نوکیا 5710

نوکیا 5710: بازگشت یک کلاسیک با ظاهری مدرن

شاید اسم نوکیا 5710 برای شما آشنا باشه یه گوشی با طراحی منحصر به فرد که خاطرات زیادی رو در ذهن خیلی ها زنده می کنه. حالا نوکیا با یه بازسازی از این مدل محبوب دوباره به میدان رقابت برگشته و Nokia 5710 XpressAudio رو معرفی کرده. این گوشی با ترکیب طراحی کلاسیک و امکانات مدرن می تونه انتخاب جالبی برای اون دسته از افرادی باشه که دنبال یه گوشی ساده با ظاهری خاص و کاربردی می گردن.

طراحی: بازگشت به گذشته با لمس مدرنیته

اولین چیزی که توجه رو به خودش جلب می کنه طراحی نوکیا 5710 XpressAudio هست. این گوشی با بدنه ای محکم و مقاوم از جنس پلی کربنات یادآور گوشی های قدیمی نوکیا هست. طراحی خاص دکمه های عددی کلیدهای جهت نما و صفحه نمایش monochrome هم حس نوستالژی رو بیشتر زنده می کنه.

از نظر ابعاد نوکیا 5710 XpressAudio با طول 124 میلی متر عرض 52 میلی متر و ضخامت 14.5 میلی متر یه گوشی جمع و جور محسوب میشه. وزن 114 گرمی این گوشی هم به شما اجازه می ده تا راحت تر ازش استفاده کنید.

صفحه نمایش: ساده کاربردی و خوانا

نوکیا 5710 XpressAudio به صفحه نمایش monochrome با ابعاد 2.4 اینچ مجهز شده. این صفحه نمایش با رزولوشن 240 × 320 پیکسل و 167 میلیون رنگ تصاویر رو به صورت رنگی به نمایش می گذاره.

اسپیکرهای خارجی: تجربه صوتی غنی

یکی از ویژگی های جالب نوکیا 5710 XpressAudio اسپیکرهای خارجی هستند. این اسپیکرهای با کیفیت و بلند تجربه صوتی خوبی رو به شما ارائه میدن. شما میتونید با استفاده از اسپیکرهای این گوشی موسیقی گوش کنید فیلم تماشا کنید و یا با دوستان خود به صورت hands-free صحبت کنید.

ویژگی های خاص:

  1. بلوتوث 5.0: نوکیا 5710 XpressAudio به بلوتوث 5.0 مجهز شده که به شما اجازه میده به صورت بی سیم به دستگاه های دیگر متصل بشید. این نسخه از بلوتوث با مصرف کمتر سرعت بالاتر و پایداری بیشتری عمل میکنه.
  2. پخش موسیقی از طریق بلوتوث: با استفاده از بلوتوث میتونید موسیقی رو از گوشی خود به دستگاه های دیگر مانند اسپیکر یا هدست منتقل کنید.
  3. رادیو FM: با رادیو FM میتونید به راحتي به کانال های رادیویی محبوب خود گوش کنید.
  4. میکروفون: این گوشی به میکروفون مجهز شده که به شما اجازه میده با کیفیت خوب با دوستان خود صحبت کنید.
  5. اسلات کارت حافظه: نوکیا 5710 XpressAudio اسلات کارت حافظه microSD رو پشتیبانی میکنه و شما میتونید حافظه گوشی رو تا 32 گیگابایت افزایش بدید.
  6. باتری: قدرت طاقت فرسایی نوکیا 5710 XpressAudio به باتری با ظرفیت 1450 میلی آمپر ساعت مجهز شده که میتونه تا 19 روز در حالت استندبای و 11 ساعت در حالت گفتگو شارژ رو نگهداری کنه.

مشخصات فنی

مشخصات جزئیات
سیستم عامل KaiOS
پردازنده Unisoc
حافظه 48 مگابایت RAM 16 مگابایت ROM
صفحه نمایش 2.4 اینچ
رزولوشن صفحه نمایش 240 × 320 پیکسل
تعداد رنگ صفحه نمایش 167 میلیون رنگ
دوربین
بلوتوث 5.0
رادیو FM
کارت حافظه microSD
ظرفیت باتری 1450 میلی آمپر ساعت

مزایا:

  1. طراحی کلاسیک و نوستالژیک
  2. اسپیکرهای خارجی با کیفیت بالا
  3. باتری با ظرفیت بالا
  4. قیمت مناسب
  5. پشتیبانی از کارت حافظه microSD

معایب:

  1. دوربین نداره
  2. سیستم عامل KaiOS از سیستم عامل Android محبوب تر نیست
  3. امکانات و نرم افزارهای محدود

نتیجه گیری:

نوکیا 5710 XpressAudio یه گوشی مناسب برای افرادی هست که دنبال یه گوشی ساده با طراحی کلاسیک و اسپیکرهای با کیفیت هستن. این گوشی میتونه به عنوان گوشی دوم و یا برای استفاده روزمره انتخاب خوبی باشه.

پرسش و پاسخ:

1. آیا نوکیا 5710 XpressAudio دوربین داره؟

خیر این  گوشی  دوربین  نداره.  

2. سیستم عامل این گوشی چیه؟

سیستم  عامل  این  گوشی  KaiOS  هست. 

3. آیا این گوشی میتونه به اینترنت متصل بشه؟

بله  این  گوشی  به  اینترنت  از  طریق  شبکه  WiFi  متصل  میشه.

دکمه بازگشت به بالا