آشپزی

طرز تهیه چیز کیک شکلاتی در فر با بیسکویت اورئو


در دستور العمل امروز ما به شما آموزش می دهیم که چگونه کیک شکلاتی را در فر به آرامی و به راحتی آماده کنید. چیز کیک یکی از خوشمزه ترین و محبوب ترین کیک ها است که با طعم ها و سبک های مختلف تهیه می شود. چیز کیکی که امروز آموزش می دهیم با معجونی منحصر به فرد ، Oreo شکلاتی و اسپرسو یا قهوه فوری ساخته شده است که در هیچ جای دیگر پیدا نمی کنید.

شاید باورتان نشود اما کیک یک دسر قدیمی است. نام کیک پنیری در قرن پنجم قبل از میلاد در کتابی از یونان باستان به نام هنر تهیه کیک ظاهر شد. اما شواهدی وجود دارد که نشان می دهد قبل از آن یک دسر به نام کیک Placenta ، تهیه شده بود که بسیار شبیه به چیز کیک بود.

مواد کیک به دو صورت یخچال و فریزر آماده می شوند. البته ، کیک های سرد نیازی به پخت ندارند ، اما در دستور غذا باید مواد را در فر بپزید ، درست مانند کیکی که امروز برای شما آماده کردیم. فراموش نکنید که غذاهای پخته شده اغلب خوشمزه تر هستند و طرفداران بیشتری دارند. برای شروع ، این کیک شکلاتی خوشمزه را درست کنید.

اگر این دستور غذا را دوست دارید ، بازدید از آرشیو آموزش آشپزی ای بی سی مگمگ را فراموش نکنید و از دستور غذا با انواع غذاهای ایرانی ، فرانسوی ، دسرها و شیرینی ها لذت ببرید.

دستور تهیه کیک شکلاتی

مواد لازم برای 6 نفر

  • بیسکویت اورئو یا بیسکویت شکلاتی به دلخواه: 220 گرم
  • شکلات تخته ای: 100 گرم
  • قهوه اسپرسو یا قهوه فوری: 5 قاشق غذاخوری
  • پنیر خامه ای: 350 گرم
  • خامه صبحانه: 100 گرم
  • ماست خرد شده: 100 گرم
  • تخم مرغ: 3 سکه
  • شیر عسل: 380 گرم
  • کرنلیوس: 2 قاشق غذاخوری
  • دیبرا: 100 گرم
  • وانیل: نصف قاشق چایخوری
  • پودر کاکائو: 1 قاشق غذاخوری

تجهیزات لازم را از ای بی سی مگخریداری کنید

طرز تهیه کیک شکلاتی در فر

چیزی با کیک Oreo

1
بیسکویت ها را در همزن یا چرخ گوشت خوب بزنید. کره را در آب جوش ذوب کرده ، بیسکویت ها را اضافه کرده و خوب مخلوط کنید.

کیک شکلاتی با بیسکویت

به
بیسکویت ها را در پایین ورقه پخت 20 تا 23 سانتی متر قرار دهید و با پشت قاشق بگذارید و پهن کنید. قالب را به مدت 30 دقیقه در یخچال قرار دهید.

پنیر خامه ای

3
پنیر خامه ای و شیر عسل را با همزن برقی مخلوط کنید تا فقط مخلوط شوند.

کوکی های شکلاتی

4
ماست و خامه را به مخلوط پنیر و شیر عسل اضافه کنید. شکلات را با روش بنماری (بخار) بخارپز کنید. اجازه دهید شکلات ذوب شده سرد شود ، سپس با اسپرسو یا قهوه سرد و پودر کاکائو فیلتر شده به پنیر اضافه کنید.

مخرب

5
وقتی مخمر آماده شد ، هر تخم مرغ را با وانیل اضافه کرده و با همزن برقی خوب مخلوط کنید. در آخر نشاسته ذرت را اضافه کرده و دوباره مخلوط کنید.

کیک با بیسکویت

6
پنیر آماده شده را روی لایه بیسکویت بریزید. قسمت بالای قالب همیشه باید در ارتفاع 1 سانتی متر باشد. همانطور که در تصویر نشان داده شده است ، قالب را به طور کامل با 3 ورقه آلومینیوم بپوشانید و در ظرف بزرگتری که می توانید در فر قرار دهید قرار دهید.

کیک ها

7
قبل از گرم شدن فر را به مدت 10 دقیقه بگذارید. آب جوش را در ظرف بزرگتر 3 سانتی متر ریخته می شود. کیک را در مرکز فر به مدت 45 دقیقه با دمای 160 درجه سانتی گراد قرار دهید. در پایان زمان پخت ، فر را خاموش کنید و بگذارید کیک به مدت یک ساعت در فر بماند و از روی حرارت بردارید.

بعد از یک ساعت کیک را از قالب خارج کرده ، قالب اطراف را با چاقو از قالب جدا کرده و یک شبه در همان قالب در یخچال قرار دهید تا کاملا سفت شود.

بعد از پخت وسط چیزی ، ممکن است هنگام پخت کیک تکان بخورد و احساس کنید خوب پخته نشده است ، اما نترسید که کیک بعد از فریز شدن کاملاً سفت شود.

مواد کیک شکلاتی

8
وقتی کیک را از یخچال خارج می کنید ، قالب را باز کنید ، کیک را در ظرف سرو بگذارید و با گاناش شکلاتی (ترکیبی از شیر داغ و 50 گرم شکلات) تزئین کنید.

به

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا