آشپزی

طرز تهیه تارت توت‌فرنگی با کرم کاستارد؛ دسر تابستانی فرانسوی


به این قسمت از آموزش آشپزی ای بی سی مگمگ بپیوندید تا طرز تهیه ترت فرنگی توت فرنگی با کرم کاستارد را به شما آموزش دهد. با آموزش ها و نکات ویدئویی می توانیم به شما نحوه پخت کیک توت فرنگی در تابستان را آموزش دهیم و دوستان و خانواده خود را شگفت زده کنید.

تارت یکی از دسرهای محبوب است که پر از میوه تازه و هل است. اولین تارت در اواسط قرن شانزدهم با الهام از پای تهیه شد. تارت بسیار شبیه به پای است. تفاوت آن این است که بعد از پرکردن ، مقدار کمی آرد پوشانده می شود ، در حالی که بعد از مواد پرکننده ، تارت به همان روش سرو می شود. تارت توت فرنگی یکی از محبوب ترین انواع تارت در جهان است. بهترین تارتر توت فرنگی توسط فرانسوی ها ساخته می شود. ترکیب طعم بی نظیر توت فرنگی با طعم ملایم خامه کاستارد در این تارت بسیار سرگرم کننده است.

طرز تهیه دسر فرانسوی

مواد لازم برای 6 نفر

  • آرد بیسکویت سفید (صفر): 2 وعده
  • شیر سرد: 2 فنجان
  • پودر قند: 1 قاشق غذاخوری
  • شکر: یک سوم اندازه
  • زرده تخم مرغ: 3 عدد
  • دیبرا: 30 گرم
  • کره سرد خرد شده: 120 گرم
  • خامه: 200 گرم
  • انواع توت ها: 700 گرم
  • کرنلیوس: 2 قاشق غذاخوری
  • وانیل: 1 قاشق چایخوری
  • نمک: نصف قاشق چایخوری
  • آب یخ: 1 تا 2 قاشق چایخوری

تجهیزات مورد نیاز را از ای بی سی مگخریداری کنید

طرز تهیه تارت توت فرنگی

مربای توت فرنگی با خامه

1
ابتدا باید کرم کاسترد را آماده کنید. برای انجام این کار ، 2 زرده تخم مرغ را با شکر مخلوط کنید ، سپس نشاسته ذرت را در آن الک کنید و سپس 5 قاشق غذاخوری شیر سرد اضافه کنید و مخلوط کنید. این مواد را خوب مخلوط کنید تا ساختار آنها کاملاً یکدست و یکدست شود.

پوسته توت فرنگی بدون فر

2
سپس ، به آرامی خامه را با بقیه شیر بریزید و مخلوط کنید. سپس مایه را روی حرارت ملایم بپوشانید و مرتب به هم زدن ادامه دهید تا خامه به دست آید.

تارت توت فرنگی دو لایه

3
وقتی کرم کاستارد غلیظ شد ، 30 گرم کره و نصف پیمانه وانیل به آن اضافه کنید. سپس کرم را با سلفون بپوشانید تا نپوشد. پس از خنک شدن کامل ، خامه را اضافه کرده و بردارید.

دسر توت فرنگی

4
آرد ، پودر قند ، نمک ، کره سرد خرد شده و بقیه وانیل را به غذاساز اضافه کنید و مخلوط کنید تا آرد کاملاً جذب کره شود. همچنین می توانید این کار را با چنگال انجام دهید ، اما مطمئن شوید که کره تحت هیچ شرایطی آب نمی شود یا داغ نمی شود. بهتر است کره را مخلوط نکنید.

پای توتفرنگی

5
زرده تخم مرغ (سردتر) را اضافه کنید و یک قاشق غذاخوری آب در خمیر ریخته و مخلوط کنید. سپس بقیه یخ را به تدریج اضافه کنید تا خمیر مطابق شکل مخلوط شود. ممکن است به آب کم و بیش احتیاج داشته باشید ، بنابراین آن را به تدریج و خوب اضافه کنید.

خمیر موش هرگز نیازی به کشتن ندارد. بقیه کاری که باید انجام دهید این است که با نایلون بپیچید و 30 دقیقه در یخچال بگذارید تا استراحت کند.

برگ توت فرنگی ارزان

6
خمیر را بین دو ورق روغنی پهن کرده و با یک پمپ چرخان به بدن منتقل کنید. تکه های اضافی خمیر را از قالب جدا کنید و همیشه قطعات را با آن بپوشانید. مطابق شکل ، ته تارت را با چنگال بریزید.

تارت پخته شده قبل از افزودن مخلوط به آن باید پخته شود. برای جلوگیری از چسبیدن خمیر در حین پخت ، یک ورقه روغن روی آن قرار دهید و سطح تارت را با نخود یا لوبیا بپوشانید. تارت را در فر از قبل گرم شده با دمای 180 درجه سانتیگراد به مدت 20 دقیقه بپزید. سپس نخود فرنگی و برگهای روغنی را بردارید و 10 دقیقه دیگر بپزید تا پخته و کاملاً پخته شود.

کرم فروش

7
بگذارید تارت خنک شود ؛ سپس با خمیر پر کنید.

آموزش تارت توت فرنگی

8
روی کیک را با توت فرنگی تزئین کرده و سرو کنید. در خوردن کوشا باشید!

به

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا