لوازم خانگی

توشیبا می‌خواهد بخشی از واحد تراشه‌هایش را بفروشد


شرکت ژاپنی توشیبا او می خواهد بخشی از شرکت تراشه خود را بفروشد تا قرارداد 1.3 میلیارد دلاری را پوشش دهد. (این شرکت اطلاعات نادرستی در مورد درآمد خود ارائه داد و ادعا کرد که 1.3 میلیارد دلار بیشتر از آنچه بود).

سخنگوی توشیبا به رویترز گفت که این شرکت هنوز در مورد فروش این تراشه تصمیم نگرفته است.

این شرکت الکترونیکی حراج را آغاز کرده است. یک منبع رویترز گفت که بانک توسعه ژاپن از ابتدا به خرید این شرکت علاقه مند بوده است. منابعی خواستند نامشان فاش نشود زیرا آنها اجازه ندارند در مورد این موضوع با رسانه ها صحبت کنند. بانک دولتی قبلاً در عملیات نیمه هادی سیکو سرمایه گذاری کرده است.

به گفته دو نفر که آن را می شناسند و یکی که صحبت می کند ، فروش شرکت تراشه توشیبا شامل عملکرد حافظه NAND این شرکت نخواهد بود. اما قطعات تجاری مربوط به سیستم LSI و تراشه ها جداگانه فروخته می شوند. این ابزار معمولاً در خودروها ، لوازم خانگی و ماشین آلات صنعتی استفاده می شود.

البته این اطلاعات هنوز به طور رسمی تأیید نشده است. سخنگوی توشیبا به رویترز گفت که این شرکت هنوز در مورد فروش این تراشه تصمیم نگرفته است. در همین حال ، سخنگوی بانک توسعه ژاپن از اظهارنظر خودداری کرد.

توشیبا پس از این فاجعه روی منابع هسته ای و دیگر منابع انرژی تمرکز کرد. توسعه تراشه های حافظه فلش NAND مورد استفاده در تلفن های همراه بالا نیز یکی از فعالیتهای این شرکت است.

پس از فروش عملیات خود بر روی تراشه های غیر هسته ای ، شرکت ژاپنی Toshiba می خواهد روی قابلیت های حافظه فلش سرمایه گذاری کند تا بتواند با شرکت کره ای سامسونگ رقابت کند.

منبع: رویترز

مربوط:

سونی شرکت سنسور توشیبا را با قیمت 155 میلیون دلار خریداری کرد

توشیبا 7800 کارمند خود را اخراج می کند

به

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا