لوازم خانگی

از پخش کننده سونی تا فشارسنج لایف؛ 5 نقد و بررسی برتر هفته


همانطور که می دانید ، کارشناسان ای بی سی مگ هر روز نظرات خود را درباره انواع محصولات جدید می نویسند. ما هر هفته تعدادی از بهترین نظراتی را که به تازگی در Abcmag Mag ارسال شده است برای شما ارائه می دهیم. در این مقاله ، ما یک معرفی مختصر برای هر بررسی ارائه می دهیم. برای خواندن متن کامل ، می توانید از پیوند در انتهای هر مقاله استفاده کنید تا به صفحه آن محصول در آنجا برسید ای بی سی مگ او می رود با ما بمان

؟

مرورگر چند رسانه ای خانگی سونی MHC-GT7DW

مرورگر چند رسانه ای خانگی سونی MHC-GT7DW

سیستم صوتی سونی MHC-GT7DW را نمی توان یک محصول کامل در نظر گرفت. اما طراحی منحصر به فرد ، سیستم رقص مهمانی ، ساب ووفر قدرتمند ، بلندگوها با صدای واضح و واضح ، روش های مختلف چیدمان ، سهولت حرکت و ارتباط بین بلوتوث و وای فای از ویژگی های مثبت آن است. همه این ویژگی ها ، همراه با کیفیت خوب و ثابتی که ما از سونی می شناسیم ، این سیستم صوتی را به کالایی ارزشمند تبدیل کرده است. بدون تردید ، MHC-GT7DW یکی از منحصر به فردترین سیستم های صوتی است که می توانید در خانه خود داشته باشید و از آن لذت ببرید.

؟

بررسی ای بی سی مگ

؟

بررسی بلندگوی بی سیم Megaboom Ultimate Airs

بررسی بلندگوی بی سیم Megaboom Ultimate Airs

اگر قصد دارید یک بلندگوی حرفه ای برای گوش دادن به موسیقی بسازید ، Megaboom محصولی از Ultimate Airs است که می تواند تمام انتظارات شما را از داشتن بلندگو برآورده کند. Ultimate Airs زیرمجموعه Logitech است که با تولید محصولات حرفه ای ، اپل را متقاعد کرد تا محصولات این شرکت را در وب سایت خود ارائه دهد. Megaboom به صورت بی سیم و بی سیم به تلفن های همراه متصل می شود. با کمک نرم افزاری که Ultimate Ears به ​​صورت رایگان برای این محصول ارائه می دهد ، می توان تنظیمات بسیار خوبی را روی اسپیکر انجام داد. طراحی استوانه ای مگابوم امکان انتقال صدای 360 درجه را در محیط فراهم می کند. مهم نیست که می خواهید از Megaboom در تورهای خود استفاده کنید یا در مناسبت های دوستانه. این محصول حرفه ای برای هر کاربر و سلیقه ای مناسب است.

؟

بررسی ای بی سی مگ

؟

بررسی فشار سنج فرش Life S5-A

بررسی فشار سنج فرش Life S5-A

فشارسنج Carpet Life همه انتظارات یک فشارسنج بازویی را برآورده می کند. اندازه استاندارد کاف ، صفحه نمایش بزرگ ، حافظه طبقه بندی شده و توانایی متوسط ​​نتایج ، همه ویژگی هایی هستند که برای ردیابی تغییرات فشار به آنها نیاز داریم. توانایی استفاده از آداپتور همراه دستگاه باعث شد نگران تعویض مداوم باتری ها باشیم. علاوه بر این ، قیمت Fresh Life S5-A نسبت به سایر فشارسنج های بازو ارزان تر است و انتخاب را برای ما آسان تر می کند.

؟

بررسی ای بی سی مگ

؟

SK-8870 Surver Shaver Review

SK-8870 Surver Shaver Review

Surker SK-8870 یکی از بهترین ماشین های تراش سورکر است و یکی از بهترین مدل های این شرکت محسوب می شود. تیغ های چرخشی از کیفیت بالایی برخوردارند و با قابلیت شناور بودن ، موهای صورت را از قسمت پایین بریده و پوست را صاف و بدون تراشیدن می گذارند. توانایی حرکت دادن سر تراشنده باعث می شود که تراشیدن سریعتر و راحت تر انجام شود. با خط زن متصل به پشت دستگاه ، می توانید جزئیات را نیز انجام دهید و ظاهر زیبایی داشته باشید. قابلیت استفاده از طریق بی سیم استفاده از این ویژگی ها را آسان کرده است و هیچ مشکلی در پیچاندن سیم ها و نزدیک شدن به پریز برق وجود ندارد. در طول و بعد از اصلاح ، می توانید سر اصلاح را روی تمیز فولیکول های مو چسبانده و قدرت برش تیغه ها را حفظ کنید. SK-8870 علاوه بر انتخاب مناسب برای استفاده شخصی ، با ظاهر زیبا ، البته یک هدیه جذاب و مقرون به صرفه برای مردان است.

؟

بررسی ای بی سی مگ

؟

بررسی یخچال بوش GSN36VL30-KSV36VL30

بررسی یخچال بوش GSN36VL30-KSV36VL30

یخچال و فریزر Bosch GSN36VL30-KSV36VL30 در محدوده یخچال دوتایی این شرکت وجود دارد. مصرف بهینه انرژی توسط این دستگاه آن را در گروه A ++ قرار می دهد. ظرفیت بالای دستگاه به شما این امکان را می دهد تا مقدار زیادی از مواد غذایی را خنک و منجمد کنید. یخچال و فریزر در این مدل دارای 7 طبقه است و یک کشو در قسمت پایین آن ارائه شده است. همچنین محفظه ای برای قرار دادن بطری های نوشیدنی روی دستگاه قرار دارد. در داخل ، 5 طبقه باریک هستند تا غذای کوچک ، بسته های کوچک و بطری های باریک را در خود جای دهند. فریزر دارای 5 کشو و دو طبقه است و در یک طبقه روی وجود ندارد. با این دستگاه می توان در عرض 24 ساعت 20 کیلوگرم غذا را فریز کرد. این دستگاه دارای صفحه نمایش LED برای نمایش دما و تنظیمات است. این دستگاه مجهز به سیستم گردش چند هوایی است و دماسنج دیجیتالی در آن استفاده شده است. شایان ذکر است که بوش یکی از شرکتهای شناخته شده در زمینه تولید و عرضه انواع محصولات و لوازم برقی به ویژه لوازم خانگی است که طی سالها با ارائه محصولاتی که از بالاترین کیفیت و نوآوری بهره مند هستند ، به یکی از بهترین و محبوب ترین مارک های موجود در این گروه محصول.

؟

بررسی ای بی سی مگ

؟

telegram_ad2_1

به

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا