آشپزی

22 روش جالب برای خوردن هندوانه که شاید فکرشان را هم نمی‌کردید


این روزها هندوانه را می توان در هر خیابان و بازار یافت و هر شب می توانیم به راحتی از هوای خنک و طعم شیرین هندوانه سرد لذت ببریم. البته هر چقدر هم که این میوه را دوست داشته باشیم ، بعد از مدتی خوردن هندوانه می تواند برای ما تکراری و خسته کننده شود. برای ایجاد تنوع ، می توان غذاهای مختلف را با هندوانه تهیه کرد یا به روش های مختلف مصرف کرد.

امروز در ای بی سی مگمگ ، می خواهیم 22 روش سرگرم کننده برای خوردن هندوانه را به شما آموزش دهیم. در این مقاله طرز تهیه پودینگ گازپاچو و هندوانه را نیز خواهید آموخت.

1. هندوانه با ادویه بخورید

هندوانه با ادویه بخورید

هندوانه را با فلفل سیاه و نمک یا مخلوطی از آب لیمو ، نمک و فلفل قرمز مخلوط کرده و بنوشید. طعم این نوشیدنی بسیار خاص است و می توانید عصرهای تابستان از آن لذت ببرید.

2. هندوانه را در ساندویچ قرار دهید

برش های نازک هندوانه بدون پوست و برش های نازک گوجه فرنگی را در ساندویچ با گوشت یا ماهی قرار دهید. طعم شیرین ، طراوت ، تردی و بافت هندوانه ساندویچ را لذت بخش تر می کند.

3. نوشیدنی کلاسیک هندوانه

هندوانه را با نعناع مخلوط کنید و از طعم کلاسیک و نشاط آور نوشیدنی لذت ببرید.

4. هندوانه را با پنیر فتا بخورید

هندوانه را با پنیر فتا بخورید

آنا استکهور ، ویرایشگر غذا می گوید: “سالاد هندوانه و پنیر فتا همیشه قابل خوردن است.” این ترکیب را یکبار امتحان کنید تا دیگر سراغ سالاد فصل تابستان نروید.

5. هندوانه را با گوشت خوک بخورید

هیچ چیز بهتر از ترکیب هندوانه و گوشت خوک تازه نیست. می توانید این مخلوط را به عنوان ساندویچ بخورید یا به سالاد اضافه کنید.

6. هندوانه و غذاهای دریایی

چند تکه هندوانه را در کنار غذاهای دریایی کبابی یا سرخ شده قرار دهید تا احساس گرمسیری داشته باشید. شیرینی طبیعی میگو و ماهی همراه با هندوانه ترکیب عالی برای ناهار در یک روز تابستانی است.

7. سالاد هندوانه درست کنید

مقدار زیادی هندوانه را با گوجه فرنگی و آووکادو مخلوط کنید. آب لیمو ، روغن زیتون و ادویه جات مورد علاقه خود را اضافه کنید. به راحتی می توانید یک سالاد تابستانی متفاوت تهیه کنید.

8. سالاد معجزه ای هندوانه تابستانی

سبزیجات را که دوست دارید خرد کنید ، سالاد مورد علاقه خود را درست کنید و یک مشت هندوانه خرد شده به آن اضافه کنید. شیرینی ، تردی و آبدار بودن هندوانه هر سالادی را خوشمزه تر می کند.

9. پختن گازپاچو

پختن سوپ گازپاچو

طرز تهیه سوپ گازپاچو

1
پوره هندوانه ، پوره گوجه فرنگی ، خیار ، فلفل هالاپینو ، روغن و سرکه را در مخلوط کن مخلوط کنید تا یکدست شود.

2
مخلوط را در یک کاسه بزرگ بریزید و نمک و فلفل را اضافه کنید. ظرف را ببندید و حداقل یک ساعت در یخچال قرار دهید. حتی می توانید یک روز قبل از مصرف گازپاچو تهیه کرده و در یخچال نگهداری کنید.

3
مقداری بادام را در فر با دمای 350 درجه قرار دهید تا طلایی شود. معمولاً بین 8 تا 10 دقیقه طول می کشد تا بادام ها طلایی شوند. اگر فر ندارید ، می توانید بادام را در ماهیتابه بریزید و روی اجاق سرخ کنید.

4
در یک کاسه کوچک ، پنیر فتا را با خامه ترش مخلوط کنید ، سپس شیر را به مخلوط اضافه کنید.

5
هندوانه و خیار را در کاسه ها بریزید ، مخلوط خامه ای که تهیه کرده اید را روی آن بریزید و بادام را روی آن بریزید. در آخر ، گازپاچو را روی مخلوط بریزید و مقداری روغن ، نمک دریا و فلفل روی سوپ بپاشید.

10. سالسا درست کنید

با جوشاندن هندوانه در سس سالسا طعم جدیدی ایجاد کنید. 1 قاشق غذاخوری گازپاچو را به مواد سالسا اضافه کنید و داخل تاکو بریزید یا آن را با چیپس میل کنید.

11 هندوانه را تفت دهید

یک تکه هندوانه را برای چند ثانیه روی گریل قرار دهید تا داغ شود. کباب میوه ای یک غذای گرمسیری است و هندوانه کبابی عصرهای تابستان سرگرم کننده است.

12 ترشی هندوانه درست کنید

پوست هندوانه را بریده و برای ترشی خوشمزه مقداری نمک و گیاهان معطر به سرکه اضافه کنید این ترشی را می توانید به عنوان چاشنی کباب یا میان وعده استفاده کنید.

13. بستنی و بستنی هندوانه ای درست کنید

بستنی و بستنی هندوانه درست کنید

هندوانه را به صورت مکعب های کوچک خرد کرده و در فریزر قرار دهید. پس از یخ زدن ، می توانید از آنها به عنوان تکه های یخ برای خنک کردن نوشیدنی استفاده کنید. همچنین می توانید هندوانه را با پوست آن به صورت مثلث برش دهید و یک چوب بستنی را از پوست بیرون بکشید و سپس آن را در فریزر قرار دهید.

با این کار ، یک تکه هندوانه یخ زده دارید که می توانید آن را در یک لیوان بزرگ نوشیدنی بریزید یا می توانید به عنوان بستنی میل کنید. همچنین می توانید هندوانه را به تنهایی یا همراه میوه های قرمز در مخلوط کن بریزید و پس از مخلوط کردن آن را در بستنی بریزید. قالب را چند ساعت در فریزر قرار دهید و سپس از بستنی هندوانه خود لذت ببرید.

14 آب طعم دار درست کنید

مکعب های هندوانه یخ زده را در یک کوزه آب بریزید و بگذارید مدتی استراحت کنند تا طعم آن به آب بدهد. با این کار در مدت زمان کوتاهی مقدار زیادی آب طعم دار خواهید داشت.

15 آب هندوانه بنوشید

هندوانه را خرد کرده و در مخلوط کن بریزید تا بافت یکدستی به دست آید. سپس آن را فیلتر کرده و با خیال راحت یک نوشیدنی حاوی فیبر اضافی بنوشید.

14 با هندوانه انواع لیموناد درست کنید

انواع مختلف لیموناد را با هندوانه درست کنید

حالا که فصل هندوانه است ، می توانید آب هندوانه را به تمام نوشیدنی های خود اضافه کنید. کمی آب هندوانه را در لیموناد بریزید تا یک نوشیدنی خنک ، شیرین و صورتی رنگ شود.

17 تابستان را بیشتر نوشیدنی کنید

مکعب های هندوانه یخ زده را در انواع نوشیدنی ها و کوکتل ها بریزید تا طعم شیرین و حال و هوای تابستانی داشته باشد.

18 برف در بهشت ​​هندوانه بسازید

آب هندوانه و شکر را مخلوط کرده و در یک کاسه کم عمق در فریزر بریزید. هر چند ساعت یکبار با یک چنگال هم بزنید تا کریستال های یخ نرم و کرکی شکل شود. پودر یخ هندوانه را در یک کاسه بریزید و لذت ببرید.

19. هندوانه را به اسموتی ها اضافه کنید

افزودن هندوانه به برخی اسموتی ها باعث خوش طعم تر شدن آب آن می شود. به عنوان مثال ، می توانید با ترکیب توت فرنگی ، هندوانه ، زنجبیل و آب لیمو یک اسموتی خوشمزه درست کنید.

20. یک کاسه هندوانه درست کنید

هندوانه را از وسط نصف کنید ، میوه را با قاشق از پوست جدا کنید و سپس کمی آب لیمو را در مخلوط کن بریزید. مخلوط آماده شده را دوباره در پوست هندوانه بریزید و یک ملاقه در آن قرار دهید تا بتوانید به راحتی نوشیدنی را در لیوان بریزید. اگر اندازه پوست هندوانه کوچک است ، می توانید برای هر نفر یک نوشیدنی در یک پوست بریزید و آن را برای سرو با نی آماده کنید.

21 کیک هندوانه درست کنید

کیک هندوانه درست کنید

ما هندوانه را به صورت استوانه برش می دهیم ، پوست می کنیم و با نعناع ، پنیر و میوه هایی که دوست دارید تزیین می کنیم.

22 پودینگ هندوانه درست کنید

برای تهیه این دسر مراحل زیر را دنبال کنید.

1
6 فنجان آب هندوانه خرد شده میل کنید.

2
¼ فنجان آب هندوانه را با نشاسته ذرت مخلوط کنید تا یکدست شود.

3
بقیه آب را با ½ فنجان شکر و دانه های انیسون بجوشانید تا شکر حل شود.

4
همه مواد را با هم مخلوط کرده و آب لیمو را به آن اضافه کنید و روی حرارت ملایم قرار دهید و هر 3 دقیقه یکبار هم بزنید تا غلیظ شود.

5
پودینگ را آبکش کنید ، در یک کاسه بریزید و حدود 3 ساعت روی تابه بگذارید تا خنک شود. همچنین می توانید ظرف را در یخچال قرار دهید.

6
قبل از سرو ، کمی خامه و شکر را با هم مخلوط کنید تا فرم بگیرد. آن را روی پودینگ بریزید و سرو کنید.

اخرین حرف

مصرف هندوانه در تابستان در بین همه مردم رایج است و کسی را پیدا نمی کنیم که از این میوه معطر خوشش نیاید. در این مقاله 22 روش جالب برای مصرف هندوانه و طرز تهیه سوپ و دسر هندوانه توضیح داده شده است. با تهیه غذاهای مختلف که از هندوانه در مواد اولیه خود استفاده می کنند ، می توانید از هندوانه بیش از پیش لذت ببرید. اگر روش خاصی برای خوردن هندوانه دارید ، می توانید در قسمت نظرات بنویسید.

این مقاله فقط برای اهداف آموزشی و اطلاع رسانی است. قبل از استفاده از توصیه های این مقاله ، حتماً با یک متخصص مشورت کنید. برای اطلاعات بیشتر Digicala Mag. سلب مسئولیت در حال خواندن است

منبع: epicurious

به

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا