لوازم خانگی

ریشه‌یابی نام شرکت‌ها؛ کلمه‌ی LG از کجا آمده؟


“کلمه قطعاً قوی ترین دارویی است که بشر تا به حال استفاده کرده است.” رودیارد کیپلینگ ، روزنامه نگار و نویسنده برجسته انگلیسی در کالج رویال جراحان لندن در سال 1923 کلمات را به مواد مخدر تشبیه می کند و می گوید که کلمات نه تنها می توانند شما را هیجان زده ، فلج یا معتاد کنند ، بلکه می توانند سلول های مغز شما را به رنگ های مختلف رنگ آمیزی کنند! حروف عمل حول کلمات تشکیل می شوند. شرکتها برای تعامل با مخاطبان خود فقط یک کلمه هستند. با این حال ، کلمات خارجی که وارد زبان ما می شوند و ناحیه ای از ادبیات گفتاری و نوشتاری ما را اشغال می کنند. در روزهای آینده با ما همراه باشید و اسامی بزرگترین شرکت های فناوری جهان را ببینید.

مانند بسیاری از شرکت های دیگر ، LG از ابتدا آن را چنین نامگذاری نکرد. داستان LG به سال 1958 برمی گردد. در آن سال ، پس از پایان جنگ کره ، نیاز به تولید دستگاه های الکترونیکی در این کشور احساس شد.

LG

شرکت گلداستار در سال 1958

این شرکت از اینجا آمد ستاره طلایی این شرکت به عنوان زیرمجموعه شرکت صنایع شیمیایی Lak-Hui تاسیس شد. (تأسیس در 1947). در واقع ، گلدستار یک شرکت خواهری متعلق به انگلیسی به نام Lak-Hui است خوش شانس او بود. به تدریج Lucky و Goldstar با هم ادغام شدند و Lucky-GoldStar را تشکیل دادند. تقریباً تمام محصولات الکترونیکی مصرفی این شرکت با نام تجاری GoldStar به فروش می رسید.

LG

انواع محصولات گلد استار دهه 1960

در همین حال ، در کره جنوبی ، این شرکت برخی از لوازم خانگی خود را با نام تجاری Lucky به بازار عرضه کرده است. در سال 1995، این شرکت برای حضور قدرتمند در بازار جهانی، نام خود را به LG تغییر داد. اگرچه نام LG ریشه در کلمات Lucky و GoldStar دارد ، برخی آن را مخفف شعار این شرکت ، Life’s Good می دانند ، اما با توجه به سابقه گرافیکی این شرکت ، اولین ایده دقیق تر به نظر می رسد.

ستاره طلایی

به

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا