لوازم خانگی

ال‌جی بهترین فصل مالی خود در دوسال اخیر را سپری کرد


یک شرکت LG این گزارش یک گزارش رسمی از درآمد خود در سه ماهه اول سال 2016 منتشر کرد. این گزارش نشان می دهد که سه ماهه اول امسال بهترین فصل مالی LG در سال های اخیر بوده است.

به گفته این شرکت ، سود عملیاتی در کره سالانه 66 درصد افزایش یافته و به 505 میلیارد وون (441 میلیون دلار) رسیده است. این بهترین عملکرد LG از سه ماهه دوم سال 2014 است و فراتر از همه انتظارات قبلی است. اگرچه سود عملیاتی شرکت افزایش یافته است ، اما کل درآمد شرکت کاهش یافته و نسبت به سال گذشته کاهش 4.5 درصدی را نشان می دهد. این نشان می دهد که هزینه های عملیاتی LG نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

????

LG-2

افزایش سود این شرکت به دلیل افزایش فروش در بخش لوازم خانگی و همچنین افزایش فروش محصولات گران قیمت مانند تلویزیون های OLED است. با این حال ، بخش تولید تلفن همراه ال جی وضعیت خوبی ندارد و برای سومین فصل مالی متوالی در وضعیت بدی قرار دارد.

در سه ماهه آینده، همه نگاه ها به جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار این شرکت، LG G5 خواهد بود که در هفته های اخیر به بازار عرضه شد. تحلیلگران پیش بینی می کنند که اگر عرضه این گوشی خوب پیش برود و گوشی به فروش برسد، سود عملیاتی شرکت در سه ماهه دوم سال 2016 رکورد را خواهد شکست و احتمالا به حدود 600 میلیارد یوان (523 میلیون دلار) خواهد رسید.

گزارش کامل مالی سه ماهه اول 2016 ال جی در اوایل ماه مه منتشر می شود.

منبع: GSMArena

؟

کانال تلگرام در ای بی سی مگ مگ

به

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا