لوازم خانگی

نگاهی به غرفه سامسونگ در نمایشگاه IFA 2016


در نمایشگاه امسال ، سامسونگ توانست محصولات خود را در نمای 360 درجه از جمله سری جدید تلویزیون SUHD ، نوت 7 و ساعت جدید Gear S3 خود به نمایش بگذارد. همزمان ، در این نمایشگاه ، لوازم خانگی و آشپزخانه ای هوشمند مانند یخچال های Twin Cooling و سری جدید Family Hub ، روبات های جاروبرقی مانند POWER Bot و سری جدید مانیتورهای بازی و فناوری های واقعیت مجازی این شرکت را مشاهده کردیم.

ساعت ها برای آنها تیک می زنند

همانطور که انتظار می‌رفت، حتی با وجود ربات‌های نوت 7 که با قلم S و پلت‌فرم‌های سینمای 4 بعدی، فناوری واقعیت مجازی سامسونگ را به نمایش می‌گذارند، همچنان ستاره دستگاه‌های موبایل جدیدی بود که سامسونگ در طول تنها دو روز در این نمایشگاه به نمایش گذاشت. ورزشگاه در برلین. آخرین عضو خانواده Gear که در ایران نیز شناخته می شود، ساعت هوشمندی به نام Gear S3 است. این بار سامسونگ با کمک فناوری های موبایلی مانند پرداخت موبایلی، LTE، بلندگوهای داخلی و GPS، زمان را دوباره تعریف کرده و ویژگی های جدیدی را به این ساعت هوشمند اضافه کرده است. جدیدترین عضو خانواده Gear نیز دارای گواهینامه IP68 ، مقاوم در برابر آب و گرد و غبار است.

ساعت هوشمند Gear S3 در دو مدل موجود است. مدل Gear S3 Frontier و دیگر مدل های کلاسیک Gear S3. بندهای Gear S3 با همان بندهای ساعت معمولی 22 میلی متری سازگار هستند ، بنابراین صاحب آن می تواند ساعت هوشمند خود را به هر بند ببندد.

7

؟

2

آشپزی وسط نمایشگاه

در اولین روز IFA، سامسونگ یک رستوران سیار در مرکز سالن راه اندازی کرد تا معرفی سری یخچال فریزر Family Hub را جشن بگیرد، جایی که برخی از سرشناس ترین سرآشپزهای برلین از لوازم آشپزخانه سامسونگ، از مایکروویو گرفته تا … اجاق های سامسونگ، آنها پخت و پز.

سری جدید Family Hub با سه فریزر دارای سه دوربین در یخچال است. هنگامی که در یخچال بسته می شود ، محتویات دستگاه را در رایانه لوحی که روی آن قرار دارد نمایش می دهد ، به لطف آن می توان از چندین باز شدن یخچال جلوگیری کرد. فضای داخل یخچال نیز از تبلت بدون باز کردن یخچال قابل مشاهده است.

البته امکان مشاهده عکس ها در یخچال در تلفن های هوشمند نیز وجود دارد. با استفاده از این ویژگی، یخچال داران در هر کجا که هستند می توانند با نظارت بر مواد غذایی موجود در یخچال از میزان باقی مانده غذاها و تنقلات مطلع شوند. برنامه یادآوری غذا به صاحبان یخچال اجازه می دهد تاریخ انقضای غذا را در یخچال وارد کرده و تاریخ انقضای محصولات موجود در یخچال را در رایانه لوحی خود بدون بازکردن یخچال مشاهده کنند.

این تبلت 21.5 اینچی به صاحب یخچال اجازه می دهد تا به درستی تعامل کند. با برنامه خانه هوشمند سامسونگ، اعضای خانواده می توانند عکس ها و محتوا را با یکدیگر به اشتراک بگذارند و حتی با همگام سازی تقویم خود در برنامه، از برنامه های روزانه یکدیگر مطلع شوند. فناوری‌های مشابهی در جاروبرقی‌های پاور بات وجود داشت، و اگر تا به حال در پرتاب توپ به دهان آن‌ها شرکت کرده باشید، ممکن است برنده یکی از این ربات‌های جارو در نمایشگاه شده باشید.

1

پنجره ای رو به جهان از برلین

یکی از بخش‌های نمایشگاه امسال سامسونگ، مسابقات FIFA Live روی صفحه‌های بازی منحنی بود که توسط دو خبرنگار حرفه‌ای نیز به صورت زنده گزارش شد. جدیدترین مانیتورهای Quantum Dot سامسونگ که با نام های CFG70 و CF791 معرفی شده اند ، در ابعاد 24 و 27 اینچ و مدل CF791 37 اینچی عرضه خواهند شد.

این نمایشگرها به لطف فناوری نقطه کوانتومی می توانند تا 125 درصد طیف رنگی sRGB را تولید کنند. این صفحه نمایش ها برای دوستداران طبیعت طراحی شده اند زیرا فناوری نقاط کوانتومی با حذف کادمیوم به محیط زیست آسیب نمی رساند و یک صفحه سبز رنگ جلوی پخش کننده برای بازی قرار می گیرد. روشنایی صفحه نمایش این مانیتورها کیفیت تصویر را افزایش می دهد و هیچ نقطه تاریک و تاری در تصویر وجود ندارد.

3

علاوه بر این صفحه نمایش ها، سامسونگ تلویزیون های جدیدی را نیز معرفی کرد. تلویزیون های SUHD با فناوری نقاط کوانتومی می توانند تقریباً تمام طول موج های قابل تشخیص برای چشم انسان را بازتولید و نمایش دهند.

سامسونگ در نمایشگاه امسال، فناوری کوانتوم دات را معرفی کرد و در بخش مرکزی غرفه خود در نمایشگاه IFA 2016، منطقه ای به نام Rethink Zone ایجاد کرده است که در آن جدیدترین محصولات خلاقانه ارائه می شود.

این سایت نشان داد که محصولات سامسونگ چگونه بر صنعت تلویزیون، سرگرمی و لوازم خانگی تاثیر گذاشته است. در بخش Quantum.com Experience، کاربران می‌توانند اطلاعات بیشتری در مورد این فناوری و قابلیت‌های آن بیاموزند و درباره تاریخچه و آینده آن اطلاعات بیشتری کسب کنند. بخشی از این امر آشنایی با تاریخ هنر رنگ آمیزی شیشه های رنگ آمیزی در اروپا به ویژه آلمان است و به نظر می رسد به زودی نمایشگاهی با عنوان “منشاء نقطه کوانتومی” برپا می شود. این ارائه در مورد تلویزیون های SUHD سامسونگ با فناوری کوانتوم دات است و اینکه چگونه این فناوری به ما کمک می کند زیبایی بهتری را ببینیم.

4

“منشاء نقطه کوانتومی” یک اثر هنری ترکیبی از شیشه های رنگی و تلویزیون های SUHD است که توسط چهار هنرمند آلمانی طراحی شده است. این اثر هنری که همراه با ویدیو و موسیقی است، از 45 تلویزیون SUHD و 9000 قطعه شیشه رنگی ساخته شده است تا تأثیر نقاط کوانتومی را در بهبود جلوه‌های بصری نشان دهد. اولین نشانه های این اثر را می توان در نمایشگاه مشاهده کرد.

5

علاوه بر این اطلاعات، شرکای تجاری سامسونگ خدمات خود را در زمینه تولید محتوا برای ویژگی های HDR و UHD برای تلویزیون های SUHD سامسونگ ارائه می دهند. این خدمات توسط شرکت هایی مانند 20th Century Fox و Warner Bros ارائه می شود. و آمازون و نتفلیکس. Gamefly علاوه بر محتوای ویدئویی ، یک سرویس پخش بازی است که قرار است هر ماه یک بازی اختصاصی برای تلویزیون های هوشمند سامسونگ منتشر کند تا بازدیدکنندگان IFA 2016 بتوانند بازی های Borderlands و Bioshock را در تلویزیون در کیوسک سامسونگ تماشا کنند. تلویزیون های SUHD
؟
پاورقی_تولد

به

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا