لوازم خانگی

راهنمای خرید لوازم اتاق خواب (رویای رنگی)


اتاق خواب شما برای شما خصوصی تر است. بنابراین در نظم و انتخاب مواد اولیه آن بسیار دقت کنید

خواب خوب باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود ، به سیستم عصبی در تقویت حافظه ، تنظیم یادگیری و کاهش ضعف کمک می کند. در حقیقت ، وقتی خوب می خوابید ، دیرتر بیمار می شوید و کمتر خسته می شوید. یک خواب خوب شما را در طول روز خسته نمی کند و به هیچ کس اجازه نمی دهد “آیا از دنده سمت چپ بلند شده اید ؟!” این شما را آزار می دهد ، اگرچه عوامل زیادی برای خواب راحت وجود دارد. مهمترین آنها را می توان اتاق خواب در نظر گرفت. در هر کجای دنیا که باشید ، در هر شغلی که باشید و با هر کسی که زندگی می کنید ، در نهایت به سرپناهی برای خود نیاز خواهید داشت. مکانی که بعد از نگرانی های روزانه می توانید در آن استراحت کرده و استراحت کنید. اتاق خواب شما برای شما خصوصی تر است. بنابراین در نظم و انتخاب مواد اولیه آن بسیار دقت کنید. در مقاله زیر چند کالا مناسب برای داشتن یک کالا وجود دارد اتاق خواب کامل در ای بی سی مگ خواهید دانست.

color_dream_no11-1آینه گرد با قاب مستطیلی از کاشی های رنگ شکسته

اکثر مردم چندین بار در روز از آینه برای دیدن خود استفاده می کنند ، اما استفاده از آینه به این محدود نمی شود. خوب است برای اتاق خواب خود آینه ای در نظر بگیرید که نه تنها کاربردی ، بلکه زیبا نیز باشد. موزاییک کاری یکی از قدیمی ترین هنرهایی است که هنوز در سراسر جهان بسیار محبوب است. آینه گرد با قاب کاشی مستطیل شکسته یک کار دستی است و به اتاق خواب شما چهره ای آمیخته از سنت و مدرنیته می بخشد.

گالری شیر طرح آینه گره چینی

اگر می خواهید از آینه اتاق خواب خود به عنوان یک نقاشی زیبا استفاده کنید ، آینه گالری اسدی با طراحی پیچیده را انتخاب کنید. این آینه دارای قاب چوبی است و دور آن گره خورده است. چهار گل سفالی فیروزه ای در چهار گوشه آینه مخلوط زیبایی از سفال و چوب را نشان می دهد.

color_dream_no11-2چراغ آویز Messina Z2

استفاده کنید یک لامپ آویزهایی با طراحی ساده و جذاب برای مکان هایی مانند اتاق خواب انتخاب بسیار خوبی است. چراغ آویز Messina Z2 برخلاف اکثر لامپ های آویز موجود در بازار ، از چوب ساخته شده است. اجزای این چراغ آویز با دقت خاصی بریده شده و وزن بسیار پایینی دارند. روکش این آویز از کتان PVC ساخته شده و نور زیبای اتاق خواب شما را منعکس می کند.

چراغ ایستاده Messina N5-T قائم

محصولات چوبی تزئینی معمولاً محبوب ترین اقلام در بین خریداران هستند. از آنجا که چوب ، بیش از کالاهای دیگر ، می تواند با بسیاری از لوازم تزئینی هماهنگ شود. چراغ ایستاده Messina ، مدل NS-T دارای پایه چوبی متقاطع شکل است که با وجود وزن نسبتاً کم (کمتر از 3 کیلوگرم) آن را بسیار پایدار می کند.

3-11- رویاهاقامت مجازی سال سو آرت ، طراحی اصفهان 2

اگر به صنایع دستی مانند میناکاری علاقه دارید ، اجازه ندهید زندگی شهری و فضای کوچک آپارتمان ها از دیدن کاسه های زیبا مینا کاری لذت ببرید. سالن مجازی سال سو آرت اصفهان 2 دارای طرح های صنایع دستی در اصفهان است. با ضخامت نازک ، این گچ به راحتی بر روی دیوار اتاق خواب شما نصب می شود و بدون اشغال فضای اضافی ، تنها با استفاده از خطای دید خود ، طاقچه زیبایی را برای شما ایجاد می کند.

color_dream_no11-4مستطیل Jacob مستطیل طبقه قاب

اگر در اتاق خواب خود فضای کافی برای قرار دادن میز یا نصب طاقچه های بزرگ چوبی ندارید ، می توانید از کف مستطیل شکل Jacob استفاده کنید. این قفسه دیواری با وجود فلز بودن ، وزن کمی دارد و می توان آن را به راحتی روی دیوار ثابت کرد. کف فریم محل مناسبی برای وسایل سبک مانند شمع ، ساعت و لوازم تزئینی خواهد بود.

color_dream_no11-5شمع IKEA Sinnlig 7 Dhs

اتاق خواب در هر خانه آرامش بخش ترین قسمت آن خانه است. بنابراین استفاده از شمع در اتاق خواب خود را فراموش نکنید. شمع عطر IKEA Sinnlig 7 Dhs آبی و ساحلی ، فضایی آرام و احساسی ایجاد می کند. این شمع ساخت IKEA یکی از معروف ترین مارک های لوازم خانگی در جهان است.

عینک فانوس دوتایی گالری عکس انار با طرح اشک آبی رنگ

ویترای یا نقاشی روی ظروف شیشه ای سالهاست که توسط هنرمندان کشورهای مختلف اجرا می شود و در بین مردم بسیار محبوب است. با کمک شیشه رنگ آمیزی می توانیم ظروف شیشه ای ساده را به ظروف نفیس و زیبا تبدیل کنیم. مجموعه فانوس گالری انار ، مدل اشک آبی از این هنر استفاده کرده است. ترکیب رنگ با پایه آبی و رنگ طلایی به کار رفته در پایه این لیوان ظاهر خنکی را ایجاد کرده است.

color_dream_no11-6پارچه دو متری دستباف

همیشه لازم نیست از جدیدترین محصولات موجود در بازار برای زیباسازی طراحی خانه یا اتاق خواب خود استفاده کنید ، گاهی اوقات استفاده از لوازم جانبی سنتی زیبایی را دو چندان می کند. Jubbah یک لایه پایه سنتی است که از پشم ساخته شده است. بافت این محصول زیبا را به بادیه نشینان و عشایر نسبت می دهند. پارچه های بیشتری در جبه استفاده می شود و طرح های آن معمولاً از طبیعت زندگی بادیه نشین الهام گرفته شده است. گنبد دستباف به طول دو متر ، کد 101857 ، مبل رنگ شده است و محصول استان فارس است.

بالش 1000 گرم اندازه 70 × 50

بالش یکی از مهمترین اجزای یک خواب خوب است. استفاده از بالش مطابق با استانداردهای جهانی بهداشت می تواند از شما در برابر درد ماهیچه ای و تنفسی محافظت کند. بالش Glare 1000 g از الیاف کروی پلی استر ساخته شده است و دارای روکشی از نخ و داکرون است. همچنین این بالش بسیار انعطاف پذیر است و از وارد شدن فشار به قسمت های مختلف سر و گردن جلوگیری می کند.

مدل بدنه بالش طبی هوشمند

بالش ها فقط وسیله ای برای رسیدن به هدف نیستند. برخی از بالش ها به عنوان بالش بدن شناخته می شوند و از سر تا پا پوشانده می شوند. بالش بدن پزشکی هوشمند از فوم حافظه ساخته شده و به شکل حرف انگلیسی L طراحی شده است. هنگامی که وزن بدن روی این بالش قرار می گیرد ، گردن ، شانه ها ، بازوها ، شکم ، زانوها و حتی پاها را با توزیع یکنواخت محافظت می کند. زور.

color_dream_no11-7

پتو بیرونی افرا بزرگ

یکی از سرگرم کننده ترین کارهایی که می توانید در روزهای سرد پاییز و زمستان انجام دهید این است که خودتان را در یک پتو بپوشانید و دراز بکشید. جالب ترین چیز این است که پتوی شما قابل پوشیدن است. پتوی افرا با اندازه کوچک و وزن کم می تواند در سفرها ، سفرها یا لحظات استراحت همراهی ثابت باشد.

پتوی افرا 180 در 220

پتو دو نفره افرا ساخت شرکت بهنخازان است که از مناسب ترین دستگاه های بافندگی در کلیه مراحل بافت ، رنگرزی و بسته بندی استفاده می کند. این پتو به دلیل الیاف قطر 1 سانتی متری که در آن استفاده می شود ، سبک است و به راحتی قابل حمل و برداشتن است.

PDF را بارگیری کنید

اگر به این مقاله علاقه دارید ، سایر مطالب مجله همچنین بخوانید. برای خواندن روی تصویر زیر کلیک کنید.

مجله_دیگیکالا.

telegram_ad2_1

به

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا