لوازم خانگی

از گوشی موتورولا تا PlayStation VR؛ 5 نقد و بررسی برتر هفته


همانطور که می دانید کارشناسان ای بی سی مگ هر روز نقد و بررسی انواع محصولات جدید را می نویسند. ما هر هفته تعدادی از بهترین نظراتی را که به تازگی در ای بی سی مگ مگ ارسال شده است را برای شما به ارمغان می آوریم. در این مقاله به معرفی مختصر هر بررسی پرداخته ایم. برای مطالعه متن کامل می توانید با استفاده از لینک پایین هر مقاله به صفحه محصول در ای بی سی مگ بروید. با ما بمان

نقد و بررسی Motorola Moto X Style

نمای موتور

X-Style علاوه بر سخت افزار خوب مبتنی بر تراشه اسنپدراگون 808 و دوربین اصلی 21 مگاپیکسلی، ویژگی دیگری نیز دارد که ارزش خرید را افزایش می دهد. کیفیت ساخت بالا و طراحی زیبا ویژگی هایی است که موتورولا برای فروش بیشتر X Style از آن استفاده کرده است. این دو ویژگی برای موتورولا کافی است تا گوشی جدید خود با نام Style را روانه بازار کند. اضافه وزن و ضخامت از نقاط ضعف این گوشی زیباست که ممکن است باعث کاهش فروش آن شود.

بررسی ای بی سی مگ

بررسی لپ تاپ ایسر سویفت 3

acereveiw

ایسر در تولید لپ تاپ سوئیفت 3. عملکرد خوبی داشت. این گزینه برای همه کسانی است که به دنبال یک لپ تاپ متوسط ​​سایز اقتصادی با صفحه مات هستند که حتی لمسی ندارند. با وجود طراحی ارگونومیک ، صفحه کلید و صفحه لمسی خوب ، عمر باتری خوب و قیمت مناسب ، این لپ تاپ می تواند خود را در بازار جا بیندازد و طرفداران زیادی را به دست آورد. البته باید با تاری صفحه و صدای نه چندان خوب بلندگوها کنار بیایید. کسانی که می‌خواهند یک لپ‌تاپ اقتصادی با امکانات و عملکرد خوب همزمان بخرند، همچنین دانش‌آموزانی که برای کارهای روزمره، سبک طراحی و محاسبات به لپ‌تاپ نیاز دارند و کسانی که نمی‌خواهند از اولین تجربه خرید ناامید شوند. یک لپ تاپ، از این مدل ها می توان استفاده کرد. یه نگاه جدی کن

بررسی ای بی سی مگ

مدل Swift 3 SF314-51-72D2

بررسی ای بی سی مگ

مدل سوئیفت 3 SF314-51-35A6

بررسی جاروبرقی VC208

valerview

فلر یکی از پیشروترین و مهمترین تولید کنندگان لوازم برقی است. محصولات باکیفیت و کارآمد در کنار خدمات پس از فروش مناسب، انتخاب محصولات این شرکت را ساده کرده است. در مورد جاروبرقی، نباید انتظار یک جاروبرقی آرام را داشت. اما صدای این دستگاه زیاد بلند نیست و فقط در حداکثر قدرت اهمیت خواهد داشت. البته تمیز کردن فیلترها و تخلیه مخزن به کاهش صدا کمک می کند. شاید تنها نقطه ضعف این جاروبرقی عدم کنترل قدرت موتور یا دکمه‌های روشن/خاموش روی دسته باشد که می‌تواند توسط بسیاری نادیده گرفته شود و دستگاهی ارزان‌تر با همان قدرت و کارایی و برخی نادیده گرفته شود. و گزینه ها

بررسی ای بی سی مگ

نقد و بررسی هدفون Beoplay A9 Bang & Alpsen

بلندگوها

ظاهر اسپیکر BeoPlay A9 با وجود عجیب بودن، واقعا چشمگیر است. ستودنی است که Bang & Olufsen به خود جرات داده است که از بین طرح های تکراری بلندگوی خود چنین شکلی را انتخاب کند. این اسپیکر می تواند با سیستم های قدرتمند Hi-Fi چند تکه رقابت کند و حتی قادر است برخی از آنها را شکست دهد. تنها نقطه ضعف این آمپلی فایر قیمت بالای آن است. به نظر می رسد بنگ اند آلوفسن قصد داشته محصولی را که همیشه می خواست بسازد و در این بین به قیمت نهایی آن توجهی نکرده است. می‌توانیم نتیجه بگیریم که وقتی زیاده‌روی کنید، چیزی شبیه به بلندگوی BeoPlay A9 دریافت خواهید کرد! به همان اندازه جسور و آوانگارد. محصولی که زبان طراحی نسل های آینده را داشته باشد و طراحی آن هیچ گاه کهنه نمی شود. طراحی خاص همیشه جلوتر از زمان خود است. برای استفاده از هدست BeoPlay A9 فقط به یک پخش کننده موسیقی نیاز دارید. خود سخنران بقیه کار را انجام خواهد داد.

بررسی ای بی سی مگ

بررسی Sony Xperia X Compact

اکسپریا کامپکت Revo

خرید گوشی با صفحه نمایش کوچک و حداکثر امکانات این روزها بسیار رایج است. افرادی که گوشی های کوچک دارند بیشتر به گوشی هایی با صفحه نمایش کوچکتر علاقه دارند. Sony Xperia Compact یکی از این گوشی های جمع و جور است که به شما امکان می دهد هر عملیاتی را با مشخصات مناسب انجام دهید. دوربین اصلی 23 مگاپیکسلی، صفحه نمایش 4.6 اینچی با تراکم پیکسلی 319 پیکسل بر اینچ، چیپست اسنپدراگون 650 با سه گیگابایت رم به همراه بلندگوهای استریو و باتری 2700 میلی آمپر ساعتی از موفق ترین ویژگی های این گوشی هستند. همچنین وزن و ضخامت گوشی را می توان در لیست نقاط ضعف قرار داد.

بررسی ای بی سی مگ

نقد و بررسی عینک واقعیت مجازی پلی استیشن وی آر

بررسی Playstation VR

مهم ترین چیزی که خرید پلی استیشن وی آر را جذاب می کند قیمت بسیار خوب آن است. البته در مقایسه با هدفون های دیگر، هدست واقعیت مجازی سونی اصلاً ارزان نیست. در حال حاضر برای خرید دسته های پلی استیشن وی آر، پلی استیشن دوربین و پلی استیشن موو باید حدود 3 میلیون تومان هزینه کنید. هزینه یک پلی استیشن 4 و چند بازی را به آن اضافه کنید، خواهید دید که پنج میلیون تومان برای آزمایش هدست واقعیت مجازی هزینه کرده اید. با تمام این اوصاف، اگر نظر نهایی ما را می‌خواهید، به شما هشدار می‌دهیم که هدست‌های واقعیت مجازی تفاوت چندانی با پلی‌استیشن موو و کینکت ندارند و مطمئناً پس از یک یا دو ماه مبارزه با آن‌ها، این تجربه تکرار خواهد شد و غیر از این خواهد بود. . تو نخواهی رفت. با این حال، اگر واقعا تصمیم گرفته اید هدست های واقعیت مجازی را امتحان کنید، ما PlayStation VR را به عنوان بهترین گزینه پیشنهاد می کنیم.

بررسی ای بی سی مگ

telegram_ad2_1

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا