لوازم خانگی

با جاروبرقی‌های رباتیک ال‌جی ‌آشنا شوید


بسیاری از مردم فکر می کنند که در طول سالیان متمادی که از اختراع جاروبرقی می گذرد، هیچ اتفاق بزرگی در این صنعت رخ نداده است. این بدان معناست که اگر به دهه 1910 برگردیم و در آن زمان از جاروبرقی استفاده کنیم، تغییر زیادی در نحوه تمیز کردن فرش نخواهیم دید. می توان گفت هر دو قدرت پاک کنندگی یکسانی دارند. اگرچه طراحی و حتی نحوه کار جاروبرقی ها پس از گذشت نزدیک به یک قرن تغییر چندانی نکرده است، این دستگاه هنوز هم یکی از محبوب ترین لوازم خانگی است.

تاریخچه جاروبرقی ها بسیار بیشتر از آن چیزی است که مردم فکر می کنند. از اولین جاروبرقی که در سال 1860 اختراع شد تا مدل اصلی جاروبرقی های فعلی که پس از جنگ جهانی دوم به وجود آمد، این دستگاه نزدیک به دو قرن است که وجود داشته است. در ابتدای قرن جدید ، این دستگاه بار دیگر دچار تغییر اساسی در طراحی و عملکرد شد. این مدل به عنوان جاروبرقی رباتیک شناخته می شود و از سال 2002 وارد بازار شده است و خوشبختانه این مدل با استقبال گسترده مردم مواجه شده است و امروزه با کمک شرکت های پیشرفته دنیا مانند ال جی به یک محصول جدید رسیده است. سطح بهره وری و بهره وری.

جاروبرقی ربات ال جی با بهبود ویژگی های قبلی و افزودن قابلیت های جدید، نگرانی شما را در مورد تمیزی خانه به طور کامل برطرف می کند. با ویژگی‌های دوربین از راه دور Hom-Bot Turbo Plus LG، می‌توانید از تلفن هوشمند خود برای شناسایی مناطقی که بیشتر نیاز به تمیز کردن دارند استفاده کنید. نرم افزار ناوبری و ناوبری برای هر جاروبرقی رباتیک ضروری است و همین امر در مورد جدیدترین لوازم خانگی ال جی نیز صدق می کند. Turbo Plus از یک پردازنده دو هسته ای پشتیبانی می کند و از نرم افزار هوشمند Robonavi برای حرکت و جلوگیری از برخورد با موانع و اشیاء اطراف مانند پایه صندلی و پله ها استفاده می کند. برای انجام این کار، سیستم باید ببیند که به کجا می رود. این سیستم شامل سه دوربین است که به شما امکان می دهد از محیط اطراف خود عکس بگیرید. مثل سقف بالای سرش، دنبال جایی که بود و کجا می رفت.

این دوربین ها دارای ویژگی جدید امنیتی خانه به نام Home-Guard و کنترل از راه دور خانه به نام Home-View هستند. اولین مورد برای ارسال خودکار عکس ها به گوشی هوشمند کاربر در غیاب مالک و در صورت احساس کوچکترین حرکت طراحی شده است. ویژگی دوم همچنین اطلاعات فوری را در اختیار کاربر قرار می دهد و امکان کنترل از راه دور جاروبرقی رباتیک را از هر نقطه ممکن فراهم می کند. ممکن است فکر کنید که اینها ویژگی های شگفت انگیزی هستند، اما ال جی ویژگی های مشترک دیگری دارد. ویژگی واقعیت افزوده Home-Joy در جاروبرقی رباتیک Hom-Bot Turbo Plus به کاربران این امکان را می دهد تا از دوربین گوشی هوشمند برای شناسایی مناطقی از اتاق که نیاز به توجه ویژه دارند استفاده کنند. با کلیک بر روی آن فضا، جاروبرقی رباتیک شروع به انجام وظیفه خود می کند.


telegram_ad2_1

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا