لوازم خانگی

آغاز به کار کمپین «روزهای آبی» سامسونگ


خرید در نوروز همیشه به بازارهای شلوغ و گردش های طولانی و پر پیچ و خم خریداران معروف بوده است، در حالی که به جای مراجعه حضوری به فروشگاه ها، می توانید به راحتی و بدون زحمت خرید آنلاین را تجربه کنید.

سامسونگ الکترونیکس قصد دارد با راه اندازی کمپین «روزهای آبی»، تجربه خرید نوروز 96 را برای مشتریان خود سرگرم کننده، آسان و مقرون به صرفه کند. خرید آنلاین علاوه بر کاهش ترافیک و آلودگی هوا، میلیون ها جایزه برای کاربران به همراه خواهد داشت.

سامسونگ ای بی سی مگ (2)

خرید از فروشگاه اینترنتی به دلیل مزایای غیرقابل انکار نسبت به روش سنتی در سال های اخیر توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. این روش جدید خرید کالا به دلیل دسترسی 24 ساعته به فروشگاه ها، عدم مراجعه حضوری، کاهش ترافیک و بسیاری عوامل دیگر، روند خرید و فروش کالا را تغییر داده است. یکی از تاثیرات مهم خرید اینترنتی بر محیط زیست کاهش رفت و آمد افراد و در نتیجه کاهش آلودگی هوا در شهرهای ما است. این یکی از اهداف اصلی سامسونگ از راه اندازی کمپین «روزهای آبی» است که در نامگذاری کمپین در روزهای پایانی سال و همزمان با افزایش ترافیک شهری نیز نمود پیدا کرده است.

سامسونگ ای بی سی مگ (7)

بر این اساس، علاقه مندان برای شرکت در کمپین «روزهای آبی» می توانند به سایت کمپین در سایت سامسونگ مراجعه و ثبت نام کنند. کاربران می توانند پس از ثبت نام به صفحه ویژه سامسونگ در ای بی سی مگ مراجعه کرده و محصولات سامسونگ را با تخفیف ویژه خریداری کنند. در فروشگاه اینترنتی ای بی سی مگ تمامی محصولات سامسونگ از جمله لوازم خانگی، تلویزیون، مانیتور، تلفن همراه و پوشیدنی برای خرید آسان و بدون دردسر در دسترس هستند.

سامسونگ ای بی سی مگ (3)

علاوه بر این، خرید آنلاین و مستقیم سامسونگ از ای بی سی مگ با اطمینان بیشتر از اصالت و کیفیت محصول همراه بوده و کاربران می توانند به راحتی محصول را خریداری کنند.

انتخاب یک محصول از بین مدل های مختلف محصولات سامسونگ اغلب برای کاربران دشوار است. در واقع چالش اصلی زمانی به وجود می آید که کاربران در انتخاب محصولی که به طور کامل نیازهای آن ها را از یک سو و وضعیت مالی آن ها را از سوی دیگر برآورده می کند، مشکل پیدا کنند. هنگام بازدید از صفحه خود سامسونگ در فروشگاه اینترنتی ای بی سی مگ آنها علاوه بر مشاهده پتانسیل و ویژگی های کامل هر محصول، می توانند بسیاری از محصولات مشابه را با هم مقایسه کنند. با توجه به اینکه ای بی سی مگ بزرگترین و پربازدیدترین فروشگاه اینترنتی در ایران است، کاربران می توانند از نظرات و تجربیات خریداران قبلی کالای خود بهره مند شوند.

هرکسی با شرکت در کمپین روزهای آبی علاوه بر خرید بی دردسر و با قیمت ارزان تر، می تواند سهم بسزایی در کاهش آلودگی هوای شهر خود و ایجاد روزهای آبی در سال جدید داشته باشد.

1 + 396 جایزه در روزهای آبی

جوایز خرید محصولات سامسونگ در طول کمپین به شرح زیر است:

جایزه هر نفر 6 میلیون تومان

6 جایزه سه میلیون تومانی برای شش نفر

90 جایزه با سیصد هزار تومان برای نود نفر

300 جایزه صد هزار تومان برای سیصد نفر

سامسونگ ای بی سی مگ (5)

telegram_ad2_1

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا