لوازم خانگی

معرفی ساندبار تسکو مدل TS-2020


ساندیس بلوتوث Tsco TS-2020 یکی از پرکاربردترین وسایل خانگی است که وظیفه تقویت سیستم صوتی تلویزیون و یا پخش پروفایل کاربران خود را بر عهده دارد. این مدل با توان خروجی 65 وات، صدای خروجی تلویزیون شما را تقویت می کند.

علاوه بر پخش صدای تلویزیون، به لطف فناوری بلوتوث، می توانید فایل های صوتی را مستقیماً به تلفن همراه خود انتقال دهید. همچنین می توانید فایل های ذخیره شده روی آن را با اتصال فلش درایو به پورت USB پخش کنید. ابعاد این محصول کاملا متناسب با عملکرد آن طراحی شده است و می توانید آن را در کنار تلویزیون قرار دهید تا از صدای فراگیر لذت ببرید و از پخش فیلم لذت بیشتری ببرید. صدای ساب ووفر و ساب ووفر TS-2020 از کیفیت و وضوح عالی برخوردار است.

ساندبارها در سال های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده اند و روز به روز بر قابلیت های آن افزوده می شود. این محصولات در واقع نسل جدیدی از سینمای خانگی هستند که با ابعاد، قطعات و قیمت های کاهش یافته عرضه شده اند. در نتیجه، ساخت یک ساندبار اغلب هوشمندانه تر از پرداخت هزینه های بالای یک سینمای خانگی است. البته این بستگی به نیاز کاربر دارد. برند تسکو با تولید انواع تجهیزات سمعی و بصری نامی بزرگ در این زمینه از خود به جای گذاشته است. این برند به اندازه تولیدکنندگان دیگر شناخته شده نیست. اما کیفیت محصولات آن همه کاربران را راضی می کند.

خرید آمپلی فایر ای بی سی مگ

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا