لوازم خانگی

در جمعه به خرید چشم از دیجی‌کالا بر ندارید!


تنها دو روز تا آغاز بزرگ ترین حراج جهان یعنی جمعه سیاه باقی مانده است. ای بی سی مگ امسال تصمیم به برگزاری جشنواره گرفت جمعه برای خرید به این رویداد جهانی بپیوندید و به همین دلیل او شگفت انگیزترین عملکرد خود را ارائه داد. ای بی سی مگ اعلام کرد که اجراهای این جشنواره در تعداد زیادی ارائه می شود. اما همچنان محدود است. بنابراین برای دریافت آن باید از قبل آماده باشید.

در خرید جمعه چه خبر است؟

در ای بی سی مگ “خرید جمعه” ده ها هزار محصول با تخفیف های شگفت انگیز و نیم بها ارائه می شود. بیش از 3000 کالای دیجیتال، 2000 لوازم آرایشی، 2000 کالای ورزشی، 1000 کالای مرتبط با خودرو و 1000 کالای محبوب از لوازم خانگی گرفته تا عطر و ادکلن، همراه با اقلام محبوب در صنایع دستی، لوازم خانگی، و دسته های بارداری. تخفیف ها

دو ساعت شگفت انگیز

در «جمعه تا خرید»، سورپرایزهای معروف ای بی سی مگ 2 ساعت دوام دارد و هر 2 ساعت، 10 پیشنهاد جدید شگفت انگیز در سایت قرار می گیرد. این یعنی 120 کالا با تخفیف های شگفت انگیز در روز جمعه 24 دسامبر در انتظار شما هستند.

50% تخفیف برای هر چیزی که فکرش را بکنید

هیجان انگیزترین قسمت ای بی سی مگ “جمعه تا خرید” تخفیف 50 درصدی است. در این جشنواره فوق العاده یک روزه، سه دسته کالا در سه نوبت ساعت 12 ظهر، 12 ظهر و 21 شب نصف قیمت مشخص شد که هر کدام از آنها فقط سه ساعت در سایت فعال بودند. در این گروه ها می توانید آیتم های مختلفی را بیابید.

تخفیف 20 هزار تومان بیشتر

کد تخفیف 20 هزار تومانی باعث جذابیت بیشتر خرید شما در جشنواره «خرید جمعه» می شود. کد تخفیف جشنواره که در همان روز اعلام می شود برای هر سبد بالای 150 هزار تومان و در تمامی اجناس سایت (به جز کالاهای باحال) قابل استفاده است. توجه داشته باشید که فقط یک بار می توانید از این کد استفاده کنید.

ارسال رایگان برای خریدهای بالای 50000 تومان به سراسر ایران

شگفت انگیزترین تجربه خرید امسال در ای بی سی مگ “خرید جمعه”. تخفیف های فراموش نشدنی و خرید آسان بدون ایستادن در صف و جستجوی پارکینگ می تواند خیال همه را راحت کند. علاوه بر این ای بی سی مگ خریدهای بالای 50 هزار تومان را به سراسر ایران به صورت رایگان ارسال می کند.

در اینجا چند نمونه از هزاران پیشنهاد هیجان انگیز “جمعه خرید” از ای بی سی مگ آورده شده است

لپ تاپ 1000 اینچی ایسوس X555BP-A 15 اینچی

  • قیمت بازار: 2 میلیون و 400 هزار تومان
  • جمعه برای خرید: یک میلیون و 599 هزار تومان

اگر به فکر خرید یک لپ تاپ خوب و با کیفیت هستید، 800 هزار تومان تخفیف خرید این لپ تاپ در جشنواره جمعه فرصت خوبی برای خداحافظی با لپ تاپ قدیمی است.

کیسه کوهنوردی مستقل ال سی 415 عدد 60 لیتری

  • قیمت معمولی: 539 هزار تومان
  • جمعه خرید: 245 هزار تومان

آیا شما یک مسافر، کوله گرد یا از طرفداران کوه نوردی هستید؟ ای بی سی مگ در روزهای جمعه یک پیشنهاد جذاب برای علاقه مندان به سفر و طبیعت گردی ارائه می دهد. این یک کیف عالی است 55 درصد تخفیف این یکی از صدها پیشنهاد ویژه برای خرید وسایل سفر خواهد بود.

عطر زنانه 400 Paco Rabanne Ultraviolet

  • قیمت معمولی: 218 هزار تومان
  • جمعه خرید: 108 هزار تومان

این رایحه گرم و شیرین با 50 درصد تخفیف نمونه ای از ده ها پیشنهاد جذاب در مجموعه لوازم آرایش بلک فرایدی ای بی سی مگ است.

100 “تلفن موبایل اپل آیفون 8 64 گیگابایتی”

  • قیمت معمولی: 3 میلیون و 455 هزار تومان
  • جمعه خرید: 2 میلیون و 999 هزار تومان

به جذاب ترین پیشنهاد «جمعه برای خرید» ای بی سی مگ می رسیم; یکی از آخرین نسخه های پرچمدار اپل؛ آیفون 8 با 500000 تومان تخفیف! در “جمعه برای خرید” گوشی های مختلف دارای تخفیف های فوق العاده هستند.

مایکروویو هاردستون 170 اینچ MWM2000

  • قیمت معمولی: 570 هزار تومان
  • جمعه خرید: 285000 تومان

مایکروویو با 50 درصد تخفیف پیشنهاد هیجان انگیز برای صاحب خانه. صدها مدل لوازم برقی و غیر برقی در «جمعه برای خرید» با تخفیف ویژه به فروش می رسد.

دستگاه اسپرسوساز آلرا 100

  • قیمت معمولی: 958 هزار تومان
  • جمعه خرید: 469 هزار تومان

این یک پیشنهاد وسوسه انگیز برای عاشقان قهوه است. «جمعه برای خرید» و اسپرسوساز نصف قیمت آلیرا فرصتی است برای داشتن لحظاتی ناب.

هدست بلوتوث X-cell SOUL 5 1000 عدد

  • قیمت معمولی: 249 هزار تومان
  • جمعه خرید: 99 هزار تومان

ایرفون بی سیم X.Cell با 60 درصد تخفیف دوستداران فناوری را مجذوب خود می کند. پرطرفدارترین کالاهای دیجیتال جشنواره «جمعه خرید» می تواند انتخاب بسیاری از شما باشد.

جدای از این موارد، پیشنهادات جذاب زیادی در انتظار شما هستند. فراموش نکنید که این جشنواره ها بسیار محبوب هستند و تعداد محصولات محدود است. بنابراین سرعت کار برای موفقیت در خرید بهترین معاملات با همه طرفداران آنها حرف اول را می زند. اکنون زمان آن است که کمربندهای ایمنی خود را ببندید و برای یک خرید هیجان انگیز آماده شوید. از ساعت 12 ظهر جمعه (پنجشنبه شب) چشم از ای بی سی مگ برندارید!

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا