لوازم خانگی

اپل و ایکیا با همکاری هم اپلیکیشنی جالب و کاربردی می‌سازند


تقریبا همه می دانند که اپل به پروژه های واقعیت افزوده علاقه مند است. این به وضوح با ارائه ARKit در رویداد WWDC نشان داده شد. ARKit به توسعه دهندگان کمک می کند تا برنامه های مبتنی بر واقعیت افزوده برای دستگاه های iOS بسازند. بنابراین ممکن است جای تعجب نباشد که IKEA و اپل با هم برای ساخت یک برنامه واقعیت مجازی برای دستگاه های خانگی همکاری می کنند.

انتخاب و خرید لوازم خانگی به خصوص مبلمان یا تخت و کمد واقعا کار سختی است. اینکه چه مبلمان و وسایلی برای خانه و چیدمان ما مناسب است در حالی که نمی توانیم آن را تست کنیم، دغدغه بسیاری از افراد و حتی طراحان داخلی است.

شاید تا الان متوجه شده باشید. اپلیکیشن Apple و IKEA AR به کاربران این امکان را می دهد که مبلمان و لوازم IKEA را در خانه خود قرار دهند تا ببینند کدام وسایل وارد خانه می شوند. امکان خرید آنلاین اقلام از همین اپلیکیشن وجود دارد. این بدان معناست که کاربران می توانند به راحتی و بدون مراجعه به فروشگاه لوازم خانگی خود را انتخاب و خریداری کنند.


اپل قصد دارد این اپلیکیشن را پاییز امسال عرضه کند. 500 تا 600 محصول IKEA برای شروع اضافه خواهد شد. در گزارشی، مدیر تحول دیجیتال اینتر ایکیا گفت که در آینده، محصولات جدید ایکیا از همان ابتدا به اپلیکیشن اضافه خواهند شد و مشتریان می توانند بدون مراجعه به فروشگاه، آنها را ببینند و انتخاب کنند.

IKEA یکی از شناخته شده ترین شرکت های بهبود خانه است. این شرکت همیشه فناوری را به سرعت برای افزایش فروش و محصولات اتخاذ کرده است. به عنوان مثال، IKEA قبلا دفاتری را با بخش شارژ بی سیم برای تلفن های همراه ارائه می کرد. لامپ های هوشمند یکی دیگر از محصولات ایکیا هستند که از فناوری مدرن استفاده می کنند.

منبع: Ubergizmo

telegram_ad2_1

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا