لوازم خانگی

G6 هم به کمک ال‌جی نیامد؛ بخش موبایل همچنان ضرر می‌دهد


پس از عرضه گوشی ماژولار G5، این شرکت تصمیم گرفت سیاست خود را در زمینه موبایل تغییر دهد. این شرکت متوجه شد که شاسی ماژولار G5 اصلا برای کاربران جذاب نیست و تصمیم گرفت جی 6 را با یک بازنگری به بازار عرضه کند. G6 ظاهر خوبی دارد و سخت افزار نسبتا خوبی دارد. اما هنوز نتوانسته به درآمدزایی برای کسب و کار تلفن همراه ال جی کمک کند.

طبق داده‌های گزارش مالی سه‌ماهه دوم سال 2017 ال‌جی، بخش موبایل همچنان با چالش‌های مختلفی مواجه است و نزدیک به 117.28 میلیون دلار ضرر کرده است. ال جی دلیل این ضرر را گرانی قطعات گوشی و کاهش فروش گوشی های هوشمند پیشرفته دانست.

با این حال، در این گزارش آمده است که فروش گوشی های ال جی در بازار آمریکا نسبت به سال گذشته 13 درصد افزایش یافته است. اما گویا هیچکس برای خرید گوشی پرچمدار این شرکت نرفته است. به همین دلیل ال جی انتظار دارد گوشی های سری Q که به تازگی معرفی کرده است، محبوبیت بیشتری در بین کاربران داشته باشند.

از سوی دیگر، بخش لوازم خانگی ال جی با درآمد خوبی مواجه بوده و نسبت به سال گذشته رشدی 12 درصدی را نشان می دهد.

منبع: ال جی
telegram_ad2_1

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا