لوازم خانگی

همه چیز درباره‌ی جشنواره‌ی «شگفت یازدهم»


ای بی سی مگ جشنواره ای است در روز سه شنبه 23 فوریه به مناسبت یازدهمین سالگرد تولد او “معجزه یازدهم” با برنامه های هیجان انگیز

ای بی سی مگ کار خود را در سال 2006 آغاز کرد و در این یازده سال قدم به قدم پیش رفت تا امروز به بزرگترین فروشگاه اینترنتی خاورمیانه تبدیل شود. ای بی سی مگ جوایز زیادی را با مشتریان وفادار خود به دست آورده است و حالا در یازدهمین سالگرد تولد خود جشنواره فروش فراموش نشدنی ای را با نام «عجایب یازدهم» برگزار می کند.

اگر به فکر خرید زمستانی عالی هستید، همه چیز را در لیست خرید خود قرار دهید. فروش ویژه تولد 11 سالگی ای بی سی مگ را از دست ندهید.

هدایای جذاب تولد 11 سالگی ای بی سی مگ

1. حتی کمتر از نصف قیمت

یکی از هیجان انگیزترین قسمت های تولد ای بی سی مگ، تخفیف بیش از 50 درصدی در یازدهمین جشنواره شگفت انگیز است. در این بخش می توانید آیتم هایی از گروه های مختلف پیدا کنید. از محصولات دیجیتالی مانند هدفون و پاوربانک گرفته تا عطرها و ادکلن های پرطرفدار، لوازم خانگی برقی و غیر برقی و اقلام شخصی مانند اتوی فر، کوهنوردی، لوازم جانبی سفر و بسیاری موارد دیگر، می توانید آنها را با کمتر از نصف قیمت خریداری کنید.

فراموش نکنید که تعداد این گونه کالاها محدود است و برای خرید آنها باید به موقع به سایت ای بی سی مگ مراجعه کنید.

2. دو ساعت شگفت انگیز

پیشنهادات شگفت انگیز یکی از پرطرفدارترین قسمت های فروشگاه اینترنتی ای بی سی مگ است. خبر خوب این است که در یازدهمین جشنواره سرزمین عجایب، اجراهای شگفت انگیز چند برابر می شود.

از ساعت 12 ظهر تا 8 صبح 30 مورد از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر روز سه شنبه سوم بهمن ماه هر دو ساعت، 20 مورد با تخفیف های شگفت انگیز در پیشنهادات شگفت انگیز.

Amazing Deals مجموعه ای است برای همه سلیقه ها. لپ تاپ، تلفن همراه، کیف، چمدان، لوازم آرایشی، جواهرات، اسباب بازی، ساعت، عینک، چاپگر و سایر اقلام پرطرفدار را می‌توانید در نمایشگاه‌های جذاب یازدهمین جشنواره شگفت‌انگیز بیابید.

3. چیدن دستی در پایان فصل

بسیاری از فروشگاه های بزرگ و برندهای محبوب در پایان فصل حراج می گذارند و برخی از کالاها را با تخفیف ویژه می فروشند. ای بی سی مگ در یازدهمین جشنواره سرزمین عجایب بخشی به نام «دستچین» را نیز آماده کرد. اجناس ریز و درشت در این بخش تا 70 درصد تخفیف گرفتن. یک سایز مناسب برای همه، کفش، لباس فصلی، محصولات بهداشتی، دیجیتال یا هر چیز دیگری که در این مجموعه پیدا کنید.

4. کیک ای بی سی مگ شگفت انگیز

ای بی سی مگ به مناسبت تولد یازده سالگی خود به مشتریان هدیه می دهد. فقط روی کیک زیبا کلیک کنید و شماره موبایل خود را وارد کنید. کد تخفیف ویژه تولد شما از طریق پیامک ارسال می شود. فراموش نکنید که کد تخفیف هر فرد متفاوت است.

5. ارسال رایگان بالای 50 هزار تومان

ای بی سی مگ به مناسبت تولد یازده سالگی خود سفارشات بالای 50 هزار تومان را به صورت رایگان در سراسر کشور ارسال می کند.

برای ورود به یازدهمین جشنواره شگفت انگیز کلیک کنید.

این جشنواره از صبح روز سه شنبه 23 بهمن ماه آغاز می شود

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا