لوازم خانگی

کتری برقی مسافرتی شیائومی Deerma DH-207؛ تاشو و قابل‌حمل!


با کتری برقی تاشو و قابل حمل که امروز برای شما آورده ایم، به راحتی می توانید آب جوش را در حال حرکت به دست آورید. ما کتری مسافرتی برقی شیائومی Deerma DH-207 را برای باز کردن جعبه و بررسی این هفته انتخاب کردیم.

محصول را در ای بی سی مگ مشاهده کنید

داشتن آب جوش برای قهوه، چای و غذا، هر لحظه در طول پرواز یک ویژگی عالی است که یک کتری برقی قابل حمل را در اختیار شما قرار می دهد. کتری برقی درما با بدنه سیلیکونی طراحی شده است تا به راحتی به اندازه کف دست تا شود. قابلیت کاهش ارتفاع دیگ تا 10 سانتی متر به شما این امکان را می دهد که دستگاه را در یک کیف بسیار کوچک حمل کنید. دسته کتری نیز قابل جدا شدن است و با فشار یک دکمه طول آن را افزایش می دهد. پس از تا شدن دیگ بدون اشغال فضای اضافی، دسته در کف سازه قرار می گیرد.

داشتن چنین کتری با ویژگی های جذابی مانند طراحی تاشو، اجزای ایمن، جوشاندن آب در 7 دقیقه، صفحه نمایش لمسی و قابلیت تنظیم دمای آب می تواند در هر خانه ای ضروری باشد.

همانطور که می دانید برند دیرما سال هاست که با مشارکت و همکاری برند شیائومی، لوازم خانگی بسیاری را تولید می کند که همگی از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند که هدف آن ساده سازی زندگی روزمره است.

برای آشنایی بیشتر با کتری مسافرتی برقی شیائومی Deerma DH-207 ویدیوی بالا را از دست ندهید.

ای بی سی مگ Mag Talent پروژه ای برای کشف، حمایت و پرورش استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. افرادی با توانایی ایجاد «صندوق ورودی» حرفه ای و «بررسی» و «مقایسه» ویدیوهای محصولات حرفه ای در ای بی سی مگ.

افراد درگیر در پروژه استعدادها با ساختن ویدیو برای ای بی سی مگ مستقیماً از ای بی سی مگ درآمد کسب می کنند. ای بی سی مگ دسترسی آسان به محصول را برای افرادی که توانایی ساخت فیلم های حرفه ای را دارند فراهم می کند. اگر فکر می کنید مهارت، امکانات، انگیزه و زمان لازم برای ساختن نمونه کارها از ویدئوهای حرفه ای برای انواع محصولات موجود در ای بی سی مگ را دارید، با ای بی سی مگ مگ تلنت همراه باشید.

درباره Digitala Mag Talent بیشتر بدانید

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا