لوازم خانگی

بهترین فرصت برای خرید لوازم جانبی دیجیتال


روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه این هفته، تعداد زیادی از مجموعه لوازم جانبی کالاهای دیجیتال فروشگاه اینترنتی ای بی سی مگ با «تخفیف تا 40% + 10%” ارایه شده. این اقلام شامل اقلام مختلفی مانند هدفون، پاوربانک، کابل آداپتور و کوله پشتی لپ تاپ می باشد.

در جشنواره “بهترین شانس”، هر هفته تعداد زیادی کالا از یکی از گروه های کالایی در فروشگاه اینترنتی ای بی سی مگ با تخفیف های هیجان انگیز به فروش می رسد.

بهترین فرصت برای دوستداران فناوری

اگر در مسافرت هستید یا ساعات طولانی را خارج از خانه سپری می کنید، قطعا به پاوربانک (شارژر قابل حمل) نیاز دارید. جشنواره بهترین فرصت ای بی سی مگ با تخفیف های شگفت انگیز زمان مناسبی برای خرید انواع پاوربانک از برندهای معروف است.

اگر عاشق موسیقی هستید، گزینه های شگفت انگیزی برای هدفون و هدفون دیجیتال خواهید داشت. شاید شما مشاغلی مانند مدیریت، مهندسی یا رانندگی دارید و یک بلندگوی بی سیم بهترین انتخاب برای روزهای کاری شما خواهد بود. علاوه بر این، هدست واقعیت مجازی می تواند هدیه ای فراموش نشدنی در آغاز سال تحصیلی جدید باشد.

کوله پشتی لپ تاپ، جا مونوپاد، شارژر فندکی، کابل و کاور آداپتور و محافظ گوشی تنها بخشی از بهترین محصولات این جشنواره هستند که با تخفیف های باورنکردنی به فروش می رسند.

هر هفته مجموعه ای جدید از محصولات با تخفیف تا 40% + 10%

در جشنواره بهترین شانس برای دریافت تا 40 درصد تخفیف برای هر محصول وجود دارد و علاوه بر آن با کد تخفیف هیجان انگیز می توانید از 10 درصد تخفیف اضافی بهره مند شوید. فراموش نکنید که این کد تخفیف برای سفارش های بالای 100000 تومان می باشد.

کد تخفیف: متمم 9607

در هفته های آینده محصولاتی در دسته بندی های مختلف از دستگاه های دیجیتال گرفته تا لوازم خانگی، گجت ها، لوازم برقی و لوازم جانبی خودرو با تخفیف ویژه در فروشگاه اینترنتی ای بی سی مگ عرضه خواهند شد.

و بنابراین روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه این هفته (3 تا 5 آنلاین 96) به فروشگاه اینترنتی ای بی سی مگ بیایید و در آن شرکت کنید جشنواره بهترین شانسشانس خود را در خرید لوازم جانبی دیجیتال هیجان انگیزتری که نیاز دارید امتحان کنید.

“بهترین فرصت” را برای هفته های آینده از دست ندهید!

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا