لوازم خانگی

اول هر ماه از دیجی‌کالا تخفیف بگیرید


جشنواره خرید کالا ای بی سی مگ با تخفیف ویژه از 1 تا 4 آبان ماه برگزار می شود. در این جشنواره علاوه بر تخفیف اجناس، به ازای هر سبد خرید بالای 150 هزار تومان، 20 هزار تومان تخفیف داده می شود.

جشنواره خرید ماه فرصتی برای شماست تا هر آنچه را که نیاز دارید را با تخفیف بزرگ خریداری کنید. این تخفیف شامل کلیه اجناس فروشگاه اینترنتی ای بی سی مگ از قبیل لوازم خانگی دیجیتال، برقی و غیر برقی، وسایل مسافرتی، لوازم آرایشی و بهداشتی، صنایع دستی، اکسسوری زلزله و بچه گانه، کفش و لباس ورزشی، اقلام تفریحی، لوازم التحریر و لوازم اداری می باشد.

برای استفاده از این تخفیف ویژه در هنگام ثبت سفارش، قبل از انتخاب روش پرداخت، روی گزینه “من کد تخفیف ای بی سی مگ دارم” را کلیک کرده و کد زیر را وارد کنید تا مبلغ 20000 تومان از مبلغ نهایی کسر شود.

کد تخفیف: DKDC0801

خبر خوب این است که این جشنواره روزها اول هر ماه برگزار خواهد شد. بنابراین، لوازم مورد نیاز خود را در طول ماه یادداشت کنید و در فرصت 4 روزه جشنواره خرید ماهانه، کالاهای ای بی سی مگ را با تخفیف های هیجان انگیز خریداری کنید.

فراموش نکنید که این تخفیف فقط برای اقلامی است که نام فروشنده ای بی سی مگ است و شما نمی توانید از این تخفیف برای خرید اجناس شگفت انگیز استفاده کنید.

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا