آشپزی

طرز تهیه سوپ کدو حلوایی خوشمزه و آسان برای روزهای سرد پاییزی


با شروع هوای خنک پاییزی، کله های رنگارنگ و جذاب کدو حلوایی را می توان در میوه فروشی ها پیدا کرد و ما را به خود جذب کرد. با کدو حلوایی می توان انواع غذاها، شیرینی ها و دسرها را تهیه کرد که قبلا در مجموعه آموزش تصویری آشپزی ای بی سی مگمگ بسیاری از آنها را به شما آموزش داده ایم. کدو تنبل مانند بقیه خانواده کدوها سرشار از ویتامین های C و E است و به دلیل رنگ نارنجی آن حاوی بتاکاروتن است که ویتامین A را در بدن ایجاد می کند. برای گنجاندن این میوه مغذی در برنامه غذایی خود با ما همراه باشید تا طرز تهیه سوپ کدو حلوایی را به شما آموزش دهیم، سوپی فوق العاده خوشمزه برای گرم کردن روزها و شب های پاییزی شما.

مواد لازم را از ای بی سی مگخریداری کنید

طرز تهیه سوپ کدو حلوایی

سوپ کدو تنبل

آش کدو حلوایی نوعی سوپ است که می توان آن را در فصل سرد سال که کدو حلوایی در بازار موجود است تهیه کرد. این سوپ سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و برای سرماخوردگی عالی است.

طرز تهیه سوپ کدو حلوایی

عناصر

  • کدو تنبل: نصف کدو تنبل متوسط
  • پیاز درشت: یک عدد
  • آب جوش: 3 فنجان
  • هویج: 2 عدد
  • سیب زمینی متوسط: 2 عدد
  • سیر: دو حبه
  • کره: 30 گرم
  • خامه: یک قاشق غذاخوری
  • پودر عصاره مرغ: 2 عدد
  • نمک و فلفل سیاه: هر کدام 1 قاشق چایخوری

طرز تهیه سوپ کدو حلوایی

طرز تهیه سوپ کدو حلوایی

1.
برای تهیه سوپ کدو حلوایی خوشمزه ابتدا پیاز را ریز خرد کرده و در کره تفت دهید تا طلایی شود.

طرز تهیه سوپ کدو حلوایی

2.
در این مرحله بعد از سرخ شدن پیازها، کدوها را پوست گرفته و به صورت خلال های مربعی برش می دهیم و به پیازها اضافه می کنیم و کمی تفت می دهیم.

طرز تهیه سوپ کدو حلوایی

3.
بعد از اینکه کدوها کمی در پیاز سرخ شدند، سیب زمینی و هویج را به قطعات کوچک خرد کرده و به بقیه مواد اضافه کنید. سپس نمک و فلفل سیاه را اضافه کرده و دوباره تفت دهید.

توجه داشته باشید که سبزی ها به یک اندازه خرد شوند، مهم نیست، زیرا در نهایت همه مواد له می شوند.

طرز تهیه سوپ کدو حلوایی

4.
بعد از حدود نیم ساعت که سبزیجات کمی تفت خوردند، دو حبه سیر و پودر آب مرغ را به مواد اضافه کرده و برای طعم بیشتر مخلوط کنید.

طرز تهیه سوپ کدو حلوایی

5.
در آخر روی همه سبزی ها آب جوش بریزید، به طوری که روی سطح سبزی ها کاملاً پوشانده شوند و با حرارت ملایم به مدت 1-2 ساعت کاملا بپزند (در اینجا می توانید به جای آب جوش از آب مرغ کور استفاده کنید).

6.
بعد از 1 الی 2 ساعت که سبزی ها کاملا پخته شدند، همه مواد را با گوشت کوب برقی له کنید تا یکدست شود.

بعد از له شدن همه مواد خامه را اضافه کرده و 5-10 دقیقه بجوشانید تا خامه به خورد سوپ برود و سوپ آماده شود.

ای بی سی مگMag Talent بستری برای کشف، کسب و انتشار استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. پلتفرمی برای افرادی که توانایی ساخت انواع ویدیو برای ای بی سی مگدر «استاندارد محتوای حرفه ای و تصویر» را دارند. افراد درگیر در پروژه استعدادها با ساختن ویدیو برای ای بی سی مگمستقیماً از ای بی سی مگدرآمد کسب می کنند.

ای بی سی مگدسترسی آسان به محصول را برای افرادی که توانایی ساخت فیلم های حرفه ای را دارند فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد، توانایی، توانایی، انگیزه و اشتیاق ساختن یک ویدیو را دارید، به ای بی سی مگمگ تلنت بپیوندید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره Digicala Mag Talent

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا