لوازم خانگی

بیانیه‌ی مطبوعاتی دیجی‌کالا؛ توسعه‌ی ابزارهای نظارتی دیجی‌کالا برای کنترل قیمت‌ها


برای پشتیبانی مشتری، موارد زیر انجام شده است:

ابزارهای نظارت بر کالاهای دیجیتال را برای کنترل قیمت ها توسعه دهید

ای بی سی مگ با رعایت مهمترین اصول خود یعنی مشتری محوری در حال بهبود و توسعه ابزارهای نظارتی و کنترل بیشتر بر قیمت فروشندگان در پلتفرم مارکت است که برخی از آنها اکنون در حال پیاده سازی هستند. این ابزارها با استفاده از تکنیک های داده کاوی توسعه یافته اند و برای حفظ اعتماد مشتریان به تجربه خریدشان در شرایط اقتصادی فعلی ضروری هستند.

ای بی سی مگ در حال حاضر با 15000 فروشنده در سراسر کشور کار می کند و این فروشندگان بیش از 700000 نوع کالا را مستقیماً در پلتفرم مارکت می فروشند. کنترل و کنترل چنین تعداد کالا در طبقات متنوع و متنوع از محصولات در شرایط تلاطم قیمت با استفاده از کنترل های دستی و صرفا با استفاده از نیروی انسانی بسیار دشوار و پیچیده است. بنابراین طراحی این دستگاه های هوشمند برای کاهش خطاهای کنترل و نظارت به حداقل ممکن آغاز شد.

کالاها در ای بی سی مگ در حال حاضر به سه گروه تقسیم می شوند:

  1. کالاهای درج شده به قیمت مصرف کننده: تاکنون 20000 کالا از این نوع شناسایی شده است (این تعداد روزانه در حال افزایش است) و هیچ فروشنده ای نمی تواند قیمتی بالاتر از قیمت درج شده روی کالا درج کند. این کالاها با ذکر عبارت «قیمت مصرف کننده» در سایت ای بی سی مگ از سایر کالاها متمایز می شوند. مصرف مواد غذایی و ادویه جات نمونه ای از این گروه کالایی است.
  2. کالاهایی که قیمت آنها درج نشده اما لیست قیمت مشخص و به روزی از واردکنندگان رسمی، تولیدکنندگان و یا انجمن های مربوطه وجود دارد. برای این گروه از کالاها، قیمت های درج شده در لیست حداکثر قیمت مجاز است و هیچ فروشنده ای در پلاک خود مجاز به تعیین قیمت بالاتر برای این گروه از کالاها نیست. محصولات برخی از برندهای معتبر لوازم خانگی در این دسته قرار می گیرند. برای گسترش این فهرست ها به کمک اتحادیه ها و سایر نهادهای نظارتی نیاز داریم.
  3. دسته سوم کالاهایی هستند که قیمتی برای آنها وجود ندارد و لیست قیمت نهایی برای آنها وجود ندارد. فروشندگان با استفاده از تکنیک های تشخیص ناهنجاری قیمت و قوانین طراحی شده از افزایش قیمت ناگهانی و غیرمنطقی توسط فروشندگان برای این گروه از کالاها جلوگیری می کنند. این روش در مراحل اولیه عملیاتی خود قرار دارد و با گذشت زمان دقت آن افزایش و خطاها کاهش می یابد.

ما در تلاش هستیم تا با استفاده از تمامی امکانات داخلی و توان علمی و فنی کشور، ابزارهای نظارتی جدیدی را در بخش پلیس بازار ایجاد کنیم تا قیمت ها را دقیق تر کنترل کنیم. تجربه خرید ایمن برای کاربران حتی در مواجهه با چالش های اقتصادی، اصل ای بی سی مگ نشکن است، برای این منظور مجموعه ای از 8 اکشن برای شرایط یکسان طراحی شده است که همزمان با اجرای آن ها اطلاع رسانی خواهد شد. . ما برای توسعه بیشتر این ابزارها و بهبود فرآیندهای نظارتی به کمک و ایده های دانشگاه ها، مراکز تحقیقاتی و استارتاپ ها نیاز داریم و از پیشنهادات جدید و نوآورانه استقبال می کنیم.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا