لوازم خانگی

نگاهی به غرفه ال‌جی در نمایشگاه MWC 2018


ال جی امسال بدون گوشی پرچمدار MWC 2018 آمد. ال جی تصمیم گرفته است به جای گوشی پرچمدار، مدل جدیدتری از ال جی وی 30 با نام ال جی وی 30s را معرفی کند. LG V30S از نظر سخت افزار، ظاهر و ظاهر شبیه به مدل قبلی است. اما از نظر هوش مصنوعی مزایای بیشتری دارد. از جمله ویژگی های جدید این گوشی می توان به افزایش قابلیت های هوش مصنوعی در آن اشاره کرد. ال جی در بیشتر قسمت های این گوشی از هوش مصنوعی استفاده کرده است. برای مثال هوش مصنوعی هماهنگی بیشتری با دوربین پیدا کرده است. این گوشی دارای ویژگی جدیدی به نام AI Cam است که می تواند بیش از 100 میلیون عکس مختلف را شناسایی کند. AI Cam همچنین قابلیت افزایش رنگ عکس ها را دارد و می تواند عکس های زیباتری را در اختیار کاربران قرار دهد.

گزارش های اختصاصی ای بی سی مگ مگ از MWC 2018 را از دست ندهید:

نگاهی دقیق تر به گلکسی اس 9

نگاهی به جدیدترین محصولات هواوی در MWC 2018 بیندازید

یکی دیگر از قابلیت های این گوشی QLENS نام دارد. QLens از قابلیت‌های تشخیص تصویر فناوری هوش مصنوعی بهره می‌برد و می‌تواند یک بارکد را اسکن کند تا تجربه خرید متفاوتی را در فروشگاه ایجاد کند. اگر بارکد یک محصول را با این لنز اسکن کنید، علاوه بر مشاهده اطلاعات آن، می توانید متوجه شوید که کدام فروشگاه اینترنتی آن را با کمترین قیمت و اقلام مشابه با قیمتی که داشته، فروخته است. با استفاده از این قابلیت می توانید به جستجوی عکس و گرفتن عکس های مشابه از غذاها، لباس ها و افراد مشهور نیز بپردازید و علاوه بر این می توانید جزئیات مکان ها و ساختمان های مختلف را با این فناوری مشاهده کنید.

ال جی در نمایشگاه امسال دو گوشی دیگر داشت. او همچنین آخرین لوازم خانگی خود را به این مراسم آورد. در زیر می توانید نگاهی به پاویون Alji در MWC 2018 بیندازید:


برای عضویت در خبرنامه ای بی سی مگ مگ نام و ایمیل خود را وارد کنید.

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا