لوازم خانگی

بنیان‌گذاران دیجی‌کالا نشان امین الضرب دریافت کردند


نشان کارآفرینی و پنل کارآفرینی امسال از سوی اتاق بازرگانی تهران به پژوهشگران فرهنگی، صنعتگران، پیشکسوتان صنعت و فعالان استارتاپی اعطا شد. سومین مراسم اعطای نشان و لوح امین الضرب همزمان با یکصد و سی و پنجمین سال تاسیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، 18 آذر 1397 در واحد تهران برگزار شد. سالن در این مراسم، حمید محمدی و سعید محمدی، بنیانگذاران ای بی سی مگ، نشان و سپر جایزه کارآفرین برجسته امین ضرب را که مهمترین جایزه کارآفرینی در بخش خصوصی است، دریافت کردند.

در اولین بخش از مراسم اعطای نشان و سپر امین الضرب از دو چهره تاثیرگذار فرهنگی در عرصه اندیشه و اقتصاد، استاد عزت الله ولادوند و استاد محمدعلی موحد تجلیل شد. سپس سپر و نشان امین الضرب به پیشکسوتان و فعالان عرصه اقتصاد و صنعت اعطا شد. سید ابوالقاسم مرتضوی، موسس کارخانه گل ستاره، لئون آهارونیان، پیشکسوت حمل و نقل و مدیرعامل سیتی، سلطان حسین فتاحی، موسس کارخانه لوازم خانگی امرسون و اکبر ابراهیمی، رئیس گروه صنعتی کارآفرینی پاکشوما در شرکت آمینه ضرب به حضور پذیرفتند. 1397 از اتاق بازرگانی تهران.

پس از این مراسم از بنیانگذاران استارتاپ های موفق کارآفرینی تجلیل شد. سعید و حمید محمدی، بنیانگذاران ای بی سی مگ، محمد جواد شکوری، مقدم، بنیانگذار ابرات و فیلیمو نشان امین الضرب و لوح سپر او را در سومین دوره جایزه دریافت کردند. ای بی سی مگ بزرگترین فروشگاه اینترنتی ایران و آپارات پرطرفدارترین سرویس اشتراک ویدئو در ایران است.

سوغاتی برای نسل های آینده

مسعود خوانساری رئیس اتاق بازرگانی تهران پیش از اعلام برندگان جایزه امین الضرب امسال با تقدیر از برگزیدگان دو دوره قبل، جایزه امین الضرب را به عنوان جایزه بزرگ کارآفرینی به فعالان اقتصادی اهدا کرد. وی گفت: این جایزه به خاطره ای ماندگار برای صاحبان مشاغل و نسل های آینده تبدیل می شود و می تواند به عنوان جایزه نوبل کارآفرینی در ایران شناخته شود. خوانساری هدف از برگزاری این مراسم را که بخش خصوصی آن را غیرسیاسی و غیرحزبی می داند، توسعه ایران اسلامی دانست و گفت: جامعه امروز ما نیازمند دمیدن روحیه ای است که نشاط و انگیزه را برانگیزد. در میان جوانان». همه ما در این مهمانی جمع شدیم تا به کارآفرینان خستگی ناپذیر و خستگی ناپذیر ادای احترام کنیم. زیرا معتقدیم این بخش خصوصی است که به کارآفرینان اعتبار می دهد و این کارآفرینان، کارخانه ها و صنایع هستند که میراث و میراث خاص خود را در سراسر جهان دارند. ما به جوانانی مانند سازندگان مجموعه کافه و دیوار بازار که با انرژی جوان خود توانستند بخشی از بازار ایران را متحول کنند افتخار می کنیم و از رفتار بزرگانی چون مرحوم نیازمند (بنیانگذار صنعتی) درس می گیریم. سازمان توسعه و نوسازی ایران). اکنون وقت آن است که از استارت آپ ها و جوانانی که سخت تلاش می کنند و روحیه خود را برای ادامه کار حفظ می کنند، قدردانی کنیم.

گامی مهم در ارتقای کارآفرینی

حمید و سعید محمدی، بنیانگذاران ای بی سی مگ، جایزه کارآفرینی امین ضرب را از اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، مسعود خوانساری، رئیس اتاق بازرگانی تهران و حسام آرمندی، نامزد دور دوم امین دریافت کردند. جایزه الضرب برای کارآفرینی. حمید محمدی پس از دریافت این جایزه ضمن تشکر از اتاق بازرگانی تهران در خصوص این مراسم و جایزه امین ضرب گفت: دریافت نشان ارزشمند امین ضرب در بین پیشکسوتان و ستارگان صنعت و فرهنگ مسئولیت بزرگی را بر دوش ما نهاده است و معتقدیم که این علامت تاثیر بسزایی در ارتقای فرهنگ رهبری دارد، کسب و کار برای یک جامعه نیازمند دیدن الگوهای موفقیت و شنیدن داستان های موفقیت است، به ویژه در شرایط کنونی کشور، اعتماد به کارآفرینان و برندهای ملی گامی مهم در توسعه و ترویج است. فرهنگ کارآفرینی.» ما به عنوان متولدین نسل پس از انقلاب، همیشه آرزوی شناسایی ایران را به عنوان یک برند ملی و پرافتخار داشته‌ایم و تلاش می‌کنیم با اعتماد مردم یکی از این برندها را ایجاد کنیم.

کارآفرینی در راستای فناوری ها و تغییرات جدید

معاون اول رئیس جمهور در پایان این مراسم که به مناسبت یکصد و بیست و پنجمین سالگرد تاسیس اتاق بازرگانی تهران برگزار شد، به انتخاب مدیران ای بی سی مگ و آپارات به عنوان کارآفرینان ارشد اشاره کرد و گفت: انتخاب یعنی کارآفرینی در فناوری، جدید و مبتنی بر تحولات اجتماعی در کشور باشد.

انتخاب کارآفرینان برتر در بخش خصوصی که توسط خود بخش خصوصی انتخاب می شود به معنای تشویق همه شرکت ها، موسسات و شهروندان است زیرا کارآفرینی یکی از ضروریات امروز و آینده کشور است. کارآفرینی می تواند با کشف و ایجاد فرصت های جدید بر موانع غلبه کند. حتی اگر کشور در شرایط سخت اقتصادی و محدودیت‌های ناشی از تحریم‌ها قرار نداشته باشد، باز هم باید چشم‌اندازهای بزرگی را برای کشور بگشاییم، ناگفته نماند در زمان کنونی که دشمنان تلاش می‌کنند آینده‌ای نامعلوم و تاریک را برای کشور رقم بزنند. کشور. ملت

امین ضرب، مؤسس اتاق بازرگانی تهران

محمد حسین امین الضرب، تاجر ایرانی از دوران قاجار، اولین کسی بود که برق را از روسیه به ایران وارد کرد. بنابراین، برق جایگزین نفت و نفت به عنوان روشنایی شد. وی همچنین مؤسس اتاق بازرگانی تهران، مجلس بخش خصوصی کشور و مؤسس مجلس مشروطه ایران بود. اتاق بازرگانی تهران سنگ بنای اعطای نشان امینه الضرب را در سال 1395 گذاشت. این جایزه به فعالان بخش خصوصی و جانبازان جنگ تعلق می گیرد.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا