لوازم خانگی

آخرین ساعت‌های بهار شگفت‌انگیز را از دست ندهید


جشنواره شگفت انگیز بهاری از یکشنبه با تخفیف های استثنایی آغاز می شود. برای خریدی فراموش نشدنی فقط تا پایان روز فرصت دارید. برای جشن گرفتن بهار خاص امسال، جشنواره ای جذاب به نام بهار شگفت انگیز را برای شما ترتیب داده ایم. این جشنواره از نهم اردیبهشت ماه آغاز شده و تا ساعت 12 امشب ادامه دارد. از ساعات کاری شگفت انگیز جشنواره بهار، مشتریان ای بی سی مگ هزاران لوازم خانگی، گجت، ابزار مسافرتی و کالاهای دیجیتالی را با تخفیف های عمیق خریداری کرده اند. در این بهار شگفت انگیز بیش از پانصد محصول با تخفیف ویژه ارائه شد. تخفیف های هیجان انگیز، کدهای تخفیف متنوع و تنوع باورنکردنی اجناس، این جشنواره را بیش از پیش جذاب کرده است.

اگر به فکر خرید تجهیزات ورزشی هستید، به قطعات خودرو نیاز دارید یا می خواهید وسایل سفر خود را برای تعطیلات آینده تکمیل کنید. اگر از طرفداران کالاهای دیجیتال هستید یا مدت زیادی است که یک عطر تابستانی عالی در لیست خرید خود دارید، تخفیف های شگفت انگیز بهاری را از دست ندهید. در این جشنواره هر روز ترکیب های مختلف از تمامی گروه های کالایی با تخفیف های ویژه ارائه می شود. این بهترین فرصت برای خرید محصولات مورد نیاز شماست.

هشت بهشت ​​بخش جالبی از جشنواره بهاری شگفت انگیز ای بی سی مگ است که این فروشگاه اینترنتی برای مشتریان خود در نظر گرفته است. در هشت بهشت ​​کدهای تخفیف متنوعی برای هشت گروه کالا در نظر گرفته شده است که کاربران ای بی سی مگ می توانند با توجه به گروه مورد علاقه خود از بین این کدها انتخاب کرده و محصول مورد علاقه خود را با تخفیف های متنوع خریداری کنند.

ای بی سی مگ در طول جشنواره هر روز 180 محصول را با تخفیف های بی نظیر به مشتریان خود عرضه می کند. این نمایش ها از دقیقه اول 29 اردیبهشت آغاز و تا ساعت 24 امشب ادامه خواهند داشت. در طول جشنواره، از ساعت 24:00 هر شب تا ساعت 9:00 روز بعد، 30 محصول و از ساعت 9:00 تا 12:00 هر سه ساعت، 20 نمایش جدید شگفت انگیز آماده فروش است.

تا آخرین دقایق روز چشمان خود را روی ای بی سی مگ نبندید.

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا