لوازم خانگی

حفره تعبیه شده در بالای گوشی‌های گلکسی نوت 10 برای چیست؟


هفته گذشته، سامسونگ از خانواده گلکسی نوت 10 در سه مدل نوت 10، نوت 10 پلاس و نوت 10 پلاس 5G رونمایی کرد. اما نکته جالب در مورد این سه گوشی وجود یک حفره عجیب و ناشناخته در بالای آن هاست که البته دلیل نصب این سوراخ را سامسونگ در این گوشی ها توضیح می دهد.

اسپیکر گلکسی نوت 10

برخی از کاربران معتقدند که این سوراخ در اصل همان LED است که اکثر گوشی ها به آن مجهز هستند. از آنجایی که قاب جلویی گلکسی نوت 10 برای قرار دادن چنین نوری وجود ندارد و تنها میزبان دوربین سلفی است، قرار دادن چراغ LED در چنین نقطه ای منطقی است. برخی دیگر معتقدند که این اسلات یک بلستر IR بوده که معمولاً برای کنترل دستگاه ها استفاده می شود.

حقیقت چیز دیگری است! به گفته وب سایت SamMobile، این سوراخ در واقع محل نصب اسپیکر ثانویه گلکسی نوت 10 است که صدای استریو را با قدرت و کیفیت بیشتری تولید می کند. سامسونگ برای ارتقای کیفیت صدای گلکسی نوت 10 به یک بلندگوی اضافی نیاز مبرم داشت. از آنجایی که بلندگوی دیگر گوشی در محیط اطرافش بسیار کوچک و جمع و جور است، به تنهایی نمی تواند کیفیت صدا را آنطور که باید تولید کند.

بیشتر بخوانید: مقایسه گلکسی نوت 10 پلاس با گوشی های بزرگ بازار؛ بهترین گزینه چیست؟

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا