لوازم خانگی

جعبه‌گشایی و بررسی جارو برقی بوش مدل BGL8PRO5IR


برند بوش نامی شناخته شده و شناخته شده در زمینه لوازم برقی است. جاروبرقی یکی از محصولاتی است که این برند قدمت زیادی در تولید آن دارد. جاروبرقی بوش مدل BGL8PRO5IR یکی از محصولات جدید این شرکت می باشد که یکی از بهترین جاروبرقی های حرفه ای بوش یا سری جاروبرقی های حرفه ای می باشد. با توجه به موتور 1800 وات بوش، این جاروبرقی با وجود وزن بسیار کم و سر و صدای ناشی از استفاده از کمپرسور، قدرت مکشی معادل یک جاروبرقی 3000 وات تولید می کند. علاوه بر این، جاروبرقی بوش BGL8PRO5IR دارای ویژگی های خوب دیگری مانند چرخ های فلزی با قابلیت چرخش 360 درجه، گارد محافظ، فیلتر هپا ضد حساسیت، هشدار پر شدن کیسه و لوله تلسکوپی بلند است. اگر می خواهید در مورد جاروبرقی بوش BGL8PRO5IR اطلاعات بیشتری کسب کنید، ویدیوی بالا را تماشا کنید.

محصول را در ای بی سی مگ مشاهده کنید

این ویدیو بخشی از پروژه است ای بی سی مگ Mag Talent این پروژه با هدف کشف، حمایت، پرورش و انرژی بخشیدن به استعدادهای تولید محتوای ویدیویی ساخته شده است. شرکت کنندگان در مسابقه تولید محتوای ویدیویی ای بی سی مگ که عملکرد فوق العاده ای داشته باشند و بتوانند یک ویدیوی حرفه ای بسازند، واجد شرایط شرکت در پروژه خواهند بود.

ای بی سی مگ در این پروژه با ارائه زنجیره تامین و کسب فرصت از سازندگان حرفه ای ویدئو حمایت می کند. اگر مهارت، مهارت و استعداد یک ویدیوساز حرفه ای را دارید و علاقه مند به کار در ای بی سی مگ مگ تلنت هستید، در مسابقه تولید محتوای ویدیویی ای بی سی مگ شرکت کنید. ما همه ویدیوها را بررسی می کنیم و استعدادها را شناسایی می کنیم.

جعبه گشایی مسابقه در 100 ثانیه

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا