لوازم خانگی

جعبه‌گشایی و بررسی چای‌ساز کورکماز مدل A353-06


با گذشت سال ها، چای سازهای برقی جای خود را در آشپزخانه ها باز کرده اند و بسیار محبوب شده اند، زیرا سرعت و فشرده تر بودن آن ها فوق العاده بیشتر از کتری و سماور است. این هفته یک چای ساز مدرن و متفاوت را برای باز کردن بسته بندی و بررسی انتخاب کردیم. چای ساز Korkmaz A353-06 مجهز به دستگاه قهوه ساز می باشد.

کورکماز برند معروف ترکیه ای است که در ایران طرفداران زیادی دارد. کرکماز سال هاست که در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت می کند و کیفیت محصولات آن در بین مصرف کنندگان شناخته شده است. تفاوت چای ساز با مدل های دیگر در قهوه جوشی است که در کنار آن قرار می گیرد. در این مدل قوری روی کتری قرار می گیرد و چای با استفاده از حرارت بخار دیگ دم می شود و قهوه ساز در کنار دیگ قرار می گیرد و با افزودن آب و قهوه در عرض 5 دقیقه طعمی لذیذ و بی نظیر به شما می دهد. طعم و مزه قهوه. کتری، در حالت تقریباً پر، حدود 4 دقیقه طول می کشد تا آب بجوشد.

دیگ بخار مجهز به کلید خاموش کننده خودکار است. سوئیچ های کتری و قهوه ساز دارای چراغ های کوچکی هستند که به تشخیص روشن یا خاموش بودن دستگاه کمک می کند. قدرت چای ساز 1600 وات و قهوه ساز 400 وات می باشد.

برای آشنایی بیشتر با چای ساز و قهوه ساز زیبا و شیک Corkmaz A353-06 شما را به تماشای ویدیوی بالا دعوت می کنیم.

محصول را در ای بی سی مگ مشاهده کنید

آن دسته از شرکت کنندگان در مسابقات هفتگی آنباکسینگ 100 ثانیه ای که مجریان فوق العاده ای هستند و می توانند یک ویدیوی حرفه ای ایجاد کنند، فرصتی برای ورود به پروژه هستند. ای بی سی مگ Mag Talent شما دارید.

ای بی سی مگ در این پروژه با ارائه زنجیره تامین و کسب فرصت از سازندگان حرفه ای ویدئو حمایت می کند. اگر انگیزه، امکانات، مهارت و استعداد یک ویدیوساز حرفه ای را دارید و علاقه مند به کار در ای بی سی مگ مگ تلنت هستید، در مسابقات هفتگی Unboxing in 100 Seconds شرکت کنید. ما همه ویدیوها را بررسی می کنیم و استعدادها را شناسایی می کنیم.

درباره Digitala Mag Talent بیشتر بدانید

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا