لوازم خانگی

جعبه‌گشایی و بررسی جاروبرقی پاکشوما مدل PVC 25501


در این قسمت با ما همراه باشید تا جعبه را باز کرده و یک محصول ایرانی درجه یک را بررسی کنیم. جاروبرقی پی وی سی پاکشوما 25501 یک جاروبرقی قدرتمند با قیمت بسیار مناسب می باشد.

سازنده این جاروبرقی پاکشوما می باشد که یکی از برندهای معروف ایرانی در زمینه تولید لوازم خانگی مرغوب می باشد. این جاروبرقی مجهز به موتور 2500 وات می باشد. قدرت مکش بسیار خوبی دارد و ذرات را از فاصله چند سانتی متری به راحتی جذب می کند.

این جاروبرقی دارای لوله تلسکوپی با چرخش 360 درجه می باشد. دسته روی لوله به صورت چوبی طراحی شده و به راحتی به جلو و عقب حرکت می کند. سری اصلی جاروبرقی ها که برای تمیز کردن فرش و موکت طراحی شده اند، برس های خوبی دارند که می توانید با استفاده از کلید زنجیر آن ها را فعال یا غیرفعال کنید.

این جاروبرقی همراه با یک کیف لوازم جانبی شامل زنجیر تمیز کردن مبلمان، زنجیر تمیز کردن پرده، زنجیر تمیز کننده گوشه باریک و 4 کیسه ضد حساسیت یکبار مصرف می باشد. این دستگاه مجهز به فیلتر هپا است و می توانید از کیسه های جاروبرقی یکبار مصرف یا دائمی برای آن استفاده کنید.

قدرت این جاروبرقی قابل تنظیم است و با استفاده از کلید روی دستگاه می توانید برق مورد نیاز را انتخاب کنید. بدنه دسته ضد خش بوده و 2 شیار برای قرار دادن لوله جاروبرقی بر روی آن طراحی شده و از افتادن لوله جلوگیری می کند.

برای آشنایی بیشتر با جاروبرقی پی وی سی 25501 پاکشوما، شما را به تماشای ویدیوی بالا دعوت می کنیم.

محصول را در ای بی سی مگ مشاهده کنید

آن دسته از شرکت کنندگان در مسابقات هفتگی آنباکسینگ 100 ثانیه ای که مجری فوق العاده ای هستند و می توانند یک ویدیوی حرفه ای ایجاد کنند، فرصتی برای ورود به پروژه هستند. ای بی سی مگ Mag Talent شما دارید.

ای بی سی مگ در این پروژه با ارائه زنجیره تامین و کسب فرصت از سازندگان حرفه ای ویدئو حمایت می کند. اگر انگیزه، امکانات، مهارت و استعداد یک ویدیوساز حرفه ای را دارید و علاقه مند به کار در ای بی سی مگ مگ تلنت هستید، در مسابقات هفتگی Unboxing in 100 Seconds شرکت کنید. ما همه ویدیوها را بررسی می کنیم و استعدادها را شناسایی می کنیم.

درباره Digitala Mag Talent بیشتر بدانید

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا