لوازم خانگی

جعبه‌گشایی و بررسی اتو بخار شیائومی مدل Deerma DEM-HS218


استفاده از لوازم خانگی پیشرفته تاثیر مستقیمی در بهبود کیفیت زندگی دارد. اتو بخار یکی از لوازم جانبی است که باعث از بین بردن چین و چروک لباس ها بسیار راحت تر و سریع تر می شود. برای جعبه گشایی و بررسی اتو بخار Xiaomi Deerma DEM-HS218 با ما همراه باشید.

برند دیرما یک برند چینی است که با مشارکت و همکاری برند شیائومی محصولات برقی مختلفی تولید می کند. این اتو دارای ابعاد کوچک و فشرده است و چین و چروک هر لباسی را به سرعت و به راحتی از بین می برد. برای استفاده از این اتو نیازی به میز اتو ندارید. به سادگی لباس های خود را آویزان کنید و دستگاه را عمود بر لباس حرکت دهید تا فشار بخار داغ در عرض چند دقیقه از بین برود.

زیره آن از سرامیک ساخته شده است. در کنار آن یک اتاق اتو و یک لیوان آب قرار دارد. روی دسته اتو بلند و راحت یک پیچ برای تنظیم حالت بخار وجود دارد. این دو گزینه بخار شامل اتو عمودی برای اتو آویزان و اتو تخت برای اتو کم عمق می باشد. حداکثر دما برای این دستگاه 150 درجه سانتی گراد است و برای پارچه های ظریف باید از دماهای کمتر استفاده شود. قدرت اتو 1000 وات و وزن آن 250 گرم می باشد.

برای آشنایی بیشتر با اتو بخار شیائومی Deerma DEM-HS218، شما را به تماشای ویدیو جعبه گشایی و بررسی بالا دعوت می کنیم.

محصول را از ای بی سی مگ خریداری کنید

آن دسته از شرکت کنندگان در مسابقات هفتگی آنباکسینگ 100 ثانیه ای که مجری فوق العاده ای هستند و می توانند یک ویدیوی حرفه ای ایجاد کنند، فرصتی برای ورود به پروژه هستند. ای بی سی مگ Mag Talent شما دارید.

ای بی سی مگ در این پروژه با ارائه زنجیره تامین و کسب فرصت از سازندگان حرفه ای ویدئو حمایت می کند. اگر انگیزه، امکانات، مهارت و استعداد یک ویدیوساز حرفه ای را دارید و علاقه مند به کار در ای بی سی مگ مگ تلنت هستید، در مسابقات هفتگی Unboxing in 100 Seconds شرکت کنید. ما همه ویدیوها را بررسی می کنیم و استعدادها را شناسایی می کنیم.

درباره Digitala Mag Talent بیشتر بدانید

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا