لوازم خانگی

لوازم خانگی جذاب در جشنواره شگفت‌انگیز با دمای بالا


ای بی سی مگ امسال نیز مانند سال های گذشته در نظر دارد جشنواره خرید فوق العاده ای را برگزار کند. در طول جشنواره سه روزه “دمای بالا شگفت انگیز”، 5 تا 7 آگوست، هزاران محصول با تخفیف های شگفت انگیز ارائه می شود. این جشنواره فرصت خوبی است تا لوازم خانگی خود را با هزینه ای کمتر از حد معمول تکمیل کنید. به همین مناسبت در این مقاله تصمیم گرفته ایم تعدادی از بهترین محصولات را در طیف لوازم صوتی و تصویری خانگی معرفی کنیم.

هزاران محصول با تخفیف های شگفت انگیز در انتظار شما هستند!

در جشنواره “دمای بالا شگفت انگیز” می توانید هزاران محصول در دسته های مختلف را با تخفیف های شگفت انگیز از ای بی سی مگ خریداری کنید. محصولات سوپرمارکت تا 35% تخفیف، آرایش تا 30% تخفیف، تجهیزات خانه و آشپزخانه تا 45% تخفیف، تجهیزات تفریحی و مسافرتی تا 45% تخفیف، لباس و لوازم جانبی تا 50% تخفیف و کالاهای دیجیتال و لوازم جانبی تا 45% تخفیف خواهند داشت.

محصولاتی که در این مقاله ارائه می کنیم از محبوب ترین کالاهای ای بی سی مگ هستند. برخی از این کالاها در ایام جشنواره با تخفیف عرضه می شوند. ضمناً می توانید تا پایان 16 مرداد برای محصولاتی که جزء تخفیفات ویژه جشنواره نیستند از کدهای تخفیف هیجان انگیز استفاده کنید.

اگر هیچ یک از این پیشنهادها را دوست ندارید، می توانید در ایام جشنواره به سایت ای بی سی مگ مراجعه کنید و در بین هزاران محصول فوق العاده، محصول مورد علاقه خود را بیابید. مطمئناً محصولاتی را خواهید یافت که شما را هیجان زده خواهند کرد.

وارد وب سایت ای بی سی مگ شوید

تلویزیون هوشمند X.Vision

مدل 55XT515

تلویزیون های برند ایکس ویژن از دیرباز در بازار ایران و در بین برندهای مطرح لوازم خانگی جا افتاده و محصولی قابل رقابت برای تلویزیون های خارجی محسوب می شوند. یکی از محصولات این شرکت مدل 55XT515 است که در دسته تلویزیون های هوشمند قرار می گیرد. این محصول با کیفیت ساخت عالی به خوبی پاسخگوی نیاز کاربران خانگی است. کیفیت تصویر این تلویزیون فول اچ دی است و تصاویر را با وضوح 1920 در 1080 پیکسل نمایش می دهد. تصاویر دارای وضوح و کیفیت قابل قبولی هستند و کاربران از دیدن تصاویر در این صفحه لذت می برند. نسبت صفحه نمایش نیز 16:9 برای یک تصویر عریض و سینمایی هنگام پخش فیلم است. این محصول با توجه به اندازه صفحه نمایش 55 اینچی می تواند برای سالن های پذیرایی متوسط ​​و بزرگ مناسب باشد. وجود گیرنده های دیجیتال و قابلیت پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری، تلویزیون های هوشمند را تقریباً از سایر پخش کننده ها بی نیاز کرده است. 55XTU625 از بسیاری از فرمت های صوتی و تصویری مانند MPEG4، MPEG2، H.265، H.264، HE-AAC، LPCM، AC3، WMA، MP3 پشتیبانی می کند و کاربر می تواند با فرمت های GIF، BMP، PNG و JPEG عکس بگیرد. تلویزیون. شایان ذکر است کاربر می تواند با استفاده از دو پورت USB تعبیه شده در دستگاه، فلش و هارد اکسترنال را به آن متصل کرده و از قابلیت های چندرسانه ای تلویزیون استفاده کند. تلویزیون ال ای دی هوشمند X-Vision 55XT515 با توجه به قیمت نسبتا مناسبی که دارد می تواند انتخاب خوبی برای خرید یک تلویزیون مدرن و کارآمد نسبت به نمونه های مشابه خارجی باشد.

محصول را از ای بی سی مگ خریداری کنید

محصولات مشابه ای بی سی مگ

پخش کننده مالتی مدیا Ivo

قالب AioBox با اشتراک سه ماهه

با افزایش کیفیت اتصال به اینترنت و پیشرفت فناوری های دیجیتال، منابع صوتی و تصویری زیادی به صورت ساده تری در اختیار کاربران قرار گرفته است و علاقه مندان به برنامه های تلویزیونی و رادیویی توانسته اند برنامه های مورد علاقه خود را با توجه به این موضوع انتخاب کنند. سلیقه و نیاز آنها جعبه تنظیم نتیجه پیشرفت در فناوری تلویزیون بود که برنامه های تلویزیونی را از نظر کمی و کیفی بهبود بخشید. علاوه بر پخش دیجیتال، اینترنت به نسل جدید رمزگشاها کمک کرده است تا منبع نامحدودی را برای کاربردهای مختلف مانند اخبار، سرگرمی یا آموزش بدون محدودیت زمانی در اختیار کاربران قرار دهند. برخلاف رسیورهای DVB که نسل قبلی رسیورها هستند، اینترنت اشیا به جای آنتن خارجی به اینترنت متصل می شود و دنیایی از سرگرمی را با حداقل مصرف پهنای باند در اختیار کاربر قرار می دهد. کامپیوترهای رومیزی آنلاین امروزه به یکی از محبوب ترین لوازم خانگی در جهان تبدیل شده اند. آیو نیازی به نصب ندارد و تنها با قرار دادن آن بین تلویزیون و مودم قابل استفاده است. با Ivo Startup، علاوه بر برنامه های گذشته و آینده هر کانال (EPG)، می توانید مستقیماً کانال های تلویزیونی کشور را به صورت زنده تماشا کنید. کاربر اینترنت اشیا می تواند اجرای برنامه را متوقف کند و در هر زمان با استفاده از قابلیت catch-up آن را تماشا کند. یکی دیگر از مزایای آیو فضای ابری است که به کاربر اجازه می دهد برنامه های محبوب را ضبط و در حافظه اینترنتی ذخیره کند. نکته دیگر وجود نسخه های دیجیتالی فیلم و سریال است که دیگران برای خرید دی وی دی از فروشگاه ها مجبورند. تمامی این محصولات با هزینه کمتر و کیفیت عالی قابل دسترسی هستند.

محصول را از ای بی سی مگ خریداری کنید

محصولات مشابه ای بی سی مگ

هدفون سنهایزر

مدل HD 4.40 BT


هدفون از نظر قیمت و کیفیت اجناس طیف بسیار وسیعی دارد. در این بین برندهای مطرح لوازم خانگی، صوتی و تصویری تولید هدفون با کیفیت و صدایی عالی و در عین حال با قیمتی مناسب را در دستور کار خود قرار داده اند. سنهایزر یکی از معروف ترین برندهای محصولات صوتی در جهان است که با ارائه محصولات با کیفیت بالا و پیروی از سیاست جذب و حفظ مشتریان با کیفیت عالی، گروه زیادی از کاربران حرفه ای را به خود جذب کرده است. هدفون Sennheiser HD 4.40 BT با وجود قیمت مناسب از طریق بلوتوث نسخه 4 قابل اتصال است، اما یک کابل 1.4 متری نیز در داخل بسته وجود دارد که می توانید از آن برای اتصال هدفون با جک 3.5 میلی متری استفاده کنید. البته می توانید مطمئن باشید که استفاده آسان از هدفون بی سیم باعث می شود برای همیشه استفاده از کابل را متوقف کنید. این هدفون با وزن 225 گرم روی گوش بسیار راحت بوده و به راحتی با کیف مسافرتی داخل جعبه حمل می شود. کیفیت صدای محصول نیز با توجه به قیمت مقرون به صرفه دستگاه برای اکثر کاربران راضی کننده خواهد بود.

محصول را از ای بی سی مگ خریداری کنید

محصولات مشابه ای بی سی مگ

رادیو سونی شبانه روزی

مدل ICF-C1


کافی است یک بار زنگ گوشی شما به صدا درآید تا به اهمیت زنگ ساعت کنار تخت خود پی ببرید. اما اگر می خواهید چنین محصولی را تهیه کنید، به شما توصیه می کنیم محصولی با قابلیت های کامل را انتخاب کنید. رادیو ساعت رومیزی سونی ICF-C1 یکی از خوش طراحی ترین مدل های موجود در بازار است و جلوه زیبایی به اتاق شما می دهد. ICF-C1 زنگ هشدار جالبی هم دارد. کاربر می تواند یکی از کانال های رادیویی را به عنوان زنگ هشدار تنظیم کند. همچنین صدای زنگ به تدریج افزایش می یابد و با وجود قابلیت Snooz ساعت به آرامی به کاربر هشدار می دهد. همچنین صفحه نمایش با قابلیت تغییر میزان شفافیت طراحی شده است تا نور زیاد برای کاربر آزاردهنده نباشد. از طرفی برای راحتی کاربر، ساعت به گونه ای طراحی شده است که با تعویض ساعت، فصل خود را اختصاص دهد. باتری پشتیبان یکی دیگر از مزایای این مدل است. در این حالت ساعت حتی در صورت قطع برق نیز به کار خود ادامه می دهد. رادیو ICF-C1 قابلیت دریافت امواج AM و FM را دارد. به این ترتیب می توانید صبح ها یا قبل از خواب به کانال های رادیویی مورد علاقه خود گوش دهید.

محصول را از ای بی سی مگ خریداری کنید

محصولات مشابه ای بی سی مگ

دستگاه اسپرسوساز دلونگی

مدل BCO420


بیش از هفت قرن از زمانی که بشر به معجزه قهوه پی برده است می گذرد. یک فنجان قهوه می تواند خستگی یک روز سخت را برطرف کند یا دلیلی برای شروع یک روز خوب با فعالیت باشد. هنگامی که نوشیدن قهوه در آسیا شروع شد و سپس به اروپا گسترش یافت، مردم در هر منطقه راه های جدیدی برای دم کردن و نوشیدن آن پیدا کردند. امروزه صدها راه برای لذت بردن از قهوه وجود دارد و قهوه سازها به یکی از اصلی ترین لوازم خانگی در سراسر جهان تبدیل شده اند. قهوه به دلیل کالری بسیار کم آن نوشیدنی خوبی برای افرادی است که به آمادگی جسمانی خود اهمیت می دهند. قهوه اسپرسو روشی نسبتاً جدید برای پردازش و تهیه قهوه است. در این روش، آب جوش با فشار بالا از دانه های آسیاب شده و فشرده قهوه عبور می کند و در نتیجه نوشیدنی غلیظ و کم حجمی به دست می آید. این نوشیدنی کم حجم را می توان به صورت خالص نوشید و یا می توان آن را با مواد دیگری مانند شیر ترکیب کرد و ده ها نوشیدنی خوشمزه مختلف درست کرد. دستگاه اسپرسوساز دلونگی BCO420 دستگاهی با کیفیت برای تهیه یک فنجان قهوه خوشمزه است. ظاهر این دستگاه زیبا بوده و بدنه آن از استیل می باشد. این دستگاه می تواند قهوه فرانسوی، کاپوچینو و اسپرسو را تهیه کند. یک مخزن مجزا برای قهوه و آب در سمت چپ دستگاه برای قهوه ساز فرانسوی تعبیه شده است. داخل مخزن قهوه فرانسوی یک فیلتر دائمی وجود دارد و به راحتی با دسته جدا می شود. امکان تهیه 10 فنجان قهوه فرانسوی در این دستگاه وجود دارد. دستگاه دارای دو سوراخ پورت برای اسپرسو می باشد و در دمای دستگاه امکان ریختن پودر یا قرار دادن پد مخصوص وجود دارد. این دستگاه دارای صفحه گرمایش برای 10 فنجان و یک سینی قطره چکه در زیر دهانه اسپرسو قرار دارد. این دستگاه همچنین می تواند کفش و آبجو دم کند. توان مصرفی کل این دستگاه 1750 وات می باشد که شامل 800 وات و 900 وات برای اسپرسو ساز و قهوه ساز فرانسوی و همچنین اتلاف برق دستگاه می باشد. دلونگی یکی از بهترین تولیدکنندگان این دسته از محصولات است. کیفیت محصولات دلونگی با خدمات پس از فروش قوی تضمین شده است.

محصول را از ای بی سی مگ خریداری کنید

محصولات مشابه ای بی سی مگ

چرخ گوشت پاناسونیک برقی

مدل MX-SS40


انصافا دوران آستین بالا زدن و استفاده از کوفته سنتی به پایان رسیده است. لوازم آشپزخانه البته در طول سال ها پیشرفت های هیجان انگیز و شگفت انگیزی داشته اند و افراد علاقه مند به آشپزی می توانند راحت تر از همیشه از این هنر کهن بشر لذت ببرند. امروزه لوازم خانگی به خصوص لوازم آشپزخانه مدرن زندگی را آسانتر و هیجان انگیزتر از همیشه کرده است. گوشت کوب برقی ابزاری مبتکرانه و پرکاربرد برای فعالیت های روزمره در آشپزخانه است که امکان تهیه مواد اولیه را با سرعت بسیار بالاتر و با انرژی بسیار کمتر میسر می سازد. با این محصول ساده و همه کاره به راحتی می توان انواع غذاها را خرد، له و مخلوط کرد. برند معروف پاناسونیک که چند دهه است در بین ایرانیان به ناسیونال معروف است، چرخ گوشت برقی MX-SS40 را با کیفیت ساخت بسیار خوب و بهره مندی از لوازم جانبی فراوان تولید و روانه بازار کرده است. این محصول با ابعاد 39.7 در 7.0 در 60.4 سانتی متر ساخته شده و با وزن تنها 1 کیلوگرم به راحتی قابل استفاده است. تیغه های این گوشت کوب برقی از فولاد ضد زنگ ساخته شده است و سالیان سال قابل استفاده است. عملکردهای متنوع این محصول پاناسونیک، این محصول را به ابزاری کاربردی و کاربردی برای آشپزخانه تبدیل کرده است.

محصول را از ای بی سی مگ خریداری کنید

محصولات مشابه ای بی سی مگ

فن رطوبت گیر

مدل BWY-33A23


شاید انتظار نداشته باشید که یک فن بیشتر از خنک کردن هوا انجام دهد، اما فن رطوبت گیر BWY-33A23 دارای مجموعه کاملی از ویژگی ها است. همانطور که از نام آن پیداست، فن علاوه بر خنک کردن هوا، فناوری اولتراسوند سرد را نیز تولید می کند که در جلوگیری از خشک شدن پوست و نرم شدن هوا موثر است. همچنین می توانید کمی عصاره اکالیپتوس یا خوشبو کننده هوای دیگری را به مخزن آب اضافه کنید تا محیط را پر از عطر کند. این دستگاه همچنین می تواند با تشکیل یون های منفی محیط را ضد عفونی و تمیز کند. یکی دیگر از مزایای پنکه چند کاره باهی امکان دریافت قرص های ضد پشه است. اگر در گرمای سوزان تابستان احساس می‌کنید هواکش هواکش می‌کنید، یک پنکه رطوبت‌گیر با همان قیمت یک پنکه معمولی بیشتر از آنچه نیاز دارید برای شما انجام می‌دهد و یکی از جذاب‌ترین مدل‌های موجود در بازار است، خوشبختانه در دماهای شگفت‌انگیز جشنواره. » با تخفیف قابل خرید است.

محصول را از ای بی سی مگ خریداری کنید

محصولات مشابه ای بی سی مگ

کباب مه دینامیک

مدل BRB-M111


هر بار که به برنامه ای برای سفر و تفریح ​​فکر می کنیم، اولین و ساده ترین نوع غذایی که به ذهنمان خطور می کند کباب است. جدا از سادگی طبخ، تهیه انواع کباب ها نیز نوعی سرگرمی است، اغلب با دوستان و خانواده دور میز کباب پز دور هم جمع می شویم و از ابتدای آماده سازی تا چیدن سفره از کنار هم بودن و آشپزی و غذا خوردن لذت می بردیم. کباب های خوشمزه اکثر ما حداقل یک بار با آجر و سنگ کباب پز درست کرده ایم و از پختن تکه های گوشت، مرغ و ماهی روی زغال لذت برده ایم. اما این روزها کباب کردن راحت تر از قبل شده است و در دسترس بودن وسایل جدید باعث شده از پختن لذت ببریم و از کباب پز به میز نتیجه بهتری بگیریم. گریل دوگانه مه شکن پویا BRB-M111 ابزاری نوآورانه است که پخت و پز در خانه و سفر را آسان می کند. در این گریل می توان از گاز شهری، LPG (کپسول) و زغال چوب استفاده کرد که در کمتر از یک دقیقه قابل تبدیل است. در این محصول مه پویا چرخش همزمان و روان سیخ ها در دو جهت به کمک موتور برق امکان پذیر است. این موتور توسط یک باتری بزرگ استاندارد 1.5 ولت به اضافه یک اینورتر تغذیه می شود که استفاده از آن را هم در خانه و هم در طبیعت آسان می کند. چرخش آهسته سیخ ها به پخت آسان و یکنواخت انواع کباب کمک می کند بدون اینکه بسوزد یا خام بماند. دو طرف بدنه کباب پز با لعاب پوشانده شده است و استفاده از پوشش پودری الکترواستاتیک برای درب ها و پایه ها، کباب پز پویا BRB-M111 را به دستگاهی بادوام تبدیل کرده است.

محصول را از ای بی سی مگ خریداری کنید

محصولات مشابه ای بی سی مگ

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا