لوازم خانگی

آب مرکبات‌گیری بوش مدل MCP3500؛ دیگر نگران پالپ نباشید!


در بررسی ویدیوی جعبه گشایی و بررسی لوازم خانگی این هفته، به سراغ دستگاه مرکبات گیر بوش MCP3500 رفتیم، دستگاهی خوب و مقرون به صرفه برای کسانی که می خواهند روز خود را با آب پرتقال طبیعی شروع کنند.

این دستگاه یک مرکبات گیر برقی جمع و جور است که بدون زحمت و در مدت زمان کوتاهی آب میوه های طبیعی را در اختیار شما قرار می دهد. ابزاری ایده آل برای کسانی که به سلامتی خود اهمیت می دهند و می خواهند روز خود را با ویتامین C شروع کنند. موتور 25 واتی دستگاه به شما امکان می دهد برای میوه های بزرگ و کوچک روی آن حساب کنید.

عملکرد دستگاه به گونه ای است که فشار دادن قسمت مخروطی شکل به صورت خودکار و با فشردن پالپ داخل مرکبات برای گرفتن آب میوه تازه عمل می کند. ویژگی جذاب این دستگاه قابلیت کنترل تفاله شیره است. می توانید آب پرتقال، لیمو شیرین یا گریپ فروت خود را با یا بدون پالپ درست کنید. به سادگی اهرم کنترل پالپ را حرکت دهید تا پالپ فیلتر شود و آن را به آب میوه اضافه کنید. وجود مخزن با ظرفیت مناسب از دیگر ویژگی های خوب این محصول می باشد. ظرفیت مخزن 800 میلی لیتر است و به راحتی می توان آن را از دستگاه تخلیه کرد تا بتوانید از آن به عنوان آبمیوه خود استفاده کنید.

برای درک بهتر نحوه عملکرد مرکبات گیری بوش MCP3500، شما را به تماشای ویدیوی بالا دعوت می کنیم.

محصول را از ای بی سی مگ خریداری کنید

ای بی سی مگ Mag Talent پروژه ای برای کشف، حمایت و پرورش استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. افرادی با توانایی ایجاد «صندوق ورودی» حرفه ای و «بررسی» و «مقایسه» ویدیوهای محصولات حرفه ای در ای بی سی مگ.

افراد درگیر در پروژه استعدادها با ساختن ویدیو برای ای بی سی مگ مستقیماً از ای بی سی مگ درآمد کسب می کنند. ای بی سی مگ دسترسی آسان به محصول را برای افرادی که توانایی ساخت فیلم های حرفه ای را دارند فراهم می کند. اگر فکر می کنید مهارت، امکانات، انگیزه و زمان برای ساختن نمونه کارها از ویدئوهای حرفه ای برای انواع محصولات موجود در ای بی سی مگ دارید، با ای بی سی مگ مگ تلنت همراه باشید.

درباره Digitala Mag Talent بیشتر بدانید

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا