لوازم خانگی

تنظیم مجدد سریع خردکن دستی ؛ نیاز به آشپزخانه کوچک


امروزه به دلیل گران بودن لوازم خانگی ، علاوه بر کاهش فضای خانه ، محصولات چند منظوره ای که می توانند عملکردهای متعددی را در یک دستگاه ارائه دهند ، محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند. در این ویدئو ، می خواهیم یکی از این محصولات را بررسی کرده و عملکرد آنها را از نظر ارزش اقتصادی بررسی کنیم. برای فیلم بازکردن جعبه و بررسی دستگاه خردکن دستی Quick Chopper Code 2019 با ما همراه باشید.

نتایج را در ای بی سی مگبررسی کنید

دستگاه خرد کننده Quick Code Chopper Code 2019 یک محصول چند منظوره با تیغه ، همزن ، جدا کننده مایع و جدا کننده سفیده تخم مرغ است. تیغه این دستگاه برای برش سبزیجات مناسب است و قادر به خرد کردن حبوبات سفت مانند لوبیا و بادام زمینی نیست. بدنه و دسته این دستگاه از پلاستیک ساخته شده و وزن کمتری دارد.

همانطور که روی جعبه این محصول ذکر شده است ، این محصول را نمی توان در مایکروویو استفاده کرد و قسمت های آن را نباید با آب بسیار داغ شستشو داد. این دستگاه خرد کن دستی می تواند محصولی در آشپزخانه شما باشد که به شما اجازه می دهد غذاهای دیگر را سریعتر از کار با چاقو آسیاب کرده یا مخلوط کنید و دردسر کمتری نسبت به ابزار برقی داشته باشید.

از شما دعوت می کنیم تا ویدیوی بالا را تماشا کنید تا درباره راهنمای Quick Chapper بیشتر بدانید.

استعداد ای بی سی مگمگ بستری برای کشف ، کسب و ارتقاء استعدادهای تولید در فیلم. پلتفرمی برای افرادی که توانایی ایجاد انواع فیلم ها برای Abcmagدر “محتوای استاندارد و تصویر استاندارد” را دارند. افرادی که در پروژه استعداد مشارکت دارند با ساخت فیلم برای دیجی تالا مستقیماً از دیجیتالا درآمد کسب می کنند.

ای بی سی مگدسترسی آسان به محصول را برای افرادی که دارای مهارت فیلمسازی حرفه ای هستند فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد ، مهارت ها ، توانایی ها ، انگیزه و اشتیاق زیادی برای ساختن فیلم دارید ، به ای بی سی مگمگ استعداد بپیوندید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره AbcmagMag Talent

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا