لوازم خانگی

همزن گوسونیک مدل GSM-889؛ دستیاری حرفه‌ای و زیبا برای آشپزخانه‌ی شما


یکی از محبوب ترین برندهای لوازم خانگی در بین حرفه ای ها و صاحبان خانه گوسونیک است. محصول این برند که برای جاروبرقی و بررسی انتخاب کردیم میکسر برقی Gaussonic GSM-889 می باشد که دارای طراحی بسیار جذاب، عملکرد خوب و حرفه ای می باشد.

محصول را در ای بی سی مگ مشاهده کنید

این میکسر از نوع پایه و طراحی نفیس آن در نگاه اول بسیار به چشم می آید و می تواند جلوه خاصی به هر آشپزخانه ای بدهد. بدنه دستگاه در رنگ قرمز بسیار جذاب است و کاسه، زنجیر موتور و کلیدهای روی شاسی به رنگ نقره ای طراحی شده و هارمونی چشم نوازی را ایجاد کرده است.

کاسه همزن تماما از فولاد ساخته شده و دارای ظرفیت 7 لیتر می باشد. 6 سرعت مختلف با عملکرد پالس برای این مخلوط کن تعبیه شده است و با توان 1200 وات می توانید از این مخلوط کن برای مواد مختلف استفاده کنید. لوازم جانبی ابزار همزن شامل زنجیر همزن گرد، همزن خمیر، زنجیر همزن و محافظ پاشش می باشد و می توانید سرعت مناسب استفاده برای هر زنجیر را روی بدنه دستگاه مشاهده کنید.

برای آشنایی بیشتر با میکسر برقی Gusonic GSM-889 شما را به تماشای ویدیوی بالا دعوت می کنیم.

ای بی سی مگ Mag Talent پروژه ای برای کشف، حمایت و پرورش استعدادهای تولید محتوای ویدیویی است. افرادی با توانایی ایجاد «صندوق ورودی»، «بازبینی» و «مقایسه» ویدیوهای حرفه ای محصولات در ای بی سی مگ.

افراد درگیر در پروژه استعدادها با ساختن ویدیو برای ای بی سی مگ مستقیماً از ای بی سی مگ درآمد کسب می کنند. ای بی سی مگ دسترسی آسان به محصول را برای افرادی که توانایی ساخت فیلم های حرفه ای را دارند فراهم می کند. اگر فکر می کنید مهارت، امکانات، انگیزه و زمان برای ساختن نمونه کارها از ویدئوهای حرفه ای برای انواع محصولات موجود در ای بی سی مگ دارید، با ای بی سی مگ مگ تلنت همراه باشید.

درباره Digitala Mag Talent بیشتر بدانید

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا