لوازم خانگی

[گالری عکس] میز کنسول بریسون؛ ترکیب روستیک جذاب چوب و فلز


کنسول ها بخشی از یک اتاق نشیمن و ناهارخوری هستند که قرن ها مورد استفاده بوده و قدمت زیادی دارند. کنسول مانند یک میز باریک است که به یک طرف تکیه داده است. البته راحتی خاصی وجود دارد که می توان آن را در مرکز اتاق قرار داد، اما انتخاب کاملاً به نوع دکور و فضا بستگی دارد. امروز میز کنسول Bryson را برای دیدن انتخاب کردیم که با سبک منحصر به فرد و مینیمال خود به خوبی با انواع سبک های تزئینی هماهنگی دارد. همانطور که می دانید کنسول ها مانند سایر لوازم خانگی می توانند از سبک های مختلفی مانند روستیک، کلاسیک یا مدرن پیروی کنند. برای بررسی جدول کنسول Bryson با ما همراه باشید.
محصول را از ای بی سی مگ خریداری کنید

میز کنسول

ساخته شده از ترکیب چوب و فلز به سبک روستیک و مینیمالیستی با رنگ های کاملا خنثی.

میز روستایی

برای روی میز از چوب طبیعی متوسط ​​استفاده کنید.

میز کنسول برایسون

طراحی ایستا و بادوام روی پایه فلزی با ابعاد ثابت و تغییرناپذیر.

کنسول 2 ریحانه

دو طبقه با دو ابعاد مختلف با نصب لوازم دکوری در ابعاد و اشکال مختلف.

میز فلزی

عدم تمیزی بین کار و جوشکاری شفاف فلز در برخی مناطق.

کنسول چوبی

وزن آن 8 کیلوگرم و قد آن 90 سانتی متر در عرض 85 سانتی متر و عرض آن 33 سانتی متر است.

دیوار راحتی

قیمت میز کنسول برایسون در خرداد 1400 برابر با 1435700 تومان می باشد.

ای بی سی مگ مگ استعداد پروژه های شناسایی، حمایت و پرورش استعدادها در تولید محتوای ویدیویی؛ فردی با مهارت های حرفه ای اینباکس، بررسی و مقایسه با محصولات ای بی سی مگ.

افراد درگیر در پروژه استعدادها با ساختن ویدیو برای ای بی سی مگ مستقیماً از ای بی سی مگ پول دریافت می کنند. ای بی سی مگ دسترسی آسان به محصولات را برای افرادی با مهارت های حرفه ای تولید ویدیو فراهم می کند. اگر فکر می کنید مهارت، ابزار، انگیزه و زمان لازم برای ساخت یک سری حرفه ای برای هر نوع محصولی را در ای بی سی مگ دارید، با ای بی سی مگ مگ تلنت همراه باشید.

درباره Digital Mag Talent بیشتر بدانید

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا