لوازم خانگی

صفحه نمایش تاشو ال جی جدید شیشه ای محکم است و چین و چروک را کاهش می دهد


ظاهرا LG Chem موفق به تولید یک صفحه نمایش تا شده جدید شده است که نه تنها بادوام است بلکه به گونه ای تولید می شود که پس از تا شدن کمتر تا شود.

ال جی یکی از معدود شرکت هایی است که نام بزرگی در بازار گوشی های هوشمند دارد ، اما متأسفانه ما دیگر شاهد وجود این بازار نیستیم زیرا این شرکت کره ای رسماً کار خود را در زمینه تولید گوشی های رده بالا متوقف کرده و تمرکز بیشتری روی تولید لوازم خانگی رد کردن اما این شرکت همچنان یکی از بزرگترین تامین کنندگان محصولات و ابزارهای شرکت های دیگر است و نقش عمده ای در این بخش ایفا می کند.

یکی از این زمینه ها تولید صفحه نمایش است که در آن LG عملکرد بسیار خوبی دارد. اگرچه سامسونگ بزرگترین تولید کننده صفحه نمایش در جهان است ، ال جی نیز یکی از بهترین صفحه نمایش ها را تولید می کند. البته سامسونگ در تولید پارچه های تا شده نیز فعال است و دو سال است که این کار را انجام می دهد. با این حال ، همه تلفن های تاشو شرکت ، هنگامی که تا می شوند ، بسته ای بسیار شفاف را نمایش می دهند. اما به نظر می رسد ال جی با فناوری جدید خود به طرق مختلف به این مشکل رسیدگی کرده است.

در حال حاضر ، گوشی های تاشو دو مشکل عمده دارند و آن مقاومت کم صفحه نمایش تاشو و همچنین جلد وسط است. حتی سامسونگ با سابقه نسبتاً طولانی در این زمینه نسبت به سایر شرکت ها نتوانسته این مشکل را حل کند و در آزمایش در برابر Galaxy Z Fold 3 متوجه شدیم که ظاهرا این گوشی ممکن است مقاومت خوبی از خود نشان ندهد حتی در برابر فشار ناخن. …

ال جی به لطف فناوری جدید خود توانسته جلد جدیدی را معرفی کند که دو مشکل ذکر شده در بالا را برطرف می کند. ال جی این فناوری جدید را پنجره تاشو واقعی می نامد که یک پوشش ویژه در بالای لایه پلاستیکی پنجره تاشو ایجاد می کند. در توضیح فناوری جدید ، شرکت کره ای خاطرنشان کرد که لایه نازک نازک تر از شیشه ضخیم امروزی است ، اما همچنین قوی تر و از نظر تعادل ، مانند پلاستیک است.

پاسخ تلفن تاشو Galaxy Fold را بررسی کنید

پاسخ تلفن تاشو Galaxy Fold را بررسی کنید

به گفته این شرکت ، برخلاف تلفن های شیشه ای و پلی آمید (فقط پلی آمید) ، این پوشش جدید عملکرد و در عین حال استقلال را به دلیل فناوری منحصر به فرد شرکت های کره ای بهبود می بخشد. کیفیت صفحه نمایش را از نظر قدرت افزایش می دهد و اثر خم شدن را کاهش می دهد.

ال جی در ادامه گفت که این نمایشگاه از نظر دوام عملکرد خوبی داشت ، زیرا شرکت 200،000 از آنها را بدون هیچ مشکلی باز و بسته کرد. وی همچنین اشاره کرد که از این فناوری می توان در گوشی های تاشو با صفحه تاشو داخلی و در مدل هایی با قابلیت تا شدن استفاده کرد که در هر دو نسخه ، اندازه تا شدن کوچکتری دارد.

LG Chem افزود که اکنون روی پوشش جدیدی بدون استفاده از روکش پلاستیکی کار می کند. بنابراین ، به نظر می رسد که در یکی دو سال آینده باید شاهد توسعه بیشتر گوشی های تاشو از نظر دوام باشیم ، بنابراین شاید سریعتر از آنچه انتظار می رفت ، صفحه نمایش موبایل تاشو مانند یک گوریل شیشه دوام بیاورد. اینجاست که ما شاهد انتقال بسیاری از کاربران از تلفن های ساده به گوشی های تاشو هستیم.

س Theال این است که این فناوری جذاب شرکت های کره ای چه زمانی برای افراد واقعی قابل دسترسی خواهد بود؟ همانطور که مشخص است ، ال جی به زودی این فناوری را برای استفاده در تلفن های بلند آماده می کند. در حالی که این شرکت می گوید این فناوری برای تولید انبوه تا سال 2022 آماده می شود ، این بدان معناست که ما تا استفاده از آن در گوشی های هوشمند تا سال 2023 منتظر می مانیم.

اما ال جی نه تنها می خواهد این فناوری را به گوشی های تاشو محدود کند ، بلکه قصد دارد از آن در لپ تاپ ها و تبلت ها نیز استفاده کند. بنابراین به احتمال زیاد در سالهای آینده حتی شاهد عرضه یک تبلت تاشو خواهیم بود که به نظر می رسد سامسونگ روی آن کار می کند. LG Chem حتی اعلام کرده است که برخی از شرکت ها قبلاً داوطلب کار روی پروژه مشترک شده اند ، اما جزئیات زیادی فاش نشده است.

وب سایت Android Authority درخواستی را برای شرکت کره ای ارسال کرده است تا این فناوری و فناوری مورد استفاده در گوشی های تاشو UTG (شیشه باریک) سامسونگ را مقایسه کند تا مشخص شود کدام در استقامت مثرتر است. متأسفانه ، هنوز به این درخواست پاسخ داده نشده است ، اما به محض پاسخگویی ، ما قطعاً نتایج مقایسه را به شما اطلاع می دهیم.

منبع: AndroidAuthority

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا