لوازم خانگی

پنکه پارس خزر مدل FSR-SHIBA؛ راهی ساده برای استقبال از فصل گرما


با فرا رسیدن فصل تابستان باید وسایل برودتی منزل را آماده کنیم و اگر وسایلمان کهنه و ناپایدار شد به فکر تهیه مدل جدید باشیم. در ویدیوی این هفته به سراغ مدل هوادار پارس خزر FSR-SHIBA رفتیم و پس از باز کردن جعبه به تماشای عملکرد او پرداختیم.

نتایج را در ای بی سی مگ ببینید

پارس خزر سالهاست که در زمینه تولید لوازم برقی بسیار مشهور است. پیشرفت تکنولوژی و تولید محصولات متناسب با ذائقه و نیاز مصرف کنندگان ایرانی بخشی از دلایل محبوبیت پارس خزر است. پنکه های پارس خزر FSR-SHIBA یکی از گران ترین پنکه های موجود در بازار می باشد. ظاهر مدرن و جذاب این پنکه به دلیل استفاده از رنگ مشکی روشن با جزئیات نقره ای روی بدنه و زبانه شفاف بی رنگ است. این فن در حین کار صدای کمی تولید می کند و در 6 سرعت مختلف قابل تنظیم است.

یکی از کاربردی ترین ویژگی هایی که باید ابزاری برای هر پنکه ای باشد، طیف وسیع تهویه مطبوع است و این پنکه در 3 حالت خواب، موسمی و طبیعی طراحی شده است. همچنین می توانید زمان بندی فن ها را روی یک تا هشت ساعت تنظیم کنید که به ویژه هنگام خواب مفید است. تمامی تنظیمات این پنکه از طریق نمایشگر آن قابل مشاهده است و علاوه بر آن می توانید کلیدهای پا و ریموت کنترل را کنترل کنید.

اگر می خواهید در مورد این فن بیشتر بدانید، از شما دعوت می کنیم ویدیوی بالا را تماشا کنید.

ای بی سی مگ مگ استعداد پروژه های شناسایی، حمایت و پرورش استعدادها در تولید محتوای ویدیویی؛ فردی با مهارت های حرفه ای اینباکس، بررسی و مقایسه با محصولات ای بی سی مگ.

افراد درگیر در پروژه استعدادها با ساختن ویدیو برای ای بی سی مگ مستقیماً از ای بی سی مگ پول دریافت می کنند. ای بی سی مگ دسترسی آسان به محصولات را برای افرادی با مهارت های حرفه ای تولید ویدیو فراهم می کند. اگر فکر می کنید مهارت، ابزار، انگیزه و زمان لازم برای ساخت یک سری حرفه ای برای هر نوع محصولی را در ای بی سی مگ دارید، با ای بی سی مگ مگ تلنت همراه باشید. برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره ای بی سی مگ مگ تلنت

.

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا