لوازم خانگی

مطالعه چرخ گوشت برقی Miguel GHB 800 ؛ قدرتمند و قابل اعتماد


اگر شما نیز به دنبال یک لوازم خانگی ایمن و گران قیمت ایرانی هستید ، حتماً قبلاً نام میگوئل را شنیده اید. چرخ گوشت برقی Miguel GHB 800 با یک سری مخلوط کن یکی از پرکاربردترین محصولات در آشپزخانه است.

نتایج را در ای بی سی مگبررسی کنید

طراحی دستگاه جذاب و شیک است و در 2 رنگ مشکی و سفید موجود است. آنچه این مدل را از همه چرخ گوشت های برقی متمایز می کند وجود یک پایه است. با پایه ، می توانید هنگام کار به دستان خود استراحت دهید و هرگز نگران افتادن گوشت به زمین نباشید. تیغه میکسر و تجهیزات سری از فولاد ضد زنگ ساخته شده است و می توانید از آن با مایعات داغ نیز استفاده کنید. ارتفاع تجهیزات با سری میکسر به 35 سانتی متر و وزن 1650 گرم می رسد.

قدرت این چرخ گوشت برقی 800 وات است و با قدرت فوق العاده ای که دارد ظرف چند ثانیه غذا را خرد ، خرد ، تمیز و مخلوط می کند. یک سوئیچ توربو در بالای بدنه نیز برای تغذیه های پیچیده تر ، که به عنوان پلی عمل می کنند ، ارائه شده است. سری ماشین ها را نمی توان در ماشین ظرفشویی شستشو داد و باید با دست شستشو شوند.

اگر می خواهید درباره دستگاه گوشت برقی Miguel GHB 800 بیشتر بدانید ، از شما دعوت می کنیم ویدیوی بالا را تماشا کنید.

استعداد ای بی سی مگمگ بستری برای کشف ، کسب و ارتقاء استعدادهای تولید در فیلم. پلتفرمی برای افرادی که دارای مهارت ساخت انواع ویدیوها برای Abcmagدر “محتوای استاندارد و استاندارد تصویر” هستند. افرادی که در پروژه استعداد مشارکت دارند با ساخت فیلم برای دیجی تالا مستقیماً از دیجیتالا درآمد کسب می کنند.

ای بی سی مگدسترسی آسان به محصول را برای افرادی با مهارت فیلمسازی حرفه ای فراهم می کند. اگر فکر می کنید استعداد ، مهارت ها ، توانایی ها ، انگیزه و اشتیاق زیادی برای ساختن فیلم دارید ، به ای بی سی مگمگ استعداد بپیوندید.

برای اطلاعات بیشتر روی دکمه زیر کلیک کنید.

درباره AbcmagMag Talent

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا