هنر و سینما

۷ فیلم پرفروش که تام هاردی تا یک قدمی بازی در آن‌ها پیش رفت


تام هاردی بازیگر مشهور بریتانیایی در طول دوران حرفه ای خود به خاطر بازی در فیلم های پرفروش شناخته نشده است و هنوز هم یکی از امن ترین گزینه ها در گیشه است. هاردی نشان داده است که از حضور در پروژه های با بودجه بزرگ نمی ترسد و در فیلمهای غیرمعمول مانند “آغاز” کریستوفر نولان ، “مکس دیوانه: جاده خشم” و “زهر” دی سی بازی کرده است.

با این حال ، او نمی تواند فقط یک بازیگر پرفروش تلقی شود. (قطره) اشاره کرد.

هاردی برای بازی در نقش بین در فیلم “شوالیه تاریکی برمی خیزد” به عنوان بزرگترین فیلم پرفروش شناخته شد و بسیاری از بزرگترین استودیوهای فیلمسازی هالیوود برای بازی در پرفروش ترین فیلم به سراغ او رفته اند.

در این پست ، ما هفت فیلم پرفروش را می بینیم که تام هاردی به دلایل مختلف حاضر به ارائه آنها نشده است. برخی از این آثار هرگز تولید نشدند و برخی از بازیگران دیگر استفاده کردند. در هر صورت ، شکی نیست که این فیلم ها توانستند حرفه وی را برای همیشه به حرفه ای تبدیل کنند.

1- تیم خودکشی (تیم خودکشی)

تیم خودکشی

  • سال انتشار: ..
  • کارگردان: دیوید ایر
  • بازیکنان: ویل اسمیت ، جارد لتو ، مارگو رابی ، جوئل کینمن ، ویولا دیویس ، جی کورتنی
  • مرده IMDb برای فیلم: 5.9 از 10
  • راتون تومیتوز به فیلم اشاره می کند: 26 از 100

در اکتبر 2014 ، برادران وارنر با اعلام حضور بازیگران مشهوری چون ویل اسمیت ، مارگو رابی ، جارد لتو و تام هاردی ، ساخت جدیدترین فیلم خود را در دنیای فیلم های دی سی به طور رسمی اعلام کرد. هاردی نقش اصلی را در این پروژه فیلم ریک فلگ ایفا کرد.

ریگ پرچ یک ژنرال نظامی سرسخت است که خشونت بارترین گروه سلاح های دی سی ، از هارلی کوئین و کاپیتان بومرنگ گرفته تا اسلیپ کنوت و کیلر کراک را رهبری کرده و این تیم نظامی و دیوانه را از ماموریت های نظامی دور کرده است. خطرناک.

همه چیز برای طرفداران دی سی عالی بود تا اینکه در اوایل سال 2015 با فیلم Suicide Squad اعلام شد که تام هاردی از فیلم کناره گیری کرده و نقش ژنرال ریک فلگ را جوئل کینامن بر عهده گرفته است.

داستان از این قرار است که هاردی قبل از امضای قرارداد Suicide Squad قرارداد حضور در “The Revenant” را امضا کرد ، اما به دلیل فیلمبرداری از هر دو شاهکار ، او مجبور شد تعهد اصلی خود را حفظ کند و از مشارکت خود در پروژه DC صرف نظر کند. بخشیدن. او آنقدر به نقش ریک فلگ علاقه داشت که بعداً از رسانه ها شکایت کرد.

هاردی البته نامزد اسکار برای یکی از بی نظیرترین نقش ها در فیلمسازی شد. با این حال ، Suicide Squad هرگز انتظارات را برآورده نکرد و با وجود فروش زیاد ، با نقدهای منفی اکثر منتقدان روبرو شد و بسیاری غیبت تام هاردی را در “فیلم پرفروش برای زمان مناسب!”

2- دکتر عجیب (دکتر استرنج)

دکتر. عجیب

  • سال انتشار: ..
  • کارگردان: اسکات دریکسون
  • بازیکنان: بندیکت کامبربچ ، چویتل آجیوفور ، راشل مک آدامز ، بندیکت وانگ ، مایکل استولبرگ
  • مرده IMDb برای فیلم: 7.5 از 10
  • راتون تومیتوز به فیلم اشاره می کند: 89 از 100

استودیو مارول جستجویی جهانی را برای دکتر ارسال کرده است. عجیب. به عنوان مثال ، رایان گاسلینگ یکی از انتخاب های بزرگ در آن نقش بود ، اما هرگز مشخص نشد که چرا او در دنیای سینمایی مارول ظاهر نمی شود. تام هاردی یکی دیگر از انتخاب های جدی مارول است.

پس از بازی در فیلم “آغاز” کریستوفر نولان ، او یکی از اولین انتخاب ها در بسیاری از استودیوهای فیلمسازی برای یافتن نقش قهرمان شد و به درستی مارول هرگز نمی خواست از رقابت خارج شود. هاردی ثابت کرد که می تواند با بازی با “لاک” به خوبی عمل کند و این دقیقاً همان چیزی است که مارول برای دکتر لازم داشت. عجیب.

سرانجام ، پس از کش و قوس های فراوان ، بندیکت کامبربچ بریتانیایی برنده این مسابقه شد و به یکی از عجیب ترین ابرقهرمانان مارول تبدیل شد. استودیو مارول هیچ توضیحی در مورد علت انتخاب نکردن هاردی ارائه نکرده است ، اما به نظر می رسد مارول نام خود را به دلیل مشارکت با یک شرکت رقیب ، به دلیل تصادفی که Dr. استرنج و داستان او درباره تام هاردی در گروه خودکشی DC. از لیست پیشنهادات وی حذف شد.

3- تام کلنسی سل اسپلینتر (سلول شکسته تام کلنسی)

تام کلنسی سل اسپلینتر

سری Splinter Cell یکی از محبوب ترین بازی های ویدئویی در جهان است. شرکت کننده فعال در این بازی سکوت یک پشت چشم NSA به نام سام فیشر است که مسئول جلوگیری از اقدامات تروریستی است. محبوبیت این سری بازی باعث شده استودیو یوبی سافت چندین بار تصمیم بگیرد که چندین فیلم سینمایی اقتباسی خواهد داشت و هربار صحبت از وجود گزینه های محبوبی مانند بن افلک ، مایکل بی جوردن و کریس پین می شود.

اما یکی از جدی ترین برنامه های یوبی سافت ساخت فیلم اقتباسی در سال 2012 است. مطابق با این تصمیم ، داگ لیمن به عنوان مدیر پروژه و تام هاردی به عنوان سام فیشر انتخاب شد. در همین حال هاردی در دو فیلم “شوالیه تاریکی برمی خیزد” و “قانون گریز” ظاهر شده است.

تدوین فیلم پس از بیش از نه سال هنوز در آتش توسعه است و هر زمان که اطلاعات ضد و نقیضی درباره روند تولید از جمله استعفای داگ لیمن از هدایت این پروژه وجود داشته باشد. در سال 2017 ، تهیه کننده فیلم اعلام کرد که Splinter Cell در حال تولید است و تام هاردی بازیگر اصلی است. از آن زمان ، اطلاعات بیشتری در مورد این تغییر منتشر نشده است.

البته با وجود سرنوشت ناگوار سازگاری سینما با بازی های ویدئویی ، شاید تام هاردی باید قدردان این تعلیق مبهم باشد.

4- شش بد (شش شرور)

شش شر

یکی از مواردی که پس از هک شدن ایمیل سونی پیکچرز به عموم رسید ، ایده خلاقانه این شرکت برای ساخت یک فیلم مرد عنکبوتی بود. در این برنامه ها می توان در مورد ایده ساخت فیلم بر اساس شش کمیک بد صحبت کرد.

The Six Evils گروهی از قهرمانان مارول است که دشمنی دیرینه ای با مرد عنکبوتی دارند. اعضای این گروه شامل Electro ، Kryon Hunter ، Sand Man ، Mysterio و Walcher هستند.

Sony Photos یک ایمیل را هک کرد که اسامی بازیگران بالقوه این پروژه از جمله جورج کلونی و دنزل واشنگتن را فاش می کرد. تام هاردی یکی دیگر از گزینه های A-list است. در ایمیل دیگری از استودیو ، مشخص شد که او قصد دیدن مکان سندی را داشته است ، و حتی ذکر شد که او جذابتر از دکتر است. او عجیب است.

اما سرانجام ، این پروژه وارد سونی پیکچرز شد و مارول تصمیم گرفت در فیلم آینده از داستان دیگری استفاده کند و تام هاردی را به عنوان زهر برای سینمای جهان اضافه کند.

5- مردان ایکس: آخرالزمان (مردان ایکس: آخرالزمان)

مردان ایکس: آخرالزمان

  • سال انتشار: ..
  • کارگردان: برایان سینگر
  • بازیکنان: جیمز مک آوی ، مایکل فاسبندر ، اسکار ایزاک ، جنیفر لارنس ، رز بیرن ، نیکلاس هولت
  • مرده IMDb برای فیلم: 6.9 از 10
  • راتون تومیتوز به فیلم اشاره می کند: 47 از 100

شکی نیست که اسکار ایزاک قربانی خشونت بود زیرا نقش مرد شرور X-Men: Apocalypse را بازی کرد. به گفته یکی از همکارانش ، تای شریدان ، او مجبور بود لباس آخرالزمانی سنگین و آرایش آبی وحشتناک را تحمل کند و حتی نمی توانست بی حرکت بنشیند.

با این حال ، قبل از ایزاک این نقش دشوار ، نام تام هاردی به عنوان یکی از بزرگترین انتخابها مطرح شد و طبق گزارشی که در اکتبر 2014 منتشر شد ، او عجله داشت. در واقع سازندگان آن با توجه به اینکه مدتهاست که یک گزینه مناسب برای آخرالزمان برای بازی در نقش شرور ماوراء طبیعی در The Dark Knight Rises است.

معلوم نیست پس از ترک شغل خود چه خواهد کرد. در هر صورت ، این اتفاق بدون نقش آخرالزمان عجیب و غریب و اسکار ایزاک رخ نداد. البته اگر می دانست نقش چقدر دشوار است ، احتمالاً آرزو می کرد که کاش تام هاردی به جای او بود!

6- افسانه تارزان (افسانه تارزان)

افسانه تارزان

  • سال انتشار: ..
  • کارگردان: دیوید یتس
  • بازیکنان: الکساندر اسکشگورد ، مارگو رابی ، ساموئل ال جکسون ، کریستوف والتز و جیمن هانسو
  • مرده IMDb برای فیلم: 6.2 از 10
  • راتون تومیتوز به فیلم اشاره می کند: 35 از 100

اگر بازیگری را در نقش تارزان تصور می کنید ، باید دو شخصیت وجود داشته باشد. اولی ماهیچه ای است و به خوبی ساخته شده است ، و دوم داشتن بازیگری که بتواند احساسات کافی را به فیلم اضافه کند ، زیرا ما مردان را با میمون ها صحبت می کنیم ، و تماشاگران نباید شگفت زده یا باورنکردنی باشند.

با این حال ، تام هاردی یکی از معدود بازیگرانی است که این دو ویژگی را دارد و طبیعی است که کارگردان از در نظر گرفتن تارزان اجتناب کند. بنیانگذاران اسطوره تارزان نیز از این قاعده مستثنی نبودند. البته ، الکساندر اسکاسگورد از ابتدا اولین انتخاب برای نقش تارزان بود ، اما شایعات حاکی از آن است که نام هاردی نیز در لیست و یکی از بزرگترین انتخاب ها بوده است.

جالب است بدانید که دیوید ییتس و تام هاردی قرار بود چند سال قبل از فیلمبرداری The Legend of Tarzan در نمایشنامه ای درباره زندگی آل کاپون به نام “سیسرو” با هم کار کرده باشند ، اما این پروژه به دلیل علت نامعلوم لغو شد. به البته هاردی در فیلم زندگی نامه “Capone” به کارگردانی جاش ترانک در مورد زندگی این گانگستر خطرناک بازی کرد و دستاوردهای او نتایج مثبتی به همراه داشت.

در حالی که این همکاری به نتیجه نرسید ، به راحتی می توان تصور کرد که تام هاردی با موهای آشفته در حال قدم زدن در جنگل در مورد حیوانات است.

7- بازسازی فرار از نیویورک (فرار از نیویورک)

بازسازی فرار از نیویورک

فیلم فرار از نیویورک به کارگردانی جان کارپنتر یک فیلم آخرالزمانی است که در سال 1981 ساخته شد و در دهه 1980 به سرعت بخشی از فرهنگ عمومی شد و بسیاری از بازیگران آن مانند اسنیک پولیسکین (کورت راسل) در تاریخ سینما ماندگار شدند.

در سالهای اخیر ، شایعات زیادی در مورد بازسازی این فیلم به یاد ماندنی منتشر شده است ، که جدی ترین آنها در سال 2013 بود. کار در ادامه به نام دو ستاره برای نقش اسنیک پولیسکین ادامه یافت. جیسون استاتهام و تام هاردی.

تصور جیسون استاتهام به عنوان شخصیت اصلی هرگز کار دشواری نیست و اتفاقاً یکی از بهترین گزینه هایی است که هرکسی می تواند به آن فکر کند ، اما تام هاردی بهترین انتخاب برای سازندگان است.

به هر حال ، با توجه به سوابق چشمگیر او در بازسازی فیلمهای معروف 1980 مانند Mad Max: Fury Road ، او انتخاب خوبی برای Snick Poliskin بود و فروش بالا را تضمین می کرد. این همکاری هنوز به پایان نرسیده است و طرفداران هاردی باید همین حالا به مکس دیوانه بسنده کنند.

منبع: رقبا

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا