هنر و سینما

۹ شخصیت نتفلیکسی مارول که دوست داریم به دنیای سینمایی مارول بازگردند


اندکی قبل از اینکه استودیو مارول شروع به تولید برنامه های تلویزیونی با ستارگان فیلم مارول کند ، نتفلیکس با قهرمانان خیابانی مارول مانند Dardevil ، Jessica Jones ، Luke Cage و Iron Fist دنیایی مشترک ایجاد کرد.

ایده اولیه این بود که سری Marvel را به Netflix پیوند دهید ، اما هر دو جهان فقط چند مرجع پراکنده داشتند ، که کار را برای سازندگان دشوار می کند. با این حال ، سریال مارول در نتفلیکس موفقیت آمیز بود و وقتی تلویزیون مارول در سال 2019 تعطیل شد ، بسیاری از نقش ها و بازیگران ناامید شدند. استودیو مارول کار ناتمام این مجموعه را ادامه داد و بنابراین سریال مارول از نتفلیکس محو شد. اما اگر بتوانیم آنها را برگردانیم چطور؟

مرحله 4 جهان سینمایی مارول بر توسعه مفاهیمی مانند ابعاد موازی و برنامه نویسی دیگر تمرکز دارد. این بدان معناست که با خلق جهان های متعدد ، فرصت های جدیدی برای استفاده از بازیگران و بازیگران زن خارج از مارول سینماتیک پروداکشنس فراهم می شود. با این حال ، در حالی که شخصیت های شرور نسخه قبلی مرد عنکبوتی در فیلم جدید مرد عنکبوتی ظاهر می شوند: راهی به خانه نیست ، همچنین ممکن است چندین شخصیت از مجموعه مارول در Netflix در دنیای فیلم مارول به نمایش درآید. بسیاری از شنوندگان منتظر فیلم بازگشت این شخصیت ها و می خواهند قهرمانان مورد علاقه خود را دوباره ببینند. اما طرفداران کدام یک از این قهرمانان را بیشتر دوست دارند؟

1. چارلی کاکس به مت مرداک و دردویل

نتفلیکس

Dardville در سال 2015 اکران شد و او سری Marvel را در Netflix شروع کرد و لحن تحول قهرمانانه هر دو شرکت را تعیین کرد. مارول یک فیلم مرموز برای سینما ساخته است ، اما Dardevil اقتباسی سنگین ، تاریک و بزرگسال از Hell’s Kitchen Devil است. Dardevil بهترین سریال اکشن تاریخ تلویزیون را داشت. موفقیت چارلی کاکس به عنوان یک نینجا کور مدرن در قلب این سریال قرار داشت ، زیرا او روزها در دادگاه با جرم و جنایت مبارزه می کرد و شب ها در خیابان های جدا شده مجرمان را تعقیب می کرد. مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه قبلاً ثابت کرده است که دنیای سینمایی مارول می تواند یک داستان جالب و بدون تهدید را به سطح انتقام جویان برساند ، و Daredevil با Cox یک انتخاب عالی برای نشان دادن جنبه های بزرگتر آن است. جهان قهرمانان و بسیاری از طرفداران مشتاق هستند تا صحنه های هیجان انگیز نبرد را دوباره با دردویل ببینند.

2. وینسنت دانوفریو در نقش کینگ پین

نتفلیکس

یک قهرمان بزرگ نمی تواند بدرخشد اگر شرور بزرگی برای مبارزه داشته باشد. مت مورداک فقط با کاکس شخصیت درخشانی است ، اما بخشی از علاقه داریویل به وینسنت دانوفریو به عنوان کینگ پین ناظر بسیاری از مسائل مربوط به شخصیت او است. Daredevil از قوی ترین مدل قهرمان که همه چیز سیاه و سفید است دور شده است ، و به افراد مشهور و شرور موهای سفید می دهد. کینگ پین بدون شک یک ضد قهرمان است ، اما این سریال به بینندگان اجازه می دهد تا انگیزه های او را بشناسند و حتی از مبارزات خود مراقبت کنند. دونوفریو در طول بازی خود کارهای شگفت انگیزی انجام می دهد و او را به یکی از جذاب ترین شرورانی تبدیل می کند که در یک کتاب کمیک ساخته شده است. آدم های بد دنیای فیلم مارول خیلی خوب نیستند و خیلی زود فراموش می شوند و اگر خوب باشند کشته می شوند. بنابراین Kingpin می تواند انتخاب خوبی برای طرز فکر شیطانی جدید باشد و روحیه قهرمان را متزلزل کند.

3. اسکات گلن در نقش استیک

نتفلیکس

کشتی مت مرداک نتیجه تمرینات سخت او زیر چکمه های چوبی بود. او مردی است که آنقدر به منافع خود اهمیت می دهد که حتی از کوچکترین کودک آزاری پشیمان نیست. ممکن است شخصیت های ابرقهرمانی خشن تری نسبت به اسکات گلن در نقش استیک وجود داشته باشند ، اما مطمئناً یافتن آنها دشوار است. این چوب می تواند نمونه کاملی از ثروت جهانی مارول در Netflix باشد ، زیرا این قاتل کور نابود نشدنی است. استیک سعی می کند سازمانی به نام دست را متوقف کند و آنها را یک گروه شیطانی می داند. با این حال ، سبک او آنقدر خشن است که در شرارت او شکی نیست. دنیای سینمای مارول به خط داستانی پیچیده تری نیاز دارد تا به شخصیت های آنها اجازه رشد دهد. بنابراین چوب ابزار خوبی برای استفاده از قهرمانان برای تشخیص حرکات آنها است.

4. روزاریو داوسون در نقش کلر تمپل

نتفلیکس

ما هنوز سری Dardville را تمام نکرده ایم! این مجموعه بدون شک یک شاهکار بود و توانست شخصیت های فراموش نشدنی از فصل اول را معرفی کند. کلر تمپل با بازی روزاریو داوسن را نمی توان تنها بازیگر سریال Dardevil دانست ، زیرا همین پرستار در آثار دیگری مانند جسیکا جونز ، لوک کیج و آیرون فیست نیز حضور داشته است. داوسون نقش پرستاری را بازی می کند که تلاش زیادی برای کمک به نیازمندان انجام می دهد و نیازمندان قهرمانانی هستند که به کمک پزشکی نیاز دارند. این دارای یک کمیک استریپ مبهم است. در فاز 1 جهان سینمایی مارول ، فیل کولسون (کلارک ولف) عنصر مشترک هر فیلم است ، و در اینجا کلر تمپل ، همانطور که گفته شد ، به داستان مارول در نتفلیکس پیوند می زند و سری دیگری می رود. کلر تمپل اهمیت شخصیت را نشان می دهد ، و به همین دلیل کافی است تا به داوسون فرصتی دیگر برای تغذیه پرستار بچه در شب داده شود.

5. جان برنتال در نقش فرانک کسل یا پانیشر

نتفلیکس

در حالی که برخی ممکن است مخالف باشند ، جان برنتال مجازات کننده دائمی است. پس از حضور در قسمت دوم Daredevil ، او در دور خود ظاهر شد ، که به برنتال اجازه داد عصبانیت خود را از داستان غم انگیز خود ابراز کند. او جانبازی بود که به کشور سوگند یاد کرد که از او محافظت می کند. مجموعه مجازاتگر هرگز حقیقت تلخ را نرم نکرده است و در هر صورت ، فرانک کسل مرد خوبی نیست و شاید این ضد قهرمان از یک مرد خوب بدتر از یک مرد خوب انتقام جویی بدتر باشد. با این حال ، این سریال آنقدر خلاق است که نمی توان فرانک کسل را تشویق نکرد. دنیای سینمایی مارول به ندرت از ضدقهرمان مارول استفاده کرده است ، اما اگر مجازات کننده ای در دنیای فیلم مارول نقش داشته باشد ، هیچکس جز برنتال نباید این شخصیت را بازی کند.

6. کریستن ریتر در نقش جسیکا جونز

نتفلیکس

مت مرداک ، با بازی کاکس ، ممکن است خالق دنیای مارول در نتفلیکس باشد ، اما جسیکا جونز ، با بازی کریستن ریتر ، نیز برای این عنوان مبارزه می کند. مجموعه جسیکا جونز به موضوعات حساسی مانند الکل و خشونت جنسی می پردازد. با این حال ، این سریال به جای پنهان کردن واقعیتهای تلخ این جهان ، این تاریکی و تلخی را می پوشاند و ریتر را با شخصیتی آشفته رها می کند و مانند چند قهرمان در بسیاری از آثار ، شکل انسان کوچک است. او جسیکا جونز نه تنها در این مجموعه ظاهر زیبایی با لباس های خاص دارد ، بلکه نشان می دهد که همه ما انسان هایی هستیم که در اثر مبارزه و استرس آسیب دیده ایم و برای دور ماندن از مخرب ترین tena نیاز به مبارزه روزانه داریم. رفتار – اخلاق. Daredevil ممکن است هیجان انگیزترین سریال مارول در نتفلیکس باشد ، اما جسیکا جونز بالغ ترین مجموعه عاطفی است و این دلیل کافی برای بازگشت ریتر به دنیای جدید با سری دیزنی پلاس است.

7. دیوید تنانت در نقش یک مرد بنفش

نتفلیکس

تنها دو رقیب در پرفروش ترین مسابقه بد مارول وجود دارد: Kingpin با بازی ویسنته دانوفریو و Purple Man با بازی دیوید تندرس. این شرور قادر است ذهن افراد اطراف خود را کنترل کند و ماهیتی خودخواهانه و فرصت طلبانه دارد. با این حال ، بر خلاف کینگ پین ، توجیه اقدامات مرد بنفش کار آسانی نیست ، زیرا این شرور برای برآوردن نیازهای خود زندگی دیگران را نابود می کند و هیچ کس به جز خودش برایش مهم نیست. مرد بنفش نیز رابطه ای بیمار با جسیکا جونز دارد و کنترل او را با عشق واقعی مخلوط می کند. تعداد کمی از شرورها به اندازه ارغوان قوی و بیمار هستند و توانایی Tendress در انجام کارهای خارق العاده به این شرور ظاهر واضح و تکان دهنده ای می بخشد. دنیای سینمایی مارول به افراد بد خوب نیاز دارد و ما نباید اجازه دهیم مرد بنفش در مستاجر فراموش شود.

8. مایک کولتر در نقش لوک کیج

نتفلیکس

فصل اول لوک کیج فرهنگ سیاه هارلم و هنر زندگی در اطراف آن را نشان می دهد (حداقل تا زمانی که سریال به نمایش وحشیگری تبدیل شود و همه نابرابری های اصلی فراموش شوند). خوشبختانه لوک کیج مجبور شد به عنوان محافظ هارلم وارد فصل دوم مایک کولتر شود. او مردی بود که می خواست برای حفظ آرامش در جامعه ای که در آن بزرگ شده بود ، از رفتارهای بد رهایی یابد. لوک کیج دارای نیروی ارزشمندی است که او را از تقریباً هرگونه مصدومیت محافظت می کند و او قوی ترین عضو تیم دفاعی است. بنابراین تنها آسیب پذیری های این قهرمان افرادی هستند که او را دوست دارد و قول می دهد از آنها محافظت کند. این استفاده از لوک کیج داستانهای خلاقانه زیادی در مورد این مرد ایجاد می کند که شکست ناپذیر است ، اما روح و روان او شکست ناپذیر است. کولتر نقش قهرمان را بر عهده می گیرد و حالا دنیای سینمایی مارول بهانه بزرگی برای به تصویر کشیدن قهرمان سیاهپوست بین ما دارد و استودیو می تواند از این قهرمان در داستان خود بدون در نظر گرفتن کشوری دور دست استفاده کند.

9. جسیکا هنویک در نقش کالین وینگ

نتفلیکس

تقریباً همه عناوین اصلی مارول در Netflix به لطف کار شگفت انگیز بازیگران و تیم تهیه کننده در این لیست قرار دارند ، اما هیچ ربطی به فین جونز در مجموعه مشت آهنین در “در حال حاضر” ندارد و ما او را رها کردیم. این سریال بدون شک بدترین سریال مارول در نتفلیکس است ، اما جونز نباید مسئولیت آن را بر عهده بگیرد ، زیرا این بازیگر به طرز شایسته ای بازی کرده است. داستان پسر سفیدپوست ثروتمندی است که از همان ابتدا استاد هنرهای رزمی می شود و به همین دلیل سازندگان فصل 2 مشت آهنین و کالین وینگ با بازی جسیکا هانویک سعی کرده اند روند داستان را اصلاح کنند. قهرمان شدن اول بیا هانویک قبلاً در صحنه مبارزه خود بهتر بازی کرده است و کالین وینگ یکی از دلایل خوبی است که باید سری مشت آهنین را به خاطر بسپارید. کالین وینگ سزاوار حضور دوباره است ، به ویژه اینکه شخصیت او در زمان لغو این سریال در صدر قرار داشت.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا