هنر و سینما

نقدها و نمرات فیلم پاریس، منطقه ۱۳؛ روایت عشق و حاشیه‌نشینی (جشنواره کن ۲۰۲۱)


“پاریس ، منطقه سیزدهم 2021” ، به کارگردانی و تهیه کنندگی ژاک اودیر ، دیروز در بخش مسابقه بزرگ جشنواره فیلم کن آغاز به کار کرد و نقد و بررسی فیلم منتشر شد.

آثار ژاک اودیر در جشنواره فیلم کن با استقبال خوبی روبرو شد. این فیلمساز شصت ساله به عنوان کارگردان بهترین فیلمبرداران امروز سینمای فرانسه شناخته می شود. رد کردن یکی از ویژگی های متمایز فیلم وجود موسیقی متن در آنهاست. موسیقی که منبع خارجی ندارد.

برخلاف انتظار فیلمسازان و منتقدان در پاریس ، منطقه 13 از فیلم های جدید اودیار لذت نبرد و تا کنون 67 امتیاز از 100 را بر اساس 9 ایده موجود در ذخیره “Ratnatomitos” دریافت کرده است. داستان پاریس ، منطقه 13 درباره چهار دوست است که روابط آنها از عشق تا دوستی متغیر است. این فیلم از مجموعه داستان های کوتاه (کمیک) “قتل و مرگ” توسط کاریکاتوریست فرانسوی آدریان تومین اقتباس شده است.

منتقدان درباره فیلم پاریس 13 چه می گویند؟

پیتر بردشاو از گاردین

  • امتیاز: 80 از 100

آدیار از مهارتهای چشمی ثابت خود برای بیان یک داستان جذاب و مرتبط با افراد زیادی در منطقه سیزدهم پاریس استفاده کرده است. این فیلم اثری جذاب ، جذاب و سرگرم کننده در زمینه ارتباطات و جذب فیزیکی است.

پیتر دی بروج از انواع

مدیر منتقدان آدریان تومین ، کاریکاتوریست آمریکایی را به مکانی کمتر ناشناخته در پاریس برده است ، جایی که جوانان سعی می کنند روابط پایداری برقرار کنند.

جاناتان رومنی از اسکرین اینترنشنال

عاشقانه بودن جوانان در پاریس همیشه یک موضوع جالب در سینمای فرانسه بوده است ، اما چنین فیلم هایی همیشه قابل تغییر هستند. اودیه ، با سیزدهمین منطقه خود در پاریس ، در حرکت سینمای خود در این خیابان با سروصدای زیادی موفق بود.

تاد مک کارتی از آخرین دوره

  • نظر کلی: منفی / نمره: + C

پاریس ، منطقه 13 ، یک فیلم کمیک است که دارای هیجان زیادی است ، اما قدرت خود را تحمل نمی کند و به نظر نمی رسد یک تئاتر کامل و هماهنگ باشد. البته ، شما به طور کلی از فیلم ناامید نخواهید شد ، اما این فیلم کمتر از انتظار شاهکار جدید اودیار است.

تاد مک کارتی از آخرین دوره

جیسون سولومونز از درپ

ما با کار عجیبی روبرو هستیم که سیاه و سفید انجام می دهد و رابطه جنسی زیادی دارد. این فیلم با توصیف و قصه گویی مشکل دارد و بیشتر به نظر می رسد یک بشقاب باشد تا یک وعده غذایی کامل!

منبع: RottenTomatoes

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا