هنر و سینما

منتقدان درباره‌ی فصل دوم عشق، مرگ و ربات‌ها چه می‌گویند؟


چند روز پیش ، نتفلیکس فصل دوم “عشق ، مرگ و روبات ها” را منتشر کرد و در این پست ، نگاهی داریم به نکات اصلی سری جدید دیوید فینچر و تیم میلر.

فصل اول عشق ، مرگ و روبات ها با ایده های متفاوتی روبرو شد ، چندین بیننده این سریال را تحسین کردند و برخی دیگر از اوضاع و احوال بسیاری در برخی از قسمت های روایت و ویژگی خاص او انتقاد کردند. با این حال ، این سریال به یک سریال هیجان انگیز تبدیل شده است و بسیاری منتظر ساخت فصل دوم آن بودند. ظاهراً ، سازندگان سریال ، تیم میلر ، دیوید فینچر ، جنیفر میلر و جاشوا دان ، اشکالات و معایب فصل اول را برطرف کردند و اکنون ما با یک داستان با جزئیات بیشتری روبرو هستیم و برای او واضح تر است ، جدی تر. شخصیت.

فصل دوم این مجموعه شامل 8 قسمت است و هر کدام در یک استودیوی فیلمسازی متفاوت تنظیم شده و داستان متفاوتی را روایت می کند ، اما داستان و عناصر در آنها و سه موضوع عشق ، مرگ و روبات ها یافت می شود. همانند گذشته است و از نام مجموعه مشخص است که عناصر اصلی قطعات هستند.

امتیاز فصل دوم Love، Death and Robots in Ratnatomitosis تا کنون 89 از 100 بر اساس 9 امتیاز است.فصل اول این سریال 77 از 100 امتیاز کسب کرده است. در 43 امتیاز.

گزیده ای از نقد قسمت دوم عشق ، مرگ و ربات

اندرو باندی پلی پلیست است

  • امتیاز: 75 از 100

اگرچه اندازه داستان و علاقه مورخان و تیم سازنده در این دوره کاهش یافته و مدت زمان آنها نسبت به دوره قبل به میزان قابل توجهی کاهش یافته است ، اما عشق ، مرگ و روبات همچنان بیننده را به تجربه ای بسیار لذت بخش تبدیل می کند.

دنیل کورلند از انزجار خونین

  • ایده کلی: تماشای سریال رضایت بخش است

عشق ، مرگ و روبات ها چرخ را دوباره اختراع نمی کنند. این بدان معناست که در فصل دوم هیچ جهان و ساختار جدیدی برای ساخت وجود نخواهد داشت و روند سریال همانند فصل قبل است. اما این اجازه می دهد تا چرخ ها انسانیت را به دست آورند و یک آخرالزمان روباتیک ایجاد کنند. به طور کلی ، این هشت قسمت کمی نرم تر از فصل اول هستند ، اما همچنان شما را سرگرم خواهند کرد. در برخی از مناطق ، ما ایده های منحصر به فرد و افراطی از کهن الگوها را می یابیم ، اما ما در تضاد با سایر زمینه ها اهمیتی نمی دهیم.

فصل 2 عشق ، مرگ و روبات ها

نیک والدز از کامیک بوک

  • ایده کلی: تماشای سریال رضایت بخش است

فصل دوم عشق ، مرگ و روبات ها به خوبی مجموعه هستی شناسی عمل نمی کند ، بلکه هشت فیلم کوتاه جدید است که هیچ ربطی به جز آنها ندارند.

پترانا رادولوویچ از پالیگان

  • ایده کلی: تماشای سریال رضایت بخش است

به طور کلی ، خشونت ناشی از سریال کاهش یافت و از برهنگی به شیوه ای بهتر برای بیان داستانی تکان دهنده استفاده شد. ما تم جدی تری نسبت به فصل اول داریم و تمایل کمتری برای داستان و موضوع وجود دارد ، که به بینندگان دید بهتری نسبت به سریال می دهد.

منبع: Rottentomatoes

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا