هنر و سینما

۵ سریال جدید که به نظر منتقدان تایم ارزش تماشا کردن را دارند


با شیوع کرونا و مشکلات بیشماری که به همراه داشت ، تولید و فیلمبرداری از هر زمان دیگری دشوارتر شد و بسیاری از شبکه ها و استودیوها به تحقیقات روی آوردند و اکنون بیش از آن. یک سال پیش همه گیری کرونا ، نظرسنجی مردم آماده و بسیاری دیگر صف.

البته ، همه تحقیقات انجام شده خوب نیستند و ارزش نگاه کردن ندارند ، اما کارهایی که در دو یا سه ماه اخیر منتشر شد ، یک بررسی تحقیقی جذاب و مهم است که ارزش وقت گذاشتن را دارد. از موضوعات بحث برانگیز مانند نژادپرستی و اصلاح نظام عدالت کیفری گرفته تا محاکمه در مناطق جنگلی. برای کسانی که به دنبال یک سریال جالب و مجموعه ای از اسرار هستند نیز یک درام جنایی کیت وینسلت وجود دارد که آنها را برای چند هفته سرگرم خواهد کرد.

1. همه بی رحمانه را نابود کنید

  • تولید کننده: Raoul Pack
  • شبکه: HBO
  • تعداد قسمت ها: 4

خالق و راوی این سریال در قسمت آخر می گوید: “وقتی این سریال به پایان رسید یک معجزه است.”

یک مستند جنجالی چهار قسمتی در مورد نژادپرستی و برتری سفید پوست که بسیار تلخ ، گزنده و آزاردهنده است و می تواند جنجال های زیادی را در آینده برانگیزد. تحلیل رائول پک بر شکل و مدل روایت او و موضوعات مورد بحث تأثیر می گذارد. بیشتر دیدگاه های وی نزدیک به دیدگاه های سیاست چپ آمریکا است و در برخی از زمینه های تحقیقات خود سعی کرده است تا تأثیر احساسی خود را به صورت تصویری و بازسازی شده بر بینندگان افزایش دهد و رنج انسان را به تصویر بکشد. این مستند ممکن است یکی از رادیکال ترین شاهکارهای امسال باشد.

2. ماری در ایستتاون

  • تولید کننده: Englishbay Board
  • بازیگران: کیت وینسلت ، گای پیرس ، جولین نیکلسون
  • شبکه: HBO
  • تعداد قسمت ها: 7

مایر از ایستستاون یک درام جنایی جدید HBO است که وینسلت ، میر شیهان ، کارآگاه پلیس روستایی در پنسیلوانیا را بازی می کند. مایر مانند یکی از شخصیت های فرانسیس مک دورمند است ، او با کسی شوخی نمی کند و احمق نیست و پر از مسئولیت و مشغله است و به افراد دور و بر اعتماد نمی کند. در یکی از اولین سکانس های سریال ، او را می بینیم که با آن رانندگی می کند ، ساندویچ را قورت می دهد و با همسر سابقش تلفنی بحث می کند. او سپس ناگهان از ماشین پرید تا جنایتكاری را كه در آن زمان می دید و می شناخت ، برادر زن معتادی بازی كند كه با یك دانش آموز در دبیرستان بسكتبال بازی می كرد.

ایستون چنین مکانی است. یک روستای کوچک که همه یکدیگر را می شناسند و اگر شما عضوی از خانواده هیچکس نیستید ، دوست یا دشمن آنها هستید. جایی که همسر سابق شما می خواهد ازدواج مجدد کند زیرا او یک مهمانی پر سر و صدا در همسایگی شما برنامه ریزی کرده است. در چنین مکانی پیگیری پرونده زنی که یک سال پیش ناپدید شده است خسته کننده است.

کیت وینسلت که اصالتاً انگلیسی است ، برای این نقش با لهجه آمریکایی صحبت می کند و طبق معمول ، آن را به خوبی اداره می کند. جالب اینجاست که با توجه به شهود عینی ، وینسلت هنگامی که عکاسی نمی کرد به عنوان اصلی خود باز می گشت و هر بار که سعی می کردند صحنه را ضبط کنند ، بلافاصله و بدون هیچ مشکلی شلیک می کردند. صدا ، برخی تعجب کردند زیرا معمولاً وقتی بازیگری با گویش دیگری به غیر از زبان خود صحبت می کند ، این لهجه را در خارج از نقاشی حفظ می کند تا گویش را فراموش نکند. اما وینسلت توانست به راحتی بین دو گویش جابجا شود.

3. وکیل در فیلادلفیا (Philly DA)

  • مواد: قاشق غذاخوری ، اسب شاخدار 1
  • شبکه: PBS
  • تعداد قسمت ها: 8

زندگی روزمره با نژادپرستی مداوم و دستگیری ها و سوء استفاده های متعدد از قدرت پلیس چگونه خواهد بود؟ تد پسون و یونی بروک برای یافتن پاسخ این س hardال تلاش زیادی کرده اند و در این تحقیق تحقیقی هشت قسمتی ، ماجراهای پشت صحنه عدالت را عمیق تر بررسی کرده اند.

سازندگان این مستند سه سال صرف کردند تا تصویری کامل از زندگی و کار لری کرزنر ، وکیل جنایی سابق ایالات متحده بدست آورند تا مخاطبان بتوانند اقدامات برجسته این دادستان کل را از نزدیک مشاهده کنند. این در فیلادلفیا است به وقتی لری کسنر در سال 2017 به عنوان وکیل فیلادلفیا انتخاب شد ، مورد استقبال عموم تحقیقات قضایی قرار نگرفت. حتی در یکی از مصاحبه های تحقیقی ، وکیل لین آبراهام ، وکیل سابق ، که 19 سال از سال 1991 این سمت را بر عهده داشت ، روشن کرد که “من حتی لری کسنر را دوست ندارم”.

4. ساسکوچ

  • تهیه کننده: جاشوا رفیع
  • شبکه: hulu
  • تعداد قسمت ها: 3

در اولین قسمت از این تحقیقات غیرمعمول ، روزنامه نگاری به نام دیوید هولتهاوس گفت: “من دیوانه های زیادی دیده ام. اما پرونده بزرگی که در آن سه نفر تحت تعقیب قرار گرفتند بدون شک حماقت همه آنهاست.”

این داستانها که مشابه داستانهای وحشتناکی است که در مورد آتش سوزی گفته می شود ، خاطرات مردی است که در طول این سالها به طرز وحشتناکی رنج برده است و در اینجا او داستانی را که در سال 1993 دیده است ، بیان می کند. ظاهراً وقتی به مزرعه ماری جوانا دوستشان رفتند ، دو نفر ترسیده آمدند و گفتند سه جسد مرده را دیدند و معتقدند که یک اژدها آنها را پراکنده کرده است. اما هیچ کس این جنایت را تحت تعقیب قرار نداده است ، و اکنون ، چند دهه بعد ، دیوید هولتهاوس در تلاش است تا پس از گذراندن مجموعه ای از قسمت های دلخراش ، بفهمد چه اتفاقی در آن شب افتاده است.

در این مطالعه موضوع را بسیار عجیب می دانید. به عنوان مثال ، اسب های آبی پارانوئید که از مواد مخدر استفاده می کنند ، افراد عجیب و غریبی که باورشان سخت است ، موجوداتی خیالی هستند ، دو مردی که خود را شکارچیان بزرگ می نامند و دائما در مورد تله اصلی یا نه بحث می کنند. اما بر خلاف “ببر ببر” ، این مستند به معنای شوخی بر روی این افراد و موضوعات نیست. تحقیقات هولتهاوس خطرناک و کشنده به نظر می رسد و مدیر تحقیقات جاشوا رفیع با ارائه یک معمای اسرار آمیز و وحشتناک ، فضایی جذاب ایجاد کرده است که مخاطب را از داستان متمایز می کند.

5. تاریخ آسیب دیده

  • سازنده: قول کهن
  • شبکه: Netflix
  • تعداد قسمت ها: 8

برخی تصور می کنند صنعت مد گران است و با زندگی مردم عادی سروکار ندارد. اما برای بقیه هنر ، حول بدن انسان می چرخد. کلمه ای خاص که از پارچه ها ، پارچه ها و اشکال مختلف ساخته شده و در انواع لباس ها نمایش داده می شود تا همه دنیا را بشناسند. صنعت مد برای بیان درونی ترین احساسات و شخصیت افراد به گونه ای کار می کند که همه می توانند در سراسر جهان مشاهده کنند و می توانند انجام دهند. پوشاک ، مانند غذا ، بخش مهمی از تمدن و فرهنگ بشری است که به ما کمک می کند با افراد مختلف ارتباط برقرار کنیم ، فرهنگ های مختلف را بشناسیم و تجربیات خود را به اشتراک بگذاریم.

این تجزیه و تحلیل می توانست از یک زاویه به لباس ، مد و مد نزدیک شود. یک فیلم مستند بر اساس کتابی به همین نام از امیلی اسپیواک ، که به بحث هنری و تجاری در صنعت مد اجازه می دهد تا جنبه های انسانی و جهانی آن را مورد بحث قرار داده و شیوه زندگی افرادی که درگیر این داستان هستند و آنچه با آنها مرتبط است را منعکس کند. شغل دارند.

اگرچه افراد مشهوری در زمینه مد در این مطالعه حضور دارند ، اما تمرکز اصلی سازندگان افراد عادی و روزمره ای است که درگیر این نوع زندگی هستند و اغلب از آنها نام برده نمی شود. داستانهای ترسناک ما را می ترساند که رابطه خود را با لباس جدی بگیریم و در مورد معنای هر جنبه بیشتر فکر کنیم.

منبع: زمان

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا