هنر و سینما

جان سینا خود را بهترین شخصیت شرور فیلم‌های سریع و خشمگین می‌داند


جان سینا ، شخصیت بد فیلم “سریع و خشمگین 9” در مصاحبه ای اخیر ، خود را بدترین شرور در بین تمام فیلم های سریع و خشمگین خواند.

جان سینا قرار است در فیلم جدید سریع و خشمگین نقش Jacob Torto ، برادر Dominic (Wayne Diesel) و Mia Torto (Jordan Borouster) را بازی کند. در نسخه های پایانی سری سریع و خشمگین ، شارلیز ترون همیشه شخصیت بدی است ، اما در قسمت دهم این مجموعه ، سینا هدایت تیم شروران داستان را بر عهده خواهد داشت. مهاجم ، بازیگر و موسیقیدان 43 ساله آمریکایی معتقد است جاکوب تورتو از همه شخصیت های بد قبلی در این سری سریع و خشمگین بهتر و مورد احترام است.

در یک کنفرانس مطبوعاتی اخیر ، سینا جزئیات سریع و خشمگینانه ای ارائه کرد و از جمله جمله هایی که در مورد یعقوب تورتو گفت: “شما می توانید از مزایا و ویژگی هایی که این خانواده بزرگ را توصیف می کنم لذت ببرید. خانواده پایه ها و چارچوب خلاقانه را بنا نهاد و منجر به ایجاد چنین فیلم موفق و جهانی. من به قسمت نهم می روم [اصلی] “من دعوت شدم تا نام خانواده Torto را پخش کنم و به بزرگترین دشمن حیوان خانگی در تاریخ این مجموعه تبدیل شوم ، و این باید با احترام انجام شود.” این جمله بسیار جسورانه به نظر می رسد. از آنجا که فیلم سریع و خشمگین دارای شخصیت منفی جالبی در سالهای اخیر است ، رابطه خانوادگی جاکوب با دومینیک و میا می تواند بعد جدیدی را به بازیگر اضافه کند.

دنیل کیسی ، معروف ترین نویسنده فیلمنامه علمی تخیلی “Kin” ، به همراه کریس مورگان به عنوان نویسنده نسخه جدید این مجموعه انتخاب شده اند. کریس مورگان مغز متفکر سریال سریع و خشن است و از سال 2006 با توکیو دریفت رهبر همه قسمت ها بوده است. جاستین لین نیز روی صندلی کارگردان فیلم Fast and عصبانی نشسته است.

در جدیدترین نسخه ها ، فیلم های این مجموعه از اصالت خود ، یعنی قصه گویی مفرح در دل رقابت غیرقانونی فاصله گرفته اند و بیشتر بر ارائه صحنه های اکشن سرگرم کننده تمرکز کرده اند ، بنابراین استقبال و ارزش این سریال تماشاگران حرفه ای فیلم هنوز باقی مانده اند ، اما دنباله ای سریع برای اکثر بینندگان بسیار مهم است و سوابق را در جعبه ای جداگانه قرار می دهند.

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا