هنر و سینما

اسپین‌آف بازی تاج و تخت پیش از لغو شدن تا کجا پیش رفته بود؟


گودزیلا در مصاحبه اخیر خود مکس برنستاین نویسنده کونگ جزئیات جدیدی در مورد سقوط بازی تاج و تخت منتشر کرد.

شبکه HBO بعد از بازی تاج و تخت اعلام کرد که قصد دارد با جورج آر آر مارتین در مجموعه ای از اسپین آف ها یا سریال ها در سراسر جهان غرب کار کند ، اما تولید برخی از این سریال ها در مرحله اولیه یا قبل از تولید متوقف شده است. به عنوان مثال ، مجموعه ای به نام “شب طولانی” قرار بود با نائومی واتس انجام شود ، اما HBO به دلایل متعددی از جمله هزینه تولید انبوه از انجام آن خودداری کرد. مکس برنشتاین ، که بیشتر به خاطر نوشتن مشترکش درباره Godzilla: The King of Monsters و Godzilla vs. کونگ در مصاحبه ای با کلایدر در مورد یکی از وقفه های لغو شده بازی تاج و تخت صحبت کرد.

برنستاین با اشاره به اینکه نمی تواند اطلاعات زیادی در مورد حذف این مجموعه به اشتراک بگذارد ، گفت: “این یک تجربه واقعا سرگرم کننده بود.” این سریال واقعاً دنیای پیشرفته ای داشت و ما طرح داستان را داشتیم که عنوان و شاخه های اصلی داستان را مشخص می کرد. حتی عناوینی وجود داشت و در واقع ما تعداد زیادی از آنها را داشتیم. “

سریال بازی تاج و تخت

ما هنوز دقیقاً نمی دانیم که HBO قصد دارد با مینی بازی Game of Thrones چه کاری انجام دهد ، اما سریال های سریال و خانواده اژدها بسیار نزدیک به ساخت و فیلمبرداری هستند. خانواده اژدها در سال 2022 منتشر می شود و داستان 300 سال قبل از شروع اولین سری اتفاق می افتد ، زیرا کتاب جرج آر آر مارتین “آتش و خون” سقوط خانواده را نشان می دهد. تارگرین.

George RR تا کنون ، مارتین تنها پنج کتاب در مجموعه اصلی “آهنگ آتش و یخ” به پایان رسانده است. روایت آن توسط تیمی از نویسندگان انجام شد و این باعث افت کیفیت بین نیمه آخر بازی تاج و تخت و شروع فصل شد. پس از انتشار فصل هشتم ، بسیاری از طرفداران و منتقدان از دستاوردها و تصمیمات افراد و وقایع داستان شکایت کردند و همچنین کمپینی را برای تغییر پایان راه اندازی کردند. سریال!

بسیاری تصور می کردند که سالها بعد از پایان ناامید کننده وضعیت بازی تاج و تخت را از دست می دهد ، اما چند ماه پیش برنده جایزه دیجیتال اسپا برای بهترین سریال های قرن 21 برای اقتباس از آهنگ تلویزیونی Fire and Ice در سریال سریال شد به

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا