هنر و سینما

نقدهای فیلم لیگ عدالت زک اسنایدر منتشر شد؛ ناامیدکننده‌تر از فیلم قبلی!


انتقاد از لیگ عدالت زک اسنایدر فاش شد ، اما فیلم قهرمانانه انتظارات را برآورده نکرد و اکثر منتقدان از تماشای آثار جدید اسنایدر و برادران وارنر راضی نبودند.

در سال 2014 ، فیلم لیگ عدالت توسط زک اسنایدر کارگردانی شد و فیلم در اواخر سال 2016 به پایان رسید اما اسنایدر به دلیل خودکشی دخترش پروژه را ترک کرد و جاس ویدون جایگزین او شد و مراحل تولید و فیلمسازی را تکمیل کرد. ویدون و وارنر تغییرات زیادی در فیلم ایجاد کردند و نتایج نهایی و نسخه منتشر شده در سال 2017 طرفداران را ناامید کرد. به دلیل بازخورد منفی لیگ عدالت ، برادران ونر تصمیم گرفتند نسخه معتبر زک اسنایدر به نام Zack Snyder Justice League را در سال 2021 از طریق سرویس پخش HBO Max منتشر کنند. این ویدئو ویرایش ویژه ای برای اسنایدر دارد و چند عکس به آن اضافه کرد.

به عنوان مثال ، در تریلر اخیر Justice League برای زک اسنایدر ، صحنه ای از شخصیت بتمن وجود داشت که نشان می دهد این نسخه بیشتر بر مهارت های رزمی و قدرت بدنی او تمرکز کرده است. با توجه به تریلر ، این فیلم یک نمایش ویژه برای اعضای تیم با تمرکز بر این شخصیت به نمایش می گذارد. نسخه زک اسنایدر از “Justice League” قرار است به طور رسمی در 18 مارس از طریق HBO Max منتشر شود.

اما تحلیل این فیلم نشان می دهد که نسخه زک اسنایدر و نسخه نمایش داده شده در سال 2017 از نظر کیفیت از نظر منتقدین تفاوت چندانی با هم ندارند. در پایگاه داده متاکریتیک ، 45 امتیاز از 100 برای لیگ عدالت بر اساس 52 امتیاز ثبت شده است و امتیاز زک اسنایدر 55 از 100 لیگ بر اساس 33 ایده تا کنون است.

برشی از تحقیقات لیگ عدالت زک اسنایدر

تام یورگنسن از ایگای

  • مرده: 80 از 100

نسخه زک اسنایدر از فیلم Justice League محافظ ناگهانی کارگردان و افرادی بود که به او اعتقاد داشتند. زک اسنایدر نگاه جدی تری به درام قهرمانانه این فیلم داشت و با ارائه خشن ترین (آنتاگونیست) شخصیت ها و صحنه های نبرد ، فیلم را از سطل زباله تاریخی نجات داد.

پیتر بردشاو از گاردین

  • مرده: 80 از 100

فیلم های زک اسنایدر گاهی خسته کننده هستند ، اما در کل جذاب هستند. عدالت اجرا شد.

می عبدالبی از اجاره صفحه نمایش

  • مرده: 50 از 100

با وجود همه ضعف ها و کاستی ها ، لیگ جاستیس زک اسنایدر هنوز یک دقیقه درخشان دارد. در این فیلم ، برخلاف نسخه 2017 ، راهی وجود دارد (یعنی: فیلم کمدین نیست) ، و به همین دلیل بینندگان می توانند از سینمای زک اسنایدر بیشتر لذت ببرند.

جان دفور از هالیوود ریپورتر

  • مرده: 30 از 100

روح فیلم نسبت به نسخه اول بهبود نیافته است. لیگ عدالت زک اسنایدر 4 ساعت و چند دقیقه سرگرم کننده به طول انجامید ، بنابراین تماشای آن یکبار تقریباً غیرممکن بود. اگر می خواهید یک فیلم (مانند سریال کوتا) را در چند قسمت ببینید ، آن قسمت ها نمی توانند تعادل مناسبی بین داستان ، کیفیت و قدرت ایجاد کنند.

منبع: متاکریتیک

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا