هنر و سینما

چه‌ کسی سنگ‌های ابدیت مارول را به ‌وجود آورد؟


سنگ های ابدی از یک سو نیروی محرکه دنیای سینمایی مارول هستند و اطلاعات کمی در مورد سازندگان و دلیل ایجاد این سنگ ها وجود دارد. شش سنگ فضا ، واقعیت ، قدرت ، روح ، ذهن و زمان در فیلم های مختلف مارول به تصویر کشیده شده اند و استفاده از آنها در کنار هم از قدرت خود به یک پدیده وحشتناک تبدیل شده است.

مانند تانوس ، شخصیت شیطانی Avengers: Eternal War ، نیمی از موجودات را در صحنه ای که طرفداران آن را جنگ ابدی خوانده می خوانند ، کشت.

منشا و چرایی ایجاد این سنگهای قدرتمند و مهم در جهان مارول نیاز به توضیح دارد. تنها اطلاعاتی که بینندگان فیلم مارول می توانند دریافت کنند محدود به چند جمله و عکس از سازندگان سنگ ابدی در زمان انفجار بزرگ است. انفجار بزرگ نظریه علمی در دره مربوط به آغاز جهان و قبل از ایجاد ستارگان ، کهکشان ها یا هر شکل و ساختار دیگری در فضا است. در دنیای مارول ، چهار موجود کیهانی در ایجاد سنگ جاودان قبل از بیگ بنگ و خلقت جهان نقش داشتند.

سنگ ابدی

این چهار موجود عبارتند از مرگ ، آنتروپی ، بی نهایت و ابدیت. بنیسیو دل تورو ، شخصیت کلکسیونر در نگهبانان کهکشان ، علت وجود شش سنگ ابدی را توضیح می دهد و از هولوگرام برای نشان دادن چهار موجودی که سنگ ها را در تصاویر و اسکن باستانی احاطه کرده اند ، استفاده می کند. با توجه به این نکات ، منطقی به نظر می رسد که مارول تصمیم بگیرد که این سنگ را به نمایش نگذارد. بیان صحیح مفاهیم مرگ ، آنتروپی ، بی نهایت و ابدیت ، درست است و درک آن بسیار دشوار و دشوار است. صحنه جمع آوری سنگ در معبد زمان مناسبی برای تعامل بینندگان فیلم در بین وقایع انفجار بزرگ بود.

داستان راک در دنیای مارول و کمیک بوک یکسان نیست. از فیلم مشخص نیست که چرا و چگونه چهار شخصیت اصلی تصمیم می گیرند شش قدرت بشریت را به سنگ تبدیل کنند. مشکل مارول در به تصویر کشیدن مرگ ، ورودی ، بی نهایت و ابدیت ؛ چه کسی خالق سنگ زمان ، واقعیت ، قدرت ، روح ، ذهن و زمان است. نمایش جهان در صفحه نمایش تقریباً دشوار خواهد بود. با این حال ، مارول با خدایی کردن او از شخصیت خود دریغ نکرد و ثور خدای رعد و برق شناخته شده است.

اگر فیلم های مارول ، بر خلاف کتاب های مصور ، ماهیت موجودات کیهانی را غیرانسانی نشان دهند ، مطمئناً به دلیل وجود فرشته مرگ در قالب مفهوم مرگ یا علامت بی نهایت هیچ مسئولیتی در برابر تم های نامحدود در فیلم ندارد. همانطور که انسان ها نمی دانند چگونه انسان ها خلق شده اند ، منطقی است که جهان مارول نباید برنامه خاصی برای نمایش چهار موجود و نحوه ایجاد شش سنگ ابدیت بر روی صفحه داشته باشد.

به احتمال زیاد فیلم آینده جاودانه و چهار بزرگوار نحوه آفرینش جهان را توضیح خواهند داد و به گروه آسمانی زمان می دهند تا با جزئیات نحوه ایجاد سنگ های بی نهایت و نحوه طبیعت را توضیح دهند. در هر صورت ، این واقعیت که مرگ ، آنتروپی ، بی نهایت و ابدیت بر روی صفحه ظاهر می شود بدون اینکه از وجود آن شگفت زده شود بسیار دشوار است. به نظر می رسد با وجود قهرمانان گروه X هیچ خبری از وضعیت موجود نخواهد بود.

منبع: screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا