هنر و سینما

شانگ-چی و افسانه‌ی ده حلقه؛ دومین تریلر فیلم ابرقهرمانی جدید مارول را تماشا کنید


والت دیزنی دومین تریلر “Shang-Chi and The Legend Of The Ten Rings” را منتشر کرد که بر صحنه اکشن و ماجراجویی قهرمان جدید مارول تمرکز دارد.

تریلر جدید Shang-chi و The Legend of the Ten Rings با نمایش از دوران کودکی شانگ چی و ونوو با او شروع می شود. در زیر گزیده ای از مبارزات سختی است که شانگ چی در دوران کودکی و کودکی خود انجام داد و این نمایش جذاب با رویارویی اولین بازیکن با Razor Fist و Venovo به پایان رسید. این تریلر همچنین غولی را نشان می دهد که ما فکر می کنیم “Abomination” یکی از شرورترین دشمنان هالک است.

دستین دانیل کارتن ، کارگردان شانگ چی و افسانه ده حلقه ، در مصاحبه ای اخیر در مورد شخصیت و چهره شانگ چی گفت: “مشکل اصلی شانگ چی چی در زندگی عدم خودآگاهی او در مورد واقعیت است.” مسائل او باید کنترل اعضای بدن خود را بیاموزد. اگر او همه چیز را خوب درک نکند ، نمی تواند همه استعدادهای خود را نشان دهد. “

این فیلم بیست و پنجمین فیلم در دنیای سینمایی مارول (MCU) است و توسط دیوید کالاهام نوشته شده است. Shang-Chi Adventures اولین تلاش این شرکت برای ساخت یک فیلم قدرتمند یا تلویزیونی بر اساس هنرهای رزمی در سال های اخیر نیست. روایت ، موفقیت چندانی نداشته است ، اما امیدوارم Marvel Studios ، با توجه به تجربیات موفق خود در دنیای فیلم های قهرمانانه. به تماشاگر فیلم چیز جالبی بدهید.

پس از شیوع همه گیری ویروس کرونا و تعطیلی سینماهای سراسر جهان ، مارول این فیلم ها را از طریق سرویس آنلاین دیزنی پلاس در اختیار علاقه مندان قرار داد. اما این شرکت قصد دارد تنها در 12 سپتامبر (3 سپتامبر) شانگ چی و افسانه ده حلقه را در سینماها اکران کند و خبری از جدایی با دیزنی پلاس نخواهد بود. در مورد موفقیت تجاری شانگ چی ، “بیوه سیاه” می تواند آخرین فیلم مهم مارول باشد که در ابتدا در Disney Plus ظاهر می شود ، در صورتی که سیاست مالی والت دیزنی تغییر نکند.

منبع: term

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا