هنر و سینما

قدرتمندترین شخصیت ارباب حلقه‌ها کیست؟


ارباب حلقه ها پر از افراد قدرتمند است ، از جادوگران و ارواح گرفته تا جن و انسان. کدام یک از آنها همه آنها را کنترل می کند؟ قوی ترین شخصیت سه گانه ارباب حلقه ها کیست؟

جای تعجب نیست که واضح ترین و بزرگترین جهان رویایی که تا به حال ایجاد شده است طبقه متوسط ​​جی است. آر آر تالکین پر از جنگجویان قدرتمند و موجودات وحشتناک است. اگرچه پیام اصلی تالکین این است که کسانی که ممکن است ضعیف و ناچیز به نظر برسند می توانند بدترین افراد شرور را سرنگون کنند ، اما فرودو و سام نمی توانند بدون کمک متحدان ، سائورون را شکست دهند. این قدرتمند در برابر قبایل انسانی ، جن ها ، کوتوله ها و غیره است.

بر اساس همه افسانه های تالکین ، ایلوواتار خدا قوی ترین مرد در قرون وسطی بود. پس از او مانوآ و مورگوت ، و بعد از او مایار ، که همه مقدس هستند ، قرار دارند. سپس جن های قدیمی مانند فینگولفین (که در زخمی شدن مورگوت در جنگ موفق بودند) و اولین مردان مانند برن و هور ، که بلندتر از کسانی مانند آراگورن بودند ، وجود دارند. با این حال ، هیچ یک از این افراد خود در ارباب حلقه ها نیستند. چه کسی را می توان قوی ترین فرد در سه گانه ارباب حلقه ها به تنهایی ، از یاران حلقه تا بازگشت پادشاه دانست؟

اگرچه سائورون از قدرت کامل برخوردار است ، اما او احتمالاً قدرتمندترین فرد در ارباب حلقه ها است. به عنوان یک مایا ، دلایل خوبی وجود دارد که مردم خاورمیانه از بازگشت او می ترسیدند و جان خود را به خطر انداختند تا دهان واحد را از بین ببرند و جلوی احیای شکوه سابق سائورون را بگیرند. سائورون ممکن است ظاهر ارباب حلقه ها را نداشته باشد ، اما هنوز بسیار قوی بود. این شرور ، علیرغم فرماندهی ارتش زیادی از اورک ها و انسان ها ، به ذهن سارومان و تئودن آسیب رسانده است.

پادشاه جادوگر آنگمار به خودی خود دشمن وحشتناکی است ، اما فرمان سایرون بر نازگول فاصله بین ارباب و خدمتکارش را ثابت می کند. فریب همیشه قدرت بزرگی بوده که کوروش داشته است ، و اگرچه ممکن است نتواند در ظاهر مانند گذشته اعتماد دیگران را جلب کند ، اما توانایی او در نابودی ارباب حلقه ها بی نظیر است.

قبل از نابود شدن حلقه واحد ، سائورون می تواند در میدان جنگ مشارکت ویژه ای داشته باشد و به راحتی ثابت کند که شکست نخورده است. در نهایت ، تنها ترکیبی از قوی ترین و قوی ترین جن ها می توانند او را سرنگون کنند. سیرون بدون حلقه بدون شک ضعیف تر است ، اما گندالف (به روز شده در رنگ سفید) در دو برج ادعا می کند که هیچکس نمی تواند ارباب تاریکی را شکست دهد و به گیملی می گوید: “من خطرناک تر هستم” من همه آن چیزی هستم که تو می بینی ، مگر اینکه تو زنده به سرای پروردگار تاریکی آورده شود. “این مسیر تأیید می کند که سائورون ، با وجود داشتن حلقه و توانایی ایجاد درد و کاهش انتخاب دیگران ، به قدرتمندترین شخصیت ارباب حلقه ها تبدیل شده است. با این کلمات ، گندالف خود را به عنوان دومین قدرتمند نشان می دهد. انسان در قرون وسطی این دوران

پس از سائورون ، محدوده پذیرش قدرت ارباب حلقه ها بسیار محدود شد. گاندالف ، سارومان ، گالادریل و لرد الروند همگی دلایل بزرگی برای حضور در این فهرست دارند. لرد الروند نه تنها یک جنگجوی قدرتمند در نبرد است ، بلکه همانطور که در رودخانه بروین دیده می شود ، یک شفا دهنده قهرمان و یک فرمانروای قدرتمند است که می تواند بر طبیعت تأثیر بگذارد.

اصل و نسب او از میلیان است (مایا با پادشاهی نابغه ازدواج کرد). با این حال ، گالادریل ، که توسط سیلماریلیون به عنوان قوی ترین دیو شناخته می شود ، توپ را از الروند گرفت. منطق نشان می دهد که سارومان مایا بر روی جن های گالادریل نشسته است ، اما ذکر شده است که جادوگر ممنوع است که قدرت کامل خود را نشان دهد ، که می تواند تفسیر شود. با این حال ، واضح است که White Gandalf بیش از دو نفر است. او نه تنها باهوش تر است ، بلکه از نابودی نیز عاری است ، در حالی که سارومان دائما در حال تحقیر است تا جایی که حتی هابیت ها می توانند او را شکست دهند.

تام بمبادیل شخصیتی است که همیشه چوب را روی فرمان می گذارد. این شخصیت که فقط در کتاب آمده ، دارای قدرت نامحدودی در منطقه جنگلی است و به هر دلیلی علاقه ای به استفاده از قدرت خود ندارد. بامبادیل بر طبیعت مسلط است ، اما تالکین نشان می دهد که این مهارت ها فقط در سرزمین خود او کار می کند. منبع ، ماهیت و میزان جادوی تام دیگر مشخص نیست و این ابهام به او اجازه می دهد از گاندالف و شاید حتی سائورون پیشی بگیرد. اما اگر قدرت مطلق فقط جهان پیرامون خود را تحت تأثیر قرار دهد ، آیا می تواند قوی ترین شخصیت در ارباب حلقه ها باشد؟

در مورد شما چطور؟ به نظر شما قوی ترین شخصیت ارباب حلقه ها کیست؟

منبع: Screenrant

مجله خبری ای بی سی مگ

ای بی سی مگ یک وب سایت خبری و علمی در حوزه فیلم و سینما، تکنولوژی و لوازم خانگی با جدیدترین اخبارهای این حوزه می باشد. خوشحالیم بتوانیم مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم.
دکمه بازگشت به بالا